Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, розташованої за адресою: вул. Літвінова, буд.44, смт. Кочеток, Чугуївський район, Харківська область (КОРИГУВАННЯ)"
Очікувана вартість
195 173,40 UAH
UA-2023-11-22-006558-a 9b29473af9354c1ab03cd37916d0067e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мерзлякова

+380995632615 zakupki-chmcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41680146
Вебсайт: https://med.chuguev-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, буд. 4А
Контактна особа: Юлія Мерзлякова
+380995632615
zakupki-chmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, розташованої за адресою: вул. Літвінова, буд.44, смт. Кочеток, Чугуївський район, Харківська область (КОРИГУВАННЯ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63513, Україна, Харківська область, смт. Кочеток, Чугуївський район, вул. Літвінова, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2023  —  20 листопада 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

22 листопада 2023 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТАРАСОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2232919418
Переможець 195 173,40
UAH
22 листопада 2023 11:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2024 10:25
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2024 15:58
ДУ 2 від 12.03.2024 до дог. 23-80 ТК від 22.11.2023 тех.нагляд.pdf зміни до договору
12 березня 2024 15:38
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 16:23
ДУ 1 тех. нагляд до дог. 23-80 ТК від 22.11.2023.pdf зміни до договору
17 січня 2024 16:11
Договір № 23-80 тк ВІД 22.11.2023 тех.нагляд.pdf укладений
22 листопада 2023 11:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, розташованої за адресою: вул. Літвінова, буд.44, смт. Кочеток, Чугуївський район, Харківська область (КОРИГУВАННЯ) 1 роботи 195 173,40
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п. 6.2 Договору викласти в новій редакції: "6.2 Фінансування робіт за цим Договором здійснюється згідно плану фінансування (Додаток №2), а саме: - вартість робіт по здійсненню технічного нагляду на 2023 рік складає: 143988,61 грн, ПДВ не передбачено. Вартість робіт по здійсненню технічного нагляду визначена на основі вартості Договору підрядних робіт згідн бюджених призначень на 2023 рік, який складає: 11716766,40 грн. - вартість робіт по здійсненню технічного нагляду на 2024 рік складає: 51184,79 грн. Вартість робіт по здійсненню технічного нагляду визначена на основі вартості Договору підрядних робіт згідн бюджених призначень на 2024 рік, який складає: 4176172,80 грн. 2. Додаток №2 "План фінансування робіт на здійснення технічного нагляду" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 23-80/ТК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити фінансові зобов'язання за договором в 2024 р.на 51184,79 грн. Відповідно до п.10.2 Розділу 10 Договору викласти п.6.2. Договору: "Вартість робіт по здійсненню тех. нагляду на 2023 р. складає 143988.61 грн. ПДВ не передбачено. Вартість робіт по здійсненню тех. нагляду на 2024 р. складає 0,00 грн." Додаток 2 "План фінансування робіт по здійсн. тех. нагляду" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 23-80/ТК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, розташованої за адресою: вул. Літвінова, буд.44, смт. Кочеток, Чугуївський район, Харківська область (КОРИГУВАННЯ) 1 робота 143 988,61
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 143 988,61
UAH