Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об'єкту «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Голованівський районний будинок культури» по вул. Суворова, 3 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області» з влаштуванням найпростішого укриття у частині підвального приміщення цього будинку. Коригування»
Очікувана вартість
120 991,00 UAH
UA-2023-11-22-009843-a 6d00532a02f14f4193d1ee71c99151c9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Олександрович Франкевич

+380680909156 inbox5@gl.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури туризму та культурної спадщини Голованівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43981744
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Голованівськ, вул. Соборна, будинок 45
Контактна особа: Артур Олександрович Франкевич
+380680909156
inbox5@gl.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об'єкту «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Голованівський районний будинок культури» по вул. Суворова, 3 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області» з влаштуванням найпростішого укриття у частині підвального приміщення цього будинку. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Героїв України, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2023  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

22 листопада 2023 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЯКУБОВСЬКИЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ
#2727607515
Переможець 120 991,00
UAH
22 листопада 2023 13:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2024 12:00
Додаткова угода № 4 тех.нагляд.PDF зміни до договору
12 березня 2024 11:59
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2024 11:34
Додаткова угода №3 тех.нагляд.PDF зміни до договору
06 березня 2024 11:32
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2024 14:16
Додаткова угода №2 тех.нагляд.PDF зміни до договору
05 березня 2024 14:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 11:05
Додаткова угода №1 тех. нагляд.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 11:03
Договір №14 (тех.нагляд).PDF укладений
22 листопада 2023 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду до договору № 14 від «21» листопада 2023 р. про наступне - пункт 2.2. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду до договору № 14 від «21» листопада 2023 р. про наступне - пункт 2.2. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду до договору № 14 від «21» листопада 2023 р. про наступне - пункт 6.2. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду до договору № 14 від «21» листопада 2023 р. про наступне: У зв’язку зі зміною реквізитів Сторони домовились: реквізити сторін в Договорі, Додаткових угодах №1, №2 та № 3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML