Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немішаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44072252 |
Місцезнаходження: | 07853, Україна , Київська обл., селище Немішаєве, вулиця Садова,3 |
Контактна особа: |
Філоненко Сергій Володимирович +380457726499 osvita7387@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 401 187,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 005,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 10:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 09:43 |
Експертний звіт.pdf | |
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 2.2.rtf | |
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 2.1.rtf | |
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток _ 4 Тендерна пропозиція.docx | |
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 3 Договір.docx | |
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 1.docx | |
20 листопада 2023 16:09 |
Тендерна документація .docx |
21 листопада 2023 10:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2023 09:43 |
Експертний звіт.pdf
|
|||
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 2.2.rtf
|
|||
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 2.1.rtf
|
|||
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток _ 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 3 Договір.docx
|
|||
20 листопада 2023 16:09 |
Додаток 1.docx
|
|||
20 листопада 2023 16:09 |
Тендерна документація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В пп 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення».
На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Даний проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло».
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000195 ● 13faf9fbdf7846889b2a75f73ebf52cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 19:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-11-20-014754-a 20.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-16 10:36:07
Пояснення з власної ініціативи
Відповіді на запит
1. У відповідності до пункту 3.3. Договіру № 135 від 27.12.2023 року, який укладений з ТОВ “ЗЖ КИЇВ” договірна ціна являється статичною.
2.На підставі будівельної ліцензії №279018 від 30.08.2013 року та додатку до неї, Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, і в додатку до даної ліцензії визначено назви робіт, які вказані у вашому запиті, а саме, в пунктах 4.06.00 , 5.01.03, 5.01.01, 5.01.07, 5.01.09. Тобто всі вимоги до дозвільних документів на види робіт, які вказані замовником в 5 додатку 1 переможцем тендеру відповідають дійсності.
3.Так як ТОВ “ЗЖ КИЇВ” подав свою тендерну пропозицію в строк, передбачений тендерними вимогами, то необхідності продовження його строку не було і тому ми не вимагали гарантійний лист від ТОВ “ЗЖ КИЇВ” у складі пропозиції.
4. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.2. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа з підтвердженням укладання договору за результатами торгів у визначені Замовником строки, а саме дане гарантійне зобов’язання вказане в Листі (Тендерна пропозиція) від 21.11.2023 року, 8 абзац.
“Якщо наша компанія буде визнана переможцем процедури закупівлі, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір про закупівлю у строк не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої тендерної пропозиції та виконати усі умови договору.”
5. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.4. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа щодо погодження з істотними умовами договору, а саме дане гарантійне зобов’язання вказане в Листі (Тендерна пропозиція) від 21.11.2023 року, абзаци — 4, 4, 9,
6. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту а) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника документального підтвердження права користування щодо кожної одиниці матеріально-технічної бази необхідної для проведення робіт, яка була визначена ТОВ «ЗЖ КИЇВ» при розрахунках договірної ціни, а саме переможцем було надано Довідка від 21.11.2023 року про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, де вказано, що право користування кожної одиниці ТОВ “ЗЖ КИЇВ” надано на підставі договору оренди від 06.09.2023 року, № 06.09.2023 (додається) та оборотно-сальдовою відомостью.
7. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату інженера з охорони праці, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого), а саме переможцем було надано Сертифікат фахівця будівельної галузі №СІ-00956 від 28.08.2023 року на підставі якого Мартинюк Євген Пилипович являється інженером з охорони праці (будівництво).
8.Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника підтвердження проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ЗЖ КИЇВ», які вказані по кодах НПАОП, які вказані у Вашому запиті. Дані про підтвердження проходження навчання вказані у витягу з протоколу №L14092023А засідання комісії з перевірки знань. (додається).
9. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій на підставі Довідка від 21.11.2023 року, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що вказано у даній довідці, та посвідчень які замружені в файлі : «Навчання з охорони праці».
10. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту в) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), так як дані копії договорів та акти виконаних робіт по них вкладені в тендерній пропозиції переможця торгів. Окрім того переможцем надано відгуки керівників підприємств, по яких робились аналогічні договори.
11. Щодо вимог виконання ТОВ «ЗЖ КИЇВ» пункту 6.3. Розділу 6 тендерної документації та вимог частини другої статті 41 Закону № 922-VIII, а також документальне підтвердження складення Замовником остаточної редакції договору на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до тендерної документації, надаємо вам підписаний договір із урахуванням особливостей предмету закупівлі №135 від 27.12.2024 р.
- Додаток 1 - 5 - Ліцензія ДАБІ.pdf
- Додаток 1 - Форма 1 - Довідка про наявність обладнання.pdf
- Додаток 1 - Форма 1 - Інструментів_ устаткування_ прилади за підписом керівника- оборотно- сальдові відомості.pdf
- Додаток 1 - Форма 2 - Навчання з охорони праці.pdf
- Додаток 1 - Форма 2 - Сертифікат інженера з охорони праці.pdf
- Відповіді по фінмоніторингу.odt
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 11:11:37
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Микулицького ліцею Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Яковенка, буд. 10, с. Микуличі Бучанського району Київської області, замовником якої є Відділ освіти Немішаївської селищної ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-20-014754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу конкретизувати, зокрема щодо того, якою Замовником установлено договірну ціну: твердою чи динамічною?
3. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 10:01:03
пояснення
Ціна тверда
Посилання на обгрунтування:
https://osvitanem.blogspot.com/
- https://drive.google.com/drive/folders/1aJW5iOg9LtcCVnTfVtcmOFKF_xVQgJIc
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-17 15:03:30
Пояснення з власної ініціативи
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість здійснювалося на підставі робочого проекту : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Микулицького ліцею Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Яковенка, буд. 10, с. Микуличі Бучанського району Київської області». та Експертного звіту : EX01:4267-2390-0797-9440. Посилання на експертний звіт: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3224264776381105326
Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://osvitanem.blogspot.com/ - https://drive.google.com/drive/folders/1aJW5iOg9LtcCVnTfVtcmOFKF_xVQgJIc
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Немішаївської селищної ради повідомляє Вас, що з метою виконання заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у результаті моніторингу закупівлі: унікальний номер на веб-порталі UA-2023-11-20-014754-a, були здійснені заходи дисциплінарного впливу на відповідальну
2024-02-13 09:14:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
24 148 175,81
UAH з ПДВ
|
24 148 175,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #23979469 |
Переможець |
24 148 175,81
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 09:56
|
Додаткова угода з додатками | зміни до договору |
06 вересня 2024 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 12:39
|
Додаткова угода | зміни до договору |
10 травня 2024 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 14:30
|
Додаткова угода | зміни до договору |
02 травня 2024 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 10:54
|
Договір118.pdf | укладений |
13 грудня 2023 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору у частині V. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ДОГОВОРОМ та доповнити пунктом 5.5. у наступній редакції: «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», за умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30 % річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, яка спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім'я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику». |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо розрахункового рахуну замовника |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Здійсено коригування кошторисів, відповідно до чого було зменшено сумму |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |