Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03397564 |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Володимирська, буд. 85 |
Контактна особа: |
Світлана Хеленюк +380982799502 svetlanaheleniuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 697 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 485,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 16:08 |
Додаток 1 ТП.docx | |
22 листопада 2023 16:08 |
ТД.doc | |
22 листопада 2023 16:08 |
Додаток 3 договір.docx | |
22 листопада 2023 16:08 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000192 ● 93541aac6ea442c2a89e046bc47d1a1e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 19:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-11-22-015462-a 22.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 15:05:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги медичних лабораторій для відділень КНП «ХОССЦ» ХОР за адресами: Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Ружичанка, вул. Визволителів, буд. 3; м. Хмельницький. вул. Володимирська, 85», за кодом ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-015462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 10:29:11
Пояснення на запит Держаудитслужби від 16.01.2024 року
Пояснення на запит Держаудитслужби від 16.01.2024 року:
1. Щодо першого питання.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»:
Замовником – на першому етапі було визначено потребу у закупівлі Послуг медичних лабораторій для відділень КНП «ХОССЦ» ХОР за адресами: Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Ружичанка, вул. Визволителів, буд. 3; м. Хмельницький. вул. Володимирська, 85 на 2024 рік.
Замовником було визначено, які саме послуги та у якій кількості необхідні для забезпечення якісного та повноцінного обстеження пацієнтів Замовника. Потреба була визначена шляхом аналізу даних за 2023 рік щодо аналогічних послуг та нових заявок уповноважених осіб Замовника, які безпосередньо залучені до виконання даних послуг.
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого також були залучені відповідні фахівці Замовника.
Не третьому етапі було проаналізовано ринок, для чого була використана загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах, враховуючи інфляцію (у тому числі на сайтах, в прайс-листах різних постачальників аналогічних послуг та в електронній системі закупівель "Prozorro").
При обрахуванні очікуваної вартості, була врахована інформація різних постачальників відповідних послуг, яка розміщена на веб-сайтах:
https://www.synevo.ua/ua
https://www.csdlab.ua/
https://medilab.km.ua/
https://esculab.com/ru
https://centrolab.ua/tests
В ході обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі також була врахована інформація в електронній системі закупівель "Prozorro" щодо закупівлі схожих послуг, зокрема:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-13-004593-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-22-022767-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-17-008034-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-15-010425-a
Крім того, наразі, у системі закупівель "Prozorro" є інші схожі тендери на закупівлю Послуг медичних лабораторій, які були оголошені у той самий період часу:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-008835-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-27-017553-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-29-016130-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-016033-a
2. Щодо другого питання.
Комунальне некомерцiйне пiдприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України Комунальне некомерцiйне пiдприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради є одержувачем бюджетних коштів. На підтвердження цього, є в наявності інформація в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України.
Вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710) адресовано до виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Тобто виключно замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів.
Замовник – Комунальне некомерцiйне пiдприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ" |
11 696 450,00
UAH з ПДВ
|
11 696 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ" #42571221 |
Переможець |
11 696 450,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 14:12
|
Договір 202.PDF | укладений |
07 грудня 2023 14:06
|