Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з харчування учнів з числа ВПО закладів освіти міської місцевості
Очікувана вартість
32 429,00 UAH
UA-2023-11-21-007690-a 1f07d23f064d4dc9a22f8213c32ff612
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Іщенко

+380686215961 barushevaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРОСТЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА СИНГАЇВСЬКОГО ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22061309
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вулиця 1 Травня, буд. 2
Контактна особа: Яна Іщенко
+380686215961
barushevaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з харчування учнів з числа ВПО закладів освіти міської місцевості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця 1 Травня, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

21 листопада 2023 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ
#20413566
Переможець 32 429,00
UAH
21 листопада 2023 12:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2024 20:26
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 10:38
Додаткова угода №1.jpeg зміни до договору
25 грудня 2023 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення на суму 10388.20
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 040,80
UAH