Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, код за ДК 021:2015 - 32320000-2 (цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс в кабінет біології для 5-6 класів на виконання Концепції «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2023-11-20-013212-a ec73aeff20084f3b812f48971187a9d0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Тараненко

+380967096883
+380677519815
+380962524879
liceumgrand@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ГРАНД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Марія Тараненко
+380967096883, +380677519815, +380962524879
liceumgrand@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2023 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2023 10:00
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс в кабінет біології для 5-6 класів на виконання Концепції «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після пред'явлення постачальником рахунка на оплату товарів на умовах відстрочки платежу на строк до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товарів замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2023 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 15:32
спрощена-оголошення-комплекс-3110-2023.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 62 900,00
UAH з ПДВ
62 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2023 14:24
Електронний підпис
13 грудня 2023 14:22
Лист-відмова.pdf
01 грудня 2023 22:28
Електронний підпис
01 грудня 2023 22:26
Уповноважена особа.pdf.p7s
01 грудня 2023 22:26
Уповноважена особа.pdf
01 грудня 2023 22:26
Довідка ліцензування.pdf
30 листопада 2023 13:49
Електронний підпис
30 листопада 2023 13:49
Аналогічний договір повний.pdf
28 листопада 2023 20:37
Електронний підпис
28 листопада 2023 20:37
Електронний підпис
28 листопада 2023 20:37
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Установчі документи.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Довідка ліцензування.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Довідка код доступу.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Гарантійний лист якість.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Гарантійний лист норми.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Згода на обробку ПД.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Аналогічний договір.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Проект договору.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Уповноважена особа.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Довідка довкілля.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Інформаційна довідка.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Довідка стаття 17 ПКМУ.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Таблиця відповідності.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:37
Технічні вимоги згода.pdf.p7s
28 листопада 2023 20:35
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2023 20:35
Аналогічний договір.pdf
28 листопада 2023 20:35
Гарантійний лист якість.pdf
28 листопада 2023 20:35
Гарантійний лист гарантія.pdf
28 листопада 2023 20:35
Проект договору.pdf
28 листопада 2023 20:35
Довідка стаття 17 ПКМУ.pdf
28 листопада 2023 20:35
Уповноважена особа.pdf
28 листопада 2023 20:35
Гарантійний лист норми.pdf
28 листопада 2023 20:35
Довідка код доступу.pdf
28 листопада 2023 20:35
Довідка довкілля.pdf
28 листопада 2023 20:35
Згода на обробку ПД.pdf
28 листопада 2023 20:35
Довідка ліцензування.pdf
28 листопада 2023 20:35
Інформаційна довідка.pdf
28 листопада 2023 20:35
Установчі документи.pdf
28 листопада 2023 20:35
Технічні вимоги згода.pdf
28 листопада 2023 20:35
Таблиця відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 62 900,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2023 14:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 12:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 62 900,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2023 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» (далі - Учасник) розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення в електронній системі закупівель наступних невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його пропозиції), а саме: На виконання вимог пункту 1 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження виконання аналогічного договору Учасником в його пропозиції надана сканована копія договору куплі-продажу № 19 від 14.09.2020, укладеного із Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Оріхівської міської ради Запорізької області, на постачання цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету фізики на суму 58710,00 грн. зі строком поставки товару до 30.09.2020. Для підтвердження виконання зазначеного договору Учасником надана сканована копія видаткової накладної № 1502 від 15.10.2020. Враховуючи невідповідність дати поставки згідно накладної та строку поставки згідно договору, в пропозиції Учасника відсутня сканована копія додаткової угоди до договору на продовження строку поставки товару, тобто виконаний договір наданий не у повному обсязі.

Документи

01 грудня 2023 16:45
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій