Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 548,81 UAH
UA-2023-11-20-010009-a 3dedd6c7c40345db944d799ad63ccefa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздік Микита Миколайович

+380992104715 nikita_gvozdik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 41845351
Місцезнаходження: 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна, 103
Контактна особа: Гвоздік Микита Миколайович
+380992104715
nikita_gvozdik@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Словацького, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

20 листопада 2023 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ «Шпановський Імпорт-Експорт»
#40526877
Переможець 4 548,81
UAH з ПДВ
20 листопада 2023 14:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 13:53
Електронний підпис укладений
27 листопада 2023 14:22
дод.уг_.pdf зміни до договору
27 листопада 2023 14:21
договір 72.pdf укладений
20 листопада 2023 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651, 653-654 Цивільного кодексу України, п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою п.2.1. Договору №72 від 20.11.2023 року викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Товару (продукції) по Договору складає 4 548,81 грн. (чотири тисячі п’ятсот сорок вісім грн. 81 коп.), в тому числі ПДВ 758,14 грн. (сімсот п’ятдесят вісім грн. 14 коп.).» 2. Всі інші умови Договору №72 від 20.11.2023 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3.Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору №72 від 20.11.2023 року. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 548,81
UAH (в тому числі ПДВ 758,13 UAH)