Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40214227 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Павлівський , будинок 4 |
Контактна особа: |
Коваль Євгенія Вікторівна 380577253090 depreestr_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 461 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 308,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48780000-9: Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до пунктів 2 і 3 розділу ІІІ тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату у повному розмірі, шляхом банківського переказу на рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 11:36 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 листопада 2023 11:36 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
23 листопада 2023 11:36 |
Додаток 2 Інформація про технічні характеристики.docx | |
23 листопада 2023 11:33 |
ТД _програмне забезпечення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000029 ● 310902ec191e41a6a5b0f5ddf0cb9b1a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 13:54 |
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-11-23-006013-a 23.11.2023 ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 16:27:13
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-23-006013-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування
розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови від 11.10.2016 за № 710.
2. Замовником визначено код класифікатора предмету закупівлі : ДК 021:2015:48780000-9: Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом. Чому не обрано : ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки або ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням , що найбільш актуальніше відповідає назві предмету закупівлі? що найбільш актуальніше відповідає назві предмету закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" |
2 461 266,00
UAH з ПДВ
|
2 461 266,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" #35467396 |
Переможець |
2 461 266,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:26
|
Договір 27.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:24
|
Договір 27.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:23
|
Договір 27.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:19
|
Договір.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 19:02
|
Договір №27 від 13.12.2023.pdf | укладений |
13 грудня 2023 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення підписаного договору (разом з Додатком 1 - Специфікація) |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |