Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення вивіски для розвитку мережі центру надання адміністративних послуг
Очікувана вартість
36 100,00 UAH
UA-2023-11-24-007638-a 001d8cc450c54b11bc3794a3198755b5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Анастасія Сергіївна

380443665873 cnap@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42711803
Місцезнаходження: 01030, Україна , м. Київ обл., бульвар Тараса Шевченка, будинок 26/4
Контактна особа: Яценко Анастасія Сергіївна
380443665873
cnap@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення вивіски для розвитку мережі центру надання адміністративних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
1 послуга
Розробка макету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Тендерна документація

24 листопада 2023 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Орловський Артем Сергійович
#3181316312
Переможець 36 100,00
UAH
24 листопада 2023 12:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 17:33
ДУ 1 від 27 11 2023.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 17:26
Договір 39 17.pdf укладений
24 листопада 2023 12:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення вивіски для розвитку мережі центру надання адміністративних послуг 1 послуга 34 824,00
UAH
Розробка макету 1 послуга 1 276,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 39/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 27.11.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення вивіски для розвитку мережі центру надання адміністративних послуг 1 послуга 28 824,00
UAH
Розробка макету 1 послуга 1 276,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 30 100,00
UAH