Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга модифікації та доопрацювання системи електронного обміну даними, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра в частині ведення автоматизованого реєстру територіальної громади м. Дніпро
Очікувана вартість
3 699 504,29 UAH
UA-2023-11-24-009482-a a85fd3305faa43e1ae6212ee927fb606
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Магро

+380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Магро
+380962971440
v.magro@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга модифікації та доопрацювання системи електронного обміну даними, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра в частині ведення автоматизованого реєстру територіальної громади м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

24 листопада 2023 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2023 13:34
Обгрунтування.pdf
24 листопада 2023 13:34
Наказ.pdf
24 листопада 2023 13:34
Протокольне рішення.pdf
24 листопада 2023 13:34
Свідоцтво + рішення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-25-000006 ● 7cbd20f80e524286a79b443ad9f5e0e9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2024 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.01.2024 № 6
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.01.2024 № 6.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-11-24-009482-a 24.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 17:28:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга модифікації та доопрацювання системи електронного обміну даними, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра в частині ведення автоматизованого реєстру територіальної громади м. Дніпро» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-24-009482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-30 09:57:04

Відповідь на запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-2023-11-24-009482-a

Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга модифікації та доопрацювання системи електронного обміну даними, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра в частині ведення автоматизованого реєстру територіальної громади м. Дніпро, очікуваною вартістю 3 699 504,29 грн з ПДВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-24-009482-a) на запит про надання пояснення, розміщений в електронній системі закупівель 25 січня о 17:28 за Київським часом, повідомляє наступне.
1. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Департаментом, як головним розпорядником бюджетних коштів, проводиться оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Оприлюднення) шляхом розміщення його на власній сторінці офіційного вебсайту Дніпровської міської ради (у розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель.
Посилання на сторінку: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi
Необхідно зазначити, що оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для відкритих торгів реалізовано шляхом налаштування віджиту на майданчику zakupki.prom.ua та здійснюється під час оголошення конкурентних процедур закупівель.
Для закупівель відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється шляхом розміщення його на власній сторінці Департаменту офіційного вебсайту Дніпровської міської ради (у розділі «Оприлюднення обґрунтування до інших закупівель (крім відкритих торгів), в PDF форматі») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення звіту про укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для закупівлі щодо якої здійснюється моніторинг розміщено у розділі «Оприлюднення обґрунтування до інших закупівель (крім відкритих торгів), в PDF форматі». Посилання: https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2023-11-24-009482-a.pdf

2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Необхідно зазначити, що пунктом 3.3 рішення міської ради від 02.09.2020 № 91/60 Департамент зобов’язано забезпечити інтеграцію та технічну взаємодію АС ВВО ДМР з іншими міськими, комунальними або державними реєстрами з метою автоматичної передачі наборів даних відповідно до вимог чинного законодавства із забезпеченням оформлення та підписання спільних протоколів про технічну взаємодію з передачі даних АС ВВО МР.
Пунктом 3.4 рішення міської ради від 02.09.2020 № 91/60 Департаменту доручено здійснення закупівлі відповідних апаратних і програмних засобів або послуг, необхідних для експлуатації та подальшого доопрацювання АС ВВО МР, що і було здійснено.
Крім того, згідно із розпорядженням міського голови від 14.04.2021 № 201-р «Про включення Реєстру територіальної громади міста Дніпра до складу автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра» з метою забезпечення функціонування, модернізації, розробки та розширення функціональності прикладного програмного забезпечення у складі автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра департаменти адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (далі - ДАП) та Департамент зобов’язано забезпечити інтеграцію зазначеного програмного забезпечення (АС ВВО МР та Реєстру територіальної громади міста Дніпра).
Водночас, згідно Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», п. 19 Порядку створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад, затвердженого постановою КМУ від 07.02.2022 № 265 Реєстр територіальної громади міста Дніпра (далі – РТГ) повинен забезпечувати виконання передачі актуальних відомостей про декларування/ реєстрацію/ зняття із задекларованого місця проживання (перебування) фізичної особи до відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України та Єдиного державного демографічного реєстру.
З іншого боку, відповідно до п. 2.3 рішення міської ради від 21.09.2022 № 45/27 «Про забезпечення функціонування, модернізації та удосконалення автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра» ДАП забезпечує і визначає основні умови та вимоги розробки технічного завдання та розширення функціональності прикладного програмного забезпечення (РТГ). У зв’язку з чим, ДАП листом від 30.06.2023 № 2/6-1140 звернувся на адресу Департаменту з проханням забезпечити реалізацію нових послуг в автоматизованому Реєстрі територіальної громади м. Дніпро.
Необхідно зазначити, що на момент проведення закупівлі «Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга модифікації та доопрацювання системи електронного обміну даними, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра в частині ведення автоматизованого реєстру територіальної громади м. Дніпро», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-11-24-009482-a, яка є предметом моніторингу, система АС ВВО МР розбудувалась та функціонувала на базі комп’ютерної програми, авторське право, як на об’єкт інтелектуальної власності, відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 10.02.2020 № 95918, належало ТОВ «Центр Консалтинг».
З огляду на вищезазначене, керуючись чинним законодавством України в галузі авторського права, рішеннями міської ради, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також умов та термінів надання послуг, здійснено на підставі листів ДАП від 30.06.2023 № 2/6-1140 та ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» від 10.11.2023 №10/11-23-2, Програми у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021-2024 роки, затвердженою рішенням міської ради від 02.09.2020 № 20/60 із змінами (п. 2.1. Створення, використання, супровід, упровадження, доопрацювання та технічна підтримка ресурсів, платформ, вебпорталів та сервісів), кошторису департаменту (затверджений рішенням міської ради від 14.12.2022 № 2/31 із змінами «Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2023 рік») та відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, (роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку необхідності захисту прав інтелектуальної власності).
Необхідно зазначити, що на виконання розпорядження міського голови від 17.07.2023 № 5-17/7-р проведення закупівлі, яка є предметом моніторингу, погоджено заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів щодо цифрової трансформації Цепенніковим К. С.
Також, відповідно до Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 № 1048, Департаментом отримано позитивний висновок Міністерства цифрової трансформації України, а саме: за результатами експертизи встановлено відповідність об’єкту експертизи пріоритетним напрямам державної політики у сфері інформатизації, сучасному стану і тенденціям розвитку інформатизації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 08 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ"
#34294451
Переможець 3 699 504,29
UAH з ПДВ
24 листопада 2023 13:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 24.11.2023 № 241123.pdf укладений
24 листопада 2023 13:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга модифікації та доопрацювання системи електронного обміну даними, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої системи взаємодії виконавчих органів міської ради з мешканцями міста Дніпра в частині ведення автоматизованого реєстру територіальної громади м. Дніпро 1 послуга 3 699 504,29
UAH з ПДВ