Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування приміщень адміністративних будівель адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради за адресами: вул. Інженерна, 1, вул. Силікатна, 174, вул. Клубна, 82, вул. Архітектора Старова, 6/11
Очікувана вартість
267 099,60 UAH
UA-2023-11-20-014464-a 50a1231812504530b3fc72c57bd12667
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2023 00:01
Початок аукціону: 29 листопада 2023 12:24
Початок аукціону: 29 листопада 2023 12:24
Очікувана вартість: 267 099,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Кількість (обсяги) надання послуг: 1 послуга, а також відповідно до Додатку 2 тендерної документації.

Виконавець послуг повинен забезпечити:
- дотримання персоналом Виконавця правил техніки безпеки, правил пожежної безпеки, правил електробезпеки, вимог Закону України «Про охорону праці», санітарно-гігієнічних норм;
- надання послуг згідно з вимогами норм з охорони праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Державних санітарних правил і норм, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- миючі, гігієнічні та дезінфікуючі засоби для надання послуг надаються Виконавцем за його рахунок;
- для виконання робіт Виконавець забезпечує прибиральників всім необхідним інвентарем та технічним обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування приміщень адміністративних будівель адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради за адресами: вул. Інженерна, 1, вул. Силікатна, 174, вул. Клубна, 82, вул. Архітектора Старова, 6/11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Інженерна, 1, вул. Силікатна, 174, вул. Клубна, 82, вул. Архітектора Старова, 6/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за фактично надані Виконавцем протягом календарного місяця послуги здійснюється Замовником щомісяця в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг (частини послуг) і отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані та прийняті Замовником послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 16:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 листопада 2023 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 16:02
Прибирання ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 227 134,20
UAH з ПДВ
206 997,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФАСІЛІТІ СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" 245 457,00
UAH з ПДВ
207 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" 256 140,00
UAH з ПДВ
207 960,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" 259 240,00
UAH з ПДВ
219 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 грудня 2023 10:55
Електронний підпис
05 грудня 2023 10:51
Протокол.pdf (11).p7s
05 грудня 2023 10:51
Протокол.pdf
05 грудня 2023 10:51
Наказ.pdf (6).p7s
05 грудня 2023 10:51
Наказ.pdf
26 листопада 2023 14:00
Електронний підпис
26 листопада 2023 14:00
Електронний підпис
26 листопада 2023 13:47
Довідка преміщ особи.pdf (4).p7s
26 листопада 2023 13:47
Протокол.pdf (4).p7s
26 листопада 2023 13:47
Довідка щодо ліцензії.pdf
26 листопада 2023 13:47
Техничні характеристики.pdf.p7s
26 листопада 2023 13:47
Фін.звіт 22.pdf
26 листопада 2023 13:47
Довідка субпідряду.pdf
26 листопада 2023 13:47
Висновки СЕС 1.pdf (4).p7s
26 листопада 2023 13:47
Фін.звіт 22.pdf.p7s
26 листопада 2023 13:47
Довідка субпідряду.pdf (1).p7s
26 листопада 2023 13:47
Гарантійний лист..pdf
26 листопада 2023 13:47
Витяг ЄДРПОУ (1).pdf
26 листопада 2023 13:47
Довідка аб.14.pdf
26 листопада 2023 13:47
Витяг ЄДРПОУ (1).pdf (1).p7s
26 листопада 2023 13:47
Довідка бенефіціар.pdf
26 листопада 2023 13:47
Відомості з ЄДР.pdf (1).p7s
26 листопада 2023 13:47
Висновки СЕС 2.pdf (4).p7s
26 листопада 2023 13:47
Витяг єд. податку.pdf
26 листопада 2023 13:47
Довідка преміщ особи.pdf
26 листопада 2023 13:47
Витяг єд. податку.pdf (1).p7s
26 листопада 2023 13:47
Довідка.pdf
26 листопада 2023 13:47
Лист згода.pdf.p7s
26 листопада 2023 13:47
Довідка аб.14.pdf (5).p7s
26 листопада 2023 13:47
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
26 листопада 2023 13:47
Довідка.pdf (2).p7s
26 листопада 2023 13:47
Проект договору.pdf
26 листопада 2023 13:47
Наказ (1).pdf (2).p7s
26 листопада 2023 13:47
Висновки СЕС 2.pdf
26 листопада 2023 13:47
Відомості з ЄДР.pdf
26 листопада 2023 13:47
Наказ (1).pdf
26 листопада 2023 13:47
Техничні характеристики.pdf
26 листопада 2023 13:47
Гарантійний лист..pdf (1).p7s
26 листопада 2023 13:47
Проект договору.pdf (3).p7s
26 листопада 2023 13:47
Висновки СЕС 1.pdf
26 листопада 2023 13:47
Посвідчення охорони праці.pdf
26 листопада 2023 13:47
Лист згода.pdf
26 листопада 2023 13:47
Довідка бенефіціар.pdf (5).p7s
26 листопада 2023 13:47
Протокол.pdf

Публічні документи

15 грудня 2023 17:40
Електронний підпис
15 грудня 2023 17:34
2. Акт надання послуг.pdf.p7s
15 грудня 2023 17:34
2. Акт надання послуг.pdf
27 листопада 2023 17:35
Електронний підпис
27 листопада 2023 17:35
Електронний підпис
27 листопада 2023 17:33
9 Лист-згода з Додатком 2.pdf.p7s
27 листопада 2023 17:33
11 Довідка про ліцензування.pdf
27 листопада 2023 17:33
1 Статут учасника.pdf.p7s
27 листопада 2023 17:33
8 Довідка щодо субпідряду.pdf.p7s
27 листопада 2023 17:33
8 Довідка щодо субпідряду.pdf
27 листопада 2023 17:33
10 Лист-згода з Додатком 1.pdf.p7s
27 листопада 2023 17:33
1 Статут учасника.pdf
27 листопада 2023 17:33
9 Лист-згода з Додатком 2.pdf
27 листопада 2023 17:33
10 Лист-згода з Додатком 1.pdf

Публічні документи

28 грудня 2023 16:51
Електронний підпис
28 грудня 2023 16:48
Витяг з ЄДР 24.11.2023р..pdf.p7s
28 грудня 2023 16:48
Витяг з ЄДР 24.11.2023р..pdf
26 грудня 2023 11:24
Електронний підпис
26 грудня 2023 11:23
тендерна пропозиція.pdf.p7s
26 грудня 2023 11:23
1,2Довідка Заєць Т.П..pdf.p7s
26 грудня 2023 11:23
1 Зведена довідка.pdf.p7s
26 грудня 2023 11:23
тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2023 11:23
1,2Довідка Заєць Т.П..pdf
26 грудня 2023 11:23
1 Зведена довідка.pdf
23 грудня 2023 12:01
Електронний підпис
23 грудня 2023 12:00
Лист-згода.pdf.p7s
23 грудня 2023 12:00
Довідка.pdf.p7s
23 грудня 2023 12:00
Лист-згода.pdf
23 грудня 2023 12:00
Довідка.pdf
27 листопада 2023 13:05
Електронний підпис
27 листопада 2023 13:04
Електронний підпис
27 листопада 2023 12:57
1 Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2023 12:57
1 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
6 Довідка-роз'яснення.pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
5,1 Паспорт Заєць Т (2).pdf
27 листопада 2023 12:57
17 Лист згода на обробку ПД.pdf
27 листопада 2023 12:57
9 Лист-гарантія.pdf
27 листопада 2023 12:57
13 Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2023 12:57
6 Довідка-роз'яснення.pdf
27 листопада 2023 12:57
6,1 Витяг з ЄДР 24.11.2023р..pdf
27 листопада 2023 12:57
5 Довідка про повноваження.pdf
27 листопада 2023 12:57
14 Відомість про учасника.pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
13 Гарантійний лист.pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
5,1 Паспорт Заєць Т (2).pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
4,2 Довідка про працівників.pdf
27 листопада 2023 12:57
10 Довідка про засновників.pdf
27 листопада 2023 12:57
14 Відомість про учасника.pdf
27 листопада 2023 12:57
9 Лист-гарантія.pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
6,1 Витяг з ЄДР 24.11.2023р..pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
2,4 Охорона праці (1).pdf.p7s
27 листопада 2023 12:57
2,4 Охорона праці (1).pdf

Публічні документи

27 листопада 2023 16:42
Електронний підпис
27 листопада 2023 16:42
Електронний підпис
27 листопада 2023 16:39
4_Довідка_аналог.договори.pdf
27 листопада 2023 16:39
5.2_Відгук.pdf
27 листопада 2023 16:39
1_Проект договору.pdf
27 листопада 2023 16:39
2_ТЗ.pdf
27 листопада 2023 16:39
6_Довідка_Особливості.pdf
27 листопада 2023 16:39
3.2_Витяг ЄДР.pdf
27 листопада 2023 16:39
8_Довідка_субпідряд.pdf
27 листопада 2023 16:39
7_Лист-згода з ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ФАСІЛІТІ СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Рішення скасоване 206 997,60
UAH з ПДВ
12 грудня 2023 14:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 14:50
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Відхилено 206 997,60
UAH з ПДВ
12 грудня 2023 14:15
ТОВ "ФАСІЛІТІ СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ"
#44669984
Відхилено 207 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2023 17:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2023 12:00
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"
#2800304704
Переможець 207 960,00
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 17:08

Вимога про усунення невідповідностей

Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність №1: Учасник не подав скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 13 тендерної документації, затв. протоколом уповноваженої особи від 20.11.2023 б/н (далі в тексті – тендерна документація), в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 7 «Інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг»: «В складі тендерної пропозиції Учасник подає скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.» Для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен подати: скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Невідповідність №2: в поданій Учасником сканованій копії Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вих. № 2010-351 від 26.11.2023 р., Учасник вказав в якості аналогічного за предметом закупівлі Договір №20/2020 від 02.03.2020, номер якого не відповідає номеру Договору про надання послуг № 02/2020 від 02.03.2020, скановану копію якого Учасник подав в складі документів тендерній пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 10 тендерної документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону» в «інформації про спосіб підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційному критерію»: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник подає: 1) скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору; 2) скановану копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо такі додатки та додаткові угоди укладались); 3) скановану копію документу, що підтверджує факт виконання учасником цього договору в повному обсязі (наприклад акту прийому – передачі наданих послуг (виконаних робіт) або іншого аналогічного за змістом документу, підписаного обома сторонами договору); 4) скановану копію відгуку від Замовника про виконання цього аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є надання послуг або виконання робіт, аналогічних за змістом та складом предмету закупівлі цих торгів.» Для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен подати: скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору із виправленим номером аналогічного договору, який буде відповідати номеру Договору про надання послуг № 02/2020 від 02.03.2020. Невідповідність №3: Учасник подав декілька сканованих копій, зроблених з копій документів, а не з оригіналів, на яких відмітки про засвідчення копій Учасником не містять дат засвідчення копій документів на всіх сторінках копій. Перелік копій документів з такими невідповідностями: - копія Наказу №3 від 15.04.2019 р. «Про призначення директора»; - копія Протоколу №2 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" від 12 квітня 2019 р.; - копія Договору №24 про надання послуг від 31.03.2021 з Додатками; - копії Актів надання послуг: №130 від 30.04.2021 р.; №131 від 31.05.2021 р.; №132 від 30.06.2021 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 6 тендерної документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в абзаці 12 пункту «1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «У разі завантаження учасником в електронну систему закупівель сканованих копій, зроблених не з оригіналів документів, а з копій документів, всі ці копії документів, які сканує учасник, повинні мати відмітку про засвідчення копії документа учасником. Відмітку про засвідчення копії документа учасник проставляє на кожній сторінці копії документа та складає зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису, ініціалів та прізвища особи, яка засвідчує копію, дати засвідчення копії документа.» Для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен подати: скановані копії, зроблені з копій документів, на яких відмітки про засвідчення копій Учасником містять дати засвідчення копій документів на всіх сторінках цих копій, а саме: - копію Наказу №3 від 15.04.2019 р. «Про призначення директора»; - копію Протоколу №2 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" від 12 квітня 2019 р.; - копію Договору №24 про надання послуг від 31.03.2021 з Додатками; - копії Актів надання послуг: №130 від 30.04.2021 р.; №131 від 31.05.2021 р.; №132 від 30.06.2021 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; 2) скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору із виправленим номером аналогічного договору, який буде відповідати номеру Договору про надання послуг № 02/2020 від 02.03.2020;. 3) скановані копії, зроблені з копій документів, на яких відмітки про засвідчення копій Учасником містять дати засвідчення копій документів на всіх сторінках цих копій, а саме: - копію Наказу №3 від 15.04.2019 р. «Про призначення директора»; - копію Протоколу №2 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" від 12 квітня 2019 р.; - копію Договору №24 про надання послуг від 31.03.2021 з Додатками; - копії Актів надання послуг: №130 від 30.04.2021 р.; №131 від 31.05.2021 р.; №132 від 30.06.2021 р. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі - ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.

Документи

06 грудня 2023 12:11
Довідка НАЗК
06 грудня 2023 12:11
Електронний підпис
29 листопада 2023 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність №1: в складі тендерної пропозиції Учасник подав «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору» вих. №35 від 27.11.2023, текст якої не містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору і таким чином вказана довідка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 10 тендерної документації, затв. протоколом уповноваженої особи від 20.11.2023 б/н (далі в тексті – тендерна документація), в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону:» в «інформації про спосіб підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційному критерію» в п. 1: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник подає: 1) скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору;» Невідповідність №2: Учасник, в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, подав скановану копію Договору №231/22-1023 про надання послуг, укладеного 01 січня 2023 року із ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКСПЕРТ ГРУП» (далі в тексті - Договір) на щоденне прибирання офісного приміщення що знаходиться за адресою: 52005, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. 8 Марта, 11, кв. 54, що визначено в п. 1.1 Договору. Учасник не подав: скановану копію документу, що підтверджує факт виконання учасником цього Договору в повному обсязі (наприклад акту прийому – передачі наданих послуг (виконаних робіт) або іншого аналогічного за змістом документу, підписаного обома сторонами договору). Учасником подано скановану копію Акту №4 від 31 березня 2023 р., в якому вказано про виконання Учасником послуг за договором №231/22-1023 з іншою датою укладення договору: 01.03.2023 року та вказано про надання послуг з щоденного прибирання іншого офісного приміщення, розташованого - за іншою адресою: м. Дніпро, Лоцманський узвіз, 3Л. Вказані в Акті №4 від 31 березня 2023 р. дата укладення договору та адреса приміщення надання послуг не відповідають даті укладення договору та адресі приміщення надання послуг, визначених в Договорі №231/22-1023 про надання послуг, укладеному 01 січня 2023 року, поданому учасником в якості аналогічного. Таким чином, Акт №4 від 31 березня 2023 р. не підтверджує факт виконання Учасником його зобов’язань із прибирання приміщення за адресою: 52005, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. 8 Марта, 11, кв. 54, встановлених в п.1.1 Договору №231/22-1023 про надання послуг, укладеному 01 січня 2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 10 тендерної документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону:» в «інформації про спосіб підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційному критерію» в п. 3: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник подає: 1) скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору; 2) скановану копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо такі додатки та додаткові угоди укладались); 3) скановану копію документу, що підтверджує факт виконання учасником цього договору в повному обсязі (наприклад акту прийому – передачі наданих послуг (виконаних робіт) або іншого аналогічного за змістом документу, підписаного обома сторонами договору);» Невідповідність №3: Учасник, в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, подав скановану копію Договору №231/22-1023 про надання послуг, укладеного 01 січня 2023 року із ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКСПЕРТ ГРУП» на щоденне прибирання офісного приміщення що знаходиться за адресою: 52005, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. 8 Марта, 11, кв. 54, що визначено в п. 1.1 Договору. Учасник не подав: скановану копію відгуку від Замовника про виконання цього Договору. Учасником подано скановану копію Листа-відгуку №56 від 14 квітня 2023 року, наданого Учаснику ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКСПЕРТ ГРУП» (далі в тексті - Відгук). В абзаці першому Відгуку зазначено про укладення з Учасником 01 березня 2023 року договору про надання послуг № №231/22-1023 (інша дата укладення, ніж в Договорі) та зазначений предмет договору: «послуги з щоденного прибирання офісного приміщення, загальною площею 1500,00 м.кв., що знаходиться за адресою: Лоцманський узвіз, 3Л, Дніпро, Дніпропетровська область, 49005» (інше приміщення, ніж в Договорі). Вказані в Відгуку дата укладення договору та адреса приміщення надання послуг не відповідають даті укладення Договору та адресі приміщення надання послуг, визначених в Договорі №231/22-1023 про надання послуг, укладеному 01 січня 2023 року, поданому учасником в якості аналогічного. Таким чином, Лист-відгук №56 від 14 квітня 2023 року не підтверджує факт виконання Учасником його зобов’язань із прибирання офісного приміщення за адресою: 52005, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. 8 Марта, 11, кв. 54, встановлених в п.1.1 Договору №231/22-1023 про надання послуг, укладеному 01 січня 2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 10 тендерної документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону:» в «інформації про спосіб підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційному критерію» в п. 4: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник подає: 1) скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору; 2) скановану копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо такі додатки та додаткові угоди укладались); 3) скановану копію документу, що підтверджує факт виконання учасником цього договору в повному обсязі (наприклад акту прийому – передачі наданих послуг (виконаних робіт) або іншого аналогічного за змістом документу, підписаного обома сторонами договору); 4) скановану копію відгуку від Замовника про виконання цього аналогічного договору.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору; 2) скановану копію документу, що підтверджує факт виконання учасником цього договору - Договору №231/22-1023 про надання послуг, укладеному 01 січня 2023 року Учасником із ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКСПЕРТ ГРУП» в повному обсязі (наприклад акту прийому – передачі наданих послуг (виконаних робіт) або іншого аналогічного за змістом документу, підписаного обома сторонами договору); 3) скановану копію відгуку від Замовника про виконання цього аналогічного договору - Договору №231/22-1023 про надання послуг, укладеному 01 січня 2023 року Учасником із ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКСПЕРТ ГРУП». Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі - ТОВ "ФАСІЛІТІ СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.

Вимога про усунення невідповідностей

Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність №1: Учасник в складі тендерної пропозиції не подав в довільній формі лист-згоду з викладеними в ДОДАТКУ 2 характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Учасник подав «Гарантійний лист» вих. №2 від 27.11.2023 з переліком технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, технічних специфікацій, текст якого не містить згоди Учасника з викладеними в ДОДАТКУ 2 характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг і таким чином вказаний документ за формою та за змістом не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 13 тендерної документації, затв. протоколом уповноваженої особи від 20.11.2023 б/н (далі в тексті – тендерна документація), в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація»: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, викладена в ДОДАТКУ 2 цієї тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасник подає в довільній формі лист-згоду з викладеними в ДОДАТКУ 2 характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) в довільній формі лист-згоду з викладеними в ДОДАТКУ 2 характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі - ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.

Документи

25 грудня 2023 12:03
Довідка НАЗК
25 грудня 2023 12:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 грудня 2023 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"
#2800304704
207 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 грудня 2023 12:03
Довідка НАЗК
25 грудня 2023 12:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2024 17:13
Протокол виправлення помилки.docx зміни до договору
14 лютого 2024 17:12
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 15:37
дог3.pdf укладений
04 січня 2024 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою у вказаній закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) друкарську помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю послуг, а саме: під час заповнення електронних полів оголошення про проведення відкритих торгів у полі «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» було помилково вказано «від 01 грудня 2024 до 31 грудня 2024», а необхідно було вказати вірний строк: «від 01 січня 2024 до 31 грудня 2024». Вказана помилка призвела до невірного відображення відповідних строків у полях «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» в Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-11-20-014464-a, в Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-11-20-014464-a та в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-20-014464-a (дата формування звіту: 04 січня 2024). Закупівля вказаних вище послуг проводилась адміністрацією в 2023 році на всі 12 місяців 2024 року на строк з 01.01.2024 до 31.12.2024, що підтверджується оприлюдненими в закупівлі документами: - в п.4.4 тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 20.11.2023: 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з 01.01.2024 до 31.12.2024 - в п.1.5 Проекту Договору про закупівлю послуг в Додатку 1 тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 20.11.2023: «1.5. Термін надання послуг: 01.01.2024 до 31.12.2024.»; - в п.1.5 Договору №3 про закупівлю послуг від 01.01.2024, підписаного замовником та переможцем торгів: «1.5. Термін надання послуг: 01.01.2024 до 31.12.2024.» Таким чином, необхідно виправити виявлену технічну (механічну, формальну) друкарську помилку в Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-11-20-014464-a, в Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-11-20-014464-a та в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-20-014464-a (дата формування звіту: 04 січня 2024) у полях «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг», для чого прийняти рішення про виправлення виявленої помилки. Для усунення виявленої технічної (механічної, формальної) друкарської помилки уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) виправити виявлену технічну (механічну, формальну) друкарську помилку: в електронній системі закупівель PROZORRO в закупівлі UA-2023-11-20-014464-a в Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-11-20-014464-a, в Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-11-20-014464-a та в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-20-014464-a (дата формування звіту: 04 січня 2024) у полях «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» вірним вважати строк «від 01 січня 2024 до 31 грудня 2024»; 2) розмістити прийняте рішення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі публічних закупівель ProZorro в закупівлі UA-2023-11-20-014464-a через авторизований електронний майданчик, використовуючи існуючий в кабінеті замовника інструмент «Зміни до договору» шляхом оприлюднення цього Протоколу виправлення помилки.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML