Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки та штампи (штампувальне обладнання) Печатка на автоматичному корпусі Trodat 4642 (45 мм, корпус синій)
Очікувана вартість
540,00 UAH
UA-2023-11-22-008919-a 2643ba0e4714444ea2f6a07cbd780c67
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Огарко

+380955918167 ogarkovaleriya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Валерія Огарко
+380955918167
ogarkovaleriya@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22520000-1: Обладнання для сухого витравлювання


Печатки та штампи (штампувальне обладнання) Печатка на автоматичному корпусі Trodat 4642 (45 мм, корпус синій) – 1 штука
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Печатки та штампи (штампувальне обладнання) Печатка на автоматичному корпусі Trodat 4642 (45 мм, корпус синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22520000-1 — Обладнання для сухого витравлювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за доставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після оформлення (підписання) Сторонами рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 листопада 2023 13:14
Звіт.pdf
22 листопада 2023 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Коваленко Євгеній Сергійович
#2912010050
Переможець 540,00
UAH
22 листопада 2023 13:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 13:17
Договір від 22.11.23 № 68.pdf укладений
22 листопада 2023 13:16