Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил) Код за ДК 021:2015 45200000-9
Очікувана вартість
1 499 774,68 UAH
UA-2023-11-23-008113-a c3b8027cece34784bb536dbeabb9a279
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380985866995 nazar6562@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372187
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., місто Пустомити, вул.Грушевського Михайла, 46
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380985866995
nazar6562@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ціна за одиницю: 1499774.68UAH з ПДВ
Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81162, Україна, Львівська область, Семенівка, Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

23 листопада 2023 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-23-000019 ● 658679578b5a4d4ca26c72b0dd5142db
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 11:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-11-23-008113-a 23.11.2023 Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 10:01:02

Запит для надання пояснень

Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з добудови об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил), код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-008113-a ), яку проведено Пустомитівською міською радою Львівського району Львівської області (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати обгрунтування та його документальне підтвердження щодо застосування закупівлі без використання електронної системи із обов’язковим зазначенням структурних елементів нормативно-правових актів, зокрема підпункту, пункту та нормативний акт на підставі яких укладений договір.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТзОВ "Фірма"Інтербуд"?
3. Просимо надати отримані комерційні пропозиції інших учасників, у разі наявності таких учасників.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-29 11:04:22

Доброго дня. У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил), код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-008113-a )надаємо інформацію згідно структури запиту: 1. Роботи по вказаному Вами предметі закупівлі проводились на підставі розробленої ПП «Галич центр» кошторисної документації, що пройшла у встановленому порядку експертизу, що підтверджується позитивним експертним звітом №2802/23 від 05.10.2023 року виданим ТзОВ «Євроекспертиза». Що затверджений згідно рішення виконавчого комітету Пустомитівської міської ради №02-03/238 від 20.10.2023 року. Вартість робіт розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку: глав 1-9, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та суми ПДВ. Загальна вартість робіт по вказаному вище алгоритму розрахунку становить 1499775,60 грн в т.ч. ПДВ. Вартість укладеної угоди не перевищує загальної вартості робіт та становить 1499774,68 грн в т.ч. ПДВ. Згідно вимог Особливостей , затверджених Постановою КМУ№1178 від 12,10,2022 року, зокрема п.10 «Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями» 2. При виборі виконавця робіт Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ст.5. Задля забезпечення безпеки освітнього процесу, основну роль у визначенні виконавця робіт зіграла можливість швидко виконати роботи, згідно із розробленою та затвердженою кошторисною документацією. У ТзОВ «Фірма «Інтербуд» наявний відповідний досвід, та відповідна Ліцензія на здійснення господарської діяльності, що дало змогу у швидкі темпи виконати вказані роботи. 3. Комерційні пропозиції, при укладанні вказаної угоди іншими учасниками не надавалися. Отримання комерційних пропозицій, нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», та Особливостями, затвердженими Постановою КМУ№1178 від 12,10,2022 року не передбачено. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Додаток: - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил); - Експертний звіт ; - Рішення про затвердження кошторисної частини проектної документації; - Ліцензія на здійснення господарської діяльності. Уповноважена особа-головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Назар ГЛОВАЧЕВСЬКИЙ

Доброго дня. У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил), код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-008113-a )надаємо інформацію згідно структури запиту:
1. Роботи по вказаному Вами предметі закупівлі проводились на підставі розробленої ПП «Галич центр» кошторисної документації, що пройшла у встановленому порядку експертизу, що підтверджується позитивним експертним звітом №2802/23 від 05.10.2023 року виданим ТзОВ «Євроекспертиза». Що затверджений згідно рішення виконавчого комітету Пустомитівської міської ради №02-03/238 від 20.10.2023 року. Вартість робіт розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку: глав 1-9, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та суми ПДВ. Загальна вартість робіт по вказаному вище алгоритму розрахунку становить 1499775,60 грн в т.ч. ПДВ. Вартість укладеної угоди не перевищує загальної вартості робіт та становить 1499774,68 грн в т.ч. ПДВ.
Згідно вимог Особливостей , затверджених Постановою КМУ№1178 від 12,10,2022 року, зокрема п.10 «Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями»
2. При виборі виконавця робіт Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ст.5. Задля забезпечення безпеки освітнього процесу, основну роль у визначенні виконавця робіт зіграла можливість швидко виконати роботи, згідно із розробленою та затвердженою кошторисною документацією. У ТзОВ «Фірма «Інтербуд» наявний відповідний досвід, та відповідна Ліцензія на здійснення господарської діяльності, що дало змогу у швидкі темпи виконати вказані роботи.
3. Комерційні пропозиції, при укладанні вказаної угоди іншими учасниками не надавалися.
Отримання комерційних пропозицій, нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», та Особливостями, затвердженими Постановою КМУ№1178 від 12,10,2022 року не передбачено. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Додаток:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил);
- Експертний звіт ;
- Рішення про затвердження кошторисної частини проектної документації;
- Ліцензія на здійснення господарської діяльності.

Уповноважена особа-головний спеціаліст
відділу бухгалтерського обліку та звітності Назар ГЛОВАЧЕВСЬКИЙ

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-02 11:56:38

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з добудови об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил), код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-008113-a ), яку проведено Пустомитівською міською радою Львівського району Львівської області (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
При цьому, саме пунктом 13 Особливостей законодавчо визначені підстави коли можливо застосовувати закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію (документи) із обов’язковим зазначенням підпункту, пункту Особливостей на підставі яких проведено закупівлю без використання електронної системи.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-07 08:37:25

пояснення по суті

У відповідь на запит для надання пояснень інформуємо, що під час визначення предмета закупівлі нами враховані «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.

Керуючись п.10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно у запиті на надання пояснень орган контролю інформує, що саме пунктом 13 Особливостей законодавчо визначені підстави коли можливо застосовувати закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Однак, предмет закупівлі Замовника має нижчий пороговий показник ніж це визначено у п.10 Особливостей. Відповідно Замовник має право застосувати п.11 Особливостей де зазначено: Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Замовник при цьому інформує, що ним не застосовувався п.13 Особливостей, оскільки ця норма поширюється на придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у конкретно визначених Особливостями випадках.

Відтак, очікувана вартість закупівлі на роботи по обʼєкту Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил) Код за ДК 021:2015 45200000-9 становить суму 1 499 774,68 грн, тому Замовником оприлюднений звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, при цьому без застосування п.13. Особливостей оскільки це дозволяє пороговий показник.
Принагідно інформуємо, що конкретна назва закупівлі визначена на підставі позитивного експертного звіту №2802/23 від 05.10.2023 року виданого ТзОВ «Євроекспертиза» та звучить як “Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил)” та є безпосередньо власною назвою, що змінам не підлягає. Поряд з цим п.15 Особливостей визначено що «Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
За рішенням замовника його відокремлений підрозділ може здійснювати закупівлю самостійно для задоволення потреб такого підрозділу. У такому випадку предмет закупівлі визначається замовником окремо для відокремленого підрозділу. Інформація про потребу в закупівлі, що повинна бути здійснена відокремленим підрозділом, вноситься до річного плану замовника.
Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.»
Отже, Замовником було застосовано п.11. Особливостей з врахуванням до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України Про публічні закупівлі.
З метою більш деталізованого розуміння визначення предмета закупівлі додаємо копію Протоколу вибору процедури та затвердження змін річного плану.

Додаток: протокол від 21.11.2023 року на 4 аркушах


Уповноважена особа Назар ГЛОВАЧЕВСЬКИЙ

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-02 15:01:51

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з добудови об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил), код за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-008113-a ), яку проведено Пустомитівською міською радою Львівського району Львівської області (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1.В додаток до запиту для надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби від 02.02.2024 (11:56:38), аналізом інформації та документів встановлено, що в додатку до пояснень наданих Замовником 29.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби наявний файлі File.PDF, який містить в собі пояснення в яких зазначено, що «Згідно вимог Особливостей, зокрема пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Отже, пунктом 10 визначений порядок проведення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими Особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару.
Просимо надати пояснення, яким саме пунктом, підпунктом Особливостей керувався Замовник, при проведені закупівлі без використання електронної системи без застосування відкритих торгів та вносились зміни до річного плану закупівель.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-07 08:38:12

пояснення по суті

У відповідь на запит для надання пояснень інформуємо, що під час визначення предмета закупівлі нами враховані «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.

Керуючись п.10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно у запиті на надання пояснень орган контролю інформує, що саме пунктом 13 Особливостей законодавчо визначені підстави коли можливо застосовувати закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Однак, предмет закупівлі Замовника має нижчий пороговий показник ніж це визначено у п.10 Особливостей. Відповідно Замовник має право застосувати п.11 Особливостей де зазначено: Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Замовник при цьому інформує, що ним не застосовувався п.13 Особливостей, оскільки ця норма поширюється на придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у конкретно визначених Особливостями випадках.

Відтак, очікувана вартість закупівлі на роботи по обʼєкту Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил) Код за ДК 021:2015 45200000-9 становить суму 1 499 774,68 грн, тому Замовником оприлюднений звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, при цьому без застосування п.13. Особливостей оскільки це дозволяє пороговий показник.
Принагідно інформуємо, що конкретна назва закупівлі визначена на підставі позитивного експертного звіту №2802/23 від 05.10.2023 року виданого ТзОВ «Євроекспертиза» та звучить як “Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил)” та є безпосередньо власною назвою, що змінам не підлягає. Поряд з цим п.15 Особливостей визначено що «Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
За рішенням замовника його відокремлений підрозділ може здійснювати закупівлю самостійно для задоволення потреб такого підрозділу. У такому випадку предмет закупівлі визначається замовником окремо для відокремленого підрозділу. Інформація про потребу в закупівлі, що повинна бути здійснена відокремленим підрозділом, вноситься до річного плану замовника.
Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.»
Отже, Замовником було застосовано п.11. Особливостей з врахуванням до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України Про публічні закупівлі.
З метою більш деталізованого розуміння визначення предмета закупівлі додаємо копію Протоколу вибору процедури та затвердження змін річного плану.

Додаток: протокол від 21.11.2023 року на 4 аркушах


Уповноважена особа Назар ГЛОВАЧЕВСЬКИЙ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Фірма"Інтербуд"
#35774634
Переможець 1 499 774,68
UAH з ПДВ
23 листопада 2023 12:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2024 09:15
239.PDF укладений
23 листопада 2023 12:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (додаткові роботи з влаштування перил) 1 роботи 1 499 774,68
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 499 774,68
UAH (в тому числі ПДВ 249 962,45 UAH)