Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування Рудниківського ЗЗСО І – ІІІ ст.
Очікувана вартість
40 500,00 UAH
UA-2023-11-22-003431-a b9736d5ca848407895379740ea259945
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Береза Ірина Ігорівна

+380324151846 iryna_bereza86@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44006059
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. В.Великого, будинок 6
Контактна особа: Береза Ірина Ігорівна
+380324151846
iryna_bereza86@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування Рудниківського ЗЗСО І – ІІІ ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81624, Україна, Львівська область, с. Рудники, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

22 листопада 2023 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Люзняк Василь Богданович
#2880703693
Переможець 40 500,00
UAH
22 листопада 2023 10:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 16:44
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
17 січня 2024 16:44
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 11:49
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
10 січня 2024 11:49
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 22:13
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
02 січня 2024 22:12
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 10:50
Договір _12.23.3.pdf укладений
22 листопада 2023 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №12/23/3
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та зміна ціни в сторону збільшення в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №12/23/3
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з економією коштів по послугах шкільних їдалень (послуг з організації харчування учнів), зменшити загальну вартість договору на суму 37,08 грн.
Номер договору про закупівлю: №12/23/3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML