Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт лівого крила в осях А-К м’якої покрівлі та облаштування парапетів по периметру дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 35 «Казка» відділу освіти Добропільської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропілля, м-н Сонячний, будинок 18а
Очікувана вартість
1 341 220,96 UAH
UA-2023-11-24-010271-a e68533f19549492cbc96e7cb43c11e64
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Квачко

+380627728180 hozgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Добропільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142833
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ Банкова, будинок 10
Контактна особа: Таміла Квачко
+380627728180
hozgoroo@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт лівого крила в осях А-К м’якої покрівлі та облаштування парапетів по периметру дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 35 «Казка» відділу освіти Добропільської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропілля, м-н Сонячний, будинок 18а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька область, м. Добропілля, м-н Сонячний, будинок 18а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

24 листопада 2023 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-06-000108 ● a24aea93a54b491eafb9e1f40277a8fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2023 21:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.12.2023

№ 266
(дата)

м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
 Аляб`євої О.М від 05.12.2023 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2023 № 266

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

25 UA-2023-11-24-010271-a 24.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 08:34:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту лівого крила в осях А-К м’якої покрівлі та облаштування парапетів по периметру дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 35 «Казка» відділу освіти Добропільської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропілля, м-н Сонячний, будинок 18а (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-24-010271-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФО-П ЗВЕРЄВ ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ (код 3098109012).
3. Чому п. 6.1 Договору укладеного з ФО-П ЗВЕРЄВ ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ № 181 від 23.11.2023 не відповідає умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ).
  Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 22:28:26

Відповідь замовника на запит про надання пояснень. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт лівого крила в осях А-К м’якої покрівлі та облаштування парапетів по периметру дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 35 «Казка» відділу освіти Добропільської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропілля, м-н Сонячний, будинок 18а (код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-24-010271-a, відділ освіти Добропільської міської ради надає пояснення (інформацію, документи) з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі згідно питання.

Відповідь замовника на запит про надання пояснень.

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт лівого крила в осях А-К м’якої покрівлі та облаштування парапетів по периметру дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 35 «Казка» відділу освіти Добропільської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропілля, м-н Сонячний, будинок 18а (код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-24-010271-a, відділ освіти Добропільської міської ради надає пояснення (інформацію, документи) з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі згідно питання.

Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь замовника: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проектної документації, яка пройшла експертизу. У зв’язку з цим, замовником від ТОВ «Експертиза ЗО» отримано експертний звіт (позитивний) № 209/23Д від 21.11.2023 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Копії зазначених документів додаються.
Питання 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФО-П ЗВЕРЄВ ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ (код 3098109012).
Відповідь замовника: Згідно наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309 від 22.12.2022 « Про затвердження переліку територій на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» із змінами та доповненнями, Добропільська міська територіальна громада перебуває на території можливих бойових дії. У зв’язку з цим виникають значні труднощі з отриманням пропозицій від виконавців ремонтних робіт. Однак відділ освіти Добропільської міської ради докладає зусиль щодо підтримання приміщень відділу у належному стані. Тому, отримавши 2 комерційні пропозиції про проведення вказаних робіт, дослідивши ринкові ціни та спеціалізовані торгівельні майданчики, замовник, оцінюючи можливих потенційних виконавців робіт за критерієм ЦІНА, прийняв рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію, а саме з ФО-П Звєрєвим Олегом Олексійовичем (код 3098109012). Порівняльна таблиця комерційних пропозицій додається.
Питання 3. Чому п. 6.1 Договору укладеного з ФО-П ЗВЕРЄВ ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ № 181 від 23.11.2023 не відповідає умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ).
Відповідь замовника: Після укладання договору № 181 від 23.11.2023 (далі – Договір) з ФО-П Звєрєвим О.О. замовником були виявлена невідповідність умовам ст.884 ЦКУ. У зв’язку з цим 01.12.2023 була укладена додаткова угода до Договору, де зазначену невідповідність було усунуто. Копія додаткової угоди додається.

Додатки :
1) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Дефектний акт;
2) Експертний звіт;
3) Акт технічного обстеження;
4) Договір підряду ;
5) Додаткова угода;
6) Завдання на проектування;
7) Порівняльна таблиця ДНЗ №35 Казка Кап. рем. покрівля 2023р ;
8) Наказ про затвердження будівництва.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звітування . Ознайомившись з висновком Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт лівого крила в осях А-К м’якої покрівлі та облаштування парапетів по периметру дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 35 «Казка» відділу освіти Добропільської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропілля, м-н Сонячний, будинок 18а (код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-24-010271-a, та проаналізувавши його, відділ освіти Добропільської міської ради повідомляє, що зобов’язується в подальшому не допускати порушень законодавства під час укладання договорів при проведенні закупівель, в тому числі відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, а також статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 №668, пунктів 3 та 17 постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».

2023-12-25 20:29:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П ЗВЕРЄВ ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3098109012
Переможець 1 341 220,96
UAH
24 листопада 2023 14:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2024 13:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 00:55
Доп уг №2 від 27.12.23 (до дог №181 від 23.11.23) Казка.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 00:50
Договір № 181.pdf укладений
24 листопада 2023 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: Доп уг №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 341 220,96
UAH