Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт споруд подвійного призначення, а саме: «Поточний ремонт споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття опорного закладу освіти "Доброславський ліцей" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: 67500, Одеська область, Одеський район, смт. Доброслав, проспект Свободи, 10 КОРИГУВАННЯ» (система опалення)
Очікувана вартість
1 119 950,00 UAH
UA-2023-11-20-010400-a 1f842ad3b19e4213bd1b23644feecd5f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Кудряну

+380485591402 buh_2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44082496
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., Одеський район, селище міського типу Доброслав, проспект Свободи, будинок 2 Е
Контактна особа: Валерія Кудряну
+380485591402
buh_2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт споруд подвійного призначення, а саме: «Поточний ремонт споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття опорного закладу освіти "Доброславський ліцей" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: 67500, Одеська область, Одеський район, смт. Доброслав, проспект Свободи, 10 КОРИГУВАННЯ» (система опалення)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, селище міського типу Доброслав, проспект Свободи, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

20 листопада 2023 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 14:21
обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-30-000041 ● 4331b87dfdf04359aaa8c1b523de2b3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.01.2024
№ 10-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-11-20-010400-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-01 16:55:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: просп. Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-014641-a) та відповідно до пунктів 6, 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до обґрунтування, оприлюдненому Управлінням освіти, культури, туризму, молоді та спорту Доброславської селищної ради (далі –Замовник), в електронній системі закупівель, підставою для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є підпункт 4 пункту 13 Особливостей, а саме: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
Просимо надати документальне підтвердження наявності нагальної потреби в Замовника щодо здійснення закупівлі шляхом укладення договору підряду від 10.11.2023 № 1 без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Волощук Каріна Миколаївна, з якою укладений договір підряду від 10.11.2023 № 1 без використання електронної системи закупівель?
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору підряду від 10.11.2023 № 1 з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акти, накладні, платіжні доручення, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-06 22:54:25

Детальні пояснення щодо запиту в прикріплених файлах

В запиті про надання пояснень зазначено закупівлю (ID: UA-2023-11-02-014641-a) Замовником якої, не є Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Доброславської селищної ради


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовником документально не підтверджено наявність нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, а відтак Замовником укладено договір підряду від 10.11.2023 № 1 без застосування процедури закупівлі, визначеної пунктом 10 Особливостей та, як наслідок не дотримано вимоги пунктів 5, 6 та абзацу 3 пункту 17 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Волощук Каріна Миколаївна
#3424502605
Переможець 1 119 950,00
UAH
20 листопада 2023 14:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 1.pdf укладений
20 листопада 2023 14:22