Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 31700972 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Софіївська, буд. 68 |
Контактна особа: |
Мамон Катерина Володимирівна +380536758731 mamon.katya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 3 206 355,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 031,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% відсотка очікуваної вартості закупівлі, а саме: 16 031,78 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області. Місцезнаходження Замовника: 39600, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Софіївська, 68. Код ЄДРПОУ: 31700972 IBAN № UA 40 320478 0000026001924417963 у АБ «Укргазбанк», м. Київ, МФО 320478Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16031.78 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області. Місцезнаходження Замовника: 39600, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Софіївська, 68. Код ЄДРПОУ: 31700972 IBAN № UA 40 320478 0000026001924417963 у АБ «Укргазбанк», м. Київ, МФО 320478 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, у безготівковій формі та національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі виставленого Підрядником рахунку у строк, що не перевищує 120 (сто двадцять) календарних днів з дня підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма КБ-3). Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату згідно даного Договору чи виставленого рахунку. Здійснення попередньої оплати є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування попередньої оплати Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такої оплати. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 14:10 |
ТД відкриті торги за особливостями роботи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000045 ● 9303f323993944fca45fe9457c7cdb3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 10:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 №3-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-11-23-010540-a 23.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 11:11:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-010540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 15:14:01
Пояснення на запит
На Ваш запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (ID: UA-2023-11-23-010540-a), проведеної Комунальним підприємством «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) надаємо наступні пояснення:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначалися Замовником на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт (експертний звіт додається до пояснення) та в межах виділених зі Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади коштів, що затверджено рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 03.11.2023 № 2414 (додається до пояснення).
2. Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування та оприлюднення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктами господарювання державного сектору економіки.
Оскільки Замовник не є ані розпорядником бюджетних коштів, ані бюджетною установою положення пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 не застосовуються та Замовник не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Додатки:
1. Експертний звіт № 17/1700-11/23 від 17.11.2023;
2. Рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» № 2414 від 03.11.2023.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 09:57:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-010540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Відомості обсягів робіт (додаток 4.1 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом закупівлі досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, установлення насосу відцентрового, подача до 10 м3/год (2 шт.).
Учасником, ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: насос самовсмоктувальний для дизельного палива Piusi PANTHER-90 (2 шт.).
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості), під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Відомістю обсягів робіт (додаток 4.1 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» вище зазначеного обладнання, яке буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 11:12:33
Щодо надання пояснень на запит
На Ваш запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (ID: UA-2023-11-23-010540-a), проведеної Комунальним підприємством «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) надаємо наступні пояснення:
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків у 2023 році та вартість дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Також відповідно до підпункту 4 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Тобто якщо в складі робіт або послуг потрібно придбати товар з переліку, визначеного за підпунктом 2 пункту 61 розділу X Закону і вартість такого товару дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то Замовник під час закупівлі мав встановити вимоги щодо ступеня локалізації такого товару.
Перед оголошенням процедури закупівлі за предметом «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (ID: UA-2023-11-23-010540-a) Замовником було опрацьовано проєктно-кошторисну документацію на предмет наявності товарів, які б підпадали під вимоги підпункту 2 пункту 61 розділу X Закону. В ході опрацювань було виявлено, що проєктно-кошторисною документацією передбачено, в тому числі, монтаж насосного агрегату лопатевого відцентрового одноступінчастого, багатоступінчастого об’ємного, вихрового, поршневого, роторного на загальній фундаментній плиті або моноблочного, маса 0,064 т в кількості 2 (двох) одиниць. Загальна вартість цих насосів відповідно до проєктно-кошторисної документації складає 29 225,00 грн.
Оскільки загальна вартість товарів, що містяться в переліку, визначеного за підпунктом 2 пункту 61 розділу X Закону, а саме – насосів, не дорівнює та не перевищує 200 тисяч гривень, то Замовником під час закупівлі не було встановлено вимог щодо ступеня локалізації такого товару.
Враховуючи, що вимогами тендерної документації не встановлено вимог щодо ступеня локалізації товару, то і в складі пропозиції ТОВ «ВКП «Котлогаз» відсутнє документальне підтвердження щодо відповідності ступеня локалізації виробництва насосів самовсмоктувальних для дизельного палива Piusi Panther-90, оскільки їх загальна вартість не перевищує 200 тисяч гривень.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 16:55:46
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-010540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати інформацію чи міститься насос самовсмоктувальний для дизельного палива Piusi PANTHER-90, що буде монтуватися переможцем торгів ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (15 і більше відсотків) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 13:34:08
Щодо надання пояснень на запит
На Ваш запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (ID: UA-2023-11-23-010540-a), проведеної Комунальним підприємством «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) повідомляємо наступне:
Станом на поточну дату Замовником не знайдено насос самовсмоктувальний для дизельного палива Piusi PANTHER-90 у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (15 і більше відсотків) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation).
Крім того повідомляємо, що в ході перегляду та аналізу Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації не знайдено жодного насосу для дизельного палива.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (ID: UA-2023-11-23-010540-a) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області було встановлено, що Замовник здійснив закупівлю з порушенням вимог пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язує Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу (ID: UA-M-2024-01-17-000045) закупівлі за предметом «Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування)» (ID: UA-2023-11-23-010540-a), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також керівництвом Замовника була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою, винесено попередження щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-02-16 15:33:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Здійснення процедури закупівлі з порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" |
3 204 121,51
UAH з ПДВ
|
3 204 121,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" #23543186 |
Переможець |
3 204 121,51
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 11:42
|
Додаткова угода _ 1 від 06.03.24 з ТОВ ВКП Котлогаз.pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 16:09
|
Договір | укладений |
11 грудня 2023 16:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування) | 1 | роботи |
3 204 121,51
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням фактично виконаних Робіт та підписанням актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма КБ-3) Сторони визначили остаточну вартість Договору та дійшли взаємної згоди зменшити вартість Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3797 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи по об’єкту «Нове будівництво стаціонарної тимчасової споруди контейнерних мобільних котелень в місті Кременчуці» (Коригування) | 1 |
3 018 124,09
UAH з ПДВ
|