Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунгосп ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 34535962 |
Місцезнаходження: | 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а |
Контактна особа: |
Іванишин Маріанна Ігорівна +380983996463 Marianna_2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 17:57 |
Додаток_6 Про субпідрядників.docx | |
22 листопада 2023 17:57 |
Додаток_5 Тендерна пропозиція.docx | |
22 листопада 2023 17:57 |
Додаток_4 Проєкт договору.docx | |
22 листопада 2023 17:57 |
Додаток_3 Технічне завдання.docx | |
22 листопада 2023 17:57 |
Додаток_2 відповідність підставам_ визначеним пунктом 47 Особливостей.doc | |
22 листопада 2023 17:57 |
Додаток_1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
22 листопада 2023 17:57 |
_ТД_ .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-07-000030 ● 515a27e2ca3944d9a9cbc98ddf96ed28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2023 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2023 №87-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.12.2023 №87-3
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-11-22-018059-a 22.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-08 13:56:44
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Нове будівництво модульного паливо-заправного пункту на території КП «Комунгосп» Долинської міської ради в м.Долина, вул.Заводська, 1А Калуського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-018059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-12 17:18:07
Пояснення
Згідно предмету закупівлі «Нове будівництво модульного паливо-заправного пункту на території КП «Комунгосп» Долинської міської ради в м.Долина, вул.Заводська, 1А Калуського району Івано-Франківської області» (за номером ID: UA-2023-11-22-018059-a).
КП «Комунгосп» інформує про те, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до обсягів робіт зазначених в кошторисній документації на об’єкт, очікувану вартість визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, розроблених у відповідності до чинних норм, правил та стандартів. Розрахунки очікуваної вартості здійснені на основі кошторисної документації проекту та експертного звіту.
До пояснення додаються:
1.Зведений кошторисний розрахунок (копія)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 12:58:47
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Нове будівництво модульного паливо-заправного пункту на території КП «Комунгосп» Долинської міської ради в м.Долина, вул.Заводська, 1А Калуського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-018059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Замовником у пункті 4 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності фінансової спроможності вимагаються копії балансу та звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником.* (не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі).
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Долинське будівельно-монтажне об'єднання "Райагробуд" те, що учасником надано фінансову звітність малого підприємства станом на 30.09.2023 року, тоді як згідно частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV (зі змінами) звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік?
2. Замовником у частині 6 розділу 3 та у пункті 2.2 проєкту договору (Додаток 4) ТД зазначено, що гарантійний строк експлуатації складає 5 (п’ять) років з дати здачі об’єкту.
Чим керувався Замовник, обираючи гарантійний строк 5 років з дати здачі об’єкту (предмет договору - «Нове будівництво модульного паливо-заправного пункту на території КП «Комунгосп» Долинської міської ради в м.Долина, вул.Заводська, 1А Калуського району Івано-Франківської області за кодом «ДК 021:2015 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), тоді як відповідно до статтей 875 та 884 Цивільного кодексу України, договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта та Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом?
3. Замовником у частині 6 розділу 3 ТД зазначено, що учасник повинен надати, зокрема: розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками відповідно до Настанови).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Долинське будівельно-монтажне об'єднання "Райагробуд" те, що учасником надано ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ЛОКАЛЬНОГО КОШТОРИСУ, де зазначено будівельні машини та механізми, якими учасник повинен виконати роботи, зокрема: Трактори на гусеничному ходу, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.], електростанцiї пересувнi, потужнiсть 2 кВт, екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,65 м3, бульдозери, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.], бульдозери, потужнiсть 96 кВт [130 к.с.], котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т, маса 13 т та 18 т, машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5 м, тоді як у наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.11.2023 №316 вищевказані будівельні машини та механізми відсутні? Слід зазначити, що Замовником у частині 1 Додатку 1 ТД вимагалось надання учасником інформаційної довідки щодо наявності в учасника техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт.
4. Замовником у частині 6 розділу 3 ТД зазначено, що учасник повинен надати, зокрема: розрахунок вартості експлуатації будівельних машин.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Долинське будівельно-монтажне об'єднання "Райагробуд" те, що розрахунок вартості експлуатації будівельних машин у складі тендерної пропозиції учасника відсітній?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 09:41:51
Пояснення
Згідно предмету закупівлі «Нове будівництво модульного паливо-заправного пункту на території КП «Комунгосп» Долинської міської ради в м.Долина, вул.Заводська, 1А Калуського району Івано-Франківської області» (за номером ID: UA-2023-11-22-018059-a)
КП «Комунгосп» надає пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність – бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітній період. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітнього року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається станом на кінець останнього дня кварталу (року).
З огляду на викладене звітним періодом для балансу та звіту про фінансові результати є квартал, півроку, дев’ять місяців та рік.
2. При укладанні договору буде встановлено гарантійний строк експлуатації 10(десять) років.
3. КП «Комунгосп» виходить з того, що учасник може взяти в оренду або в тимчасове використання механізми чи техніку, яких немає у власності. Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин не є самостійною ціновою пропозицією, а є лише складовою загальної вартості робіт, які є предметом торгів.
КП «Комунгосп» вважає наданий перелік таким, що відповідає умовам тендерної документації і не вбачає підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Уповноважена особа Маріанна Іванишин
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Комунгосп» взяло до відома Ваші висновки за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-22-018059-a та інформує про таке. КП «Комунгосп» вживає заходів щодо усунення порушень про які Ви зазначили у висновках, проте не вбачає твердих підстав для відміни торгів. КП «Комунгосп» вважає, що питання складне й неоднозначне, а тому воно потребує додаткового часу на вивчення та прийняття виваженого рішення. Просимо врахувати зазначену нами інформацію.
2023-12-26 17:13:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Долинське будівельно-монтажне об'єднання "Райагробуд" |
1 245 744,00
UAH з ПДВ
|
1 245 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Долинське будівельно-монтажне об'єднання "Райагробуд" #03578001 |
Переможець |
1 245 744,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 11:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 16:31
|
Протокол | укладений |
29 грудня 2023 16:30
|
Договір | укладений |
29 грудня 2023 16:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво модульного паливо-заправного пункту на території КП «Комунгосп» Долинської міської ради в м.Долина, вул.Заводська, 1А Калуського району Івано-Франківської області | 1 | роботи |
1 245 744,00
UAH з ПДВ
|