Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ" КРАМАТОРСЬКА РАЙОННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇН |
Код ЄДРПОУ: | 38531914 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., м Краматорськ, вул Аероклубна, буд 2 |
Контактна особа: |
Симищенко Тетяна Іванівна +380956156190 tatyanasimika@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 256 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 12:03 |
Додаток 3.docx | |
20 листопада 2023 12:03 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
20 листопада 2023 12:03 |
Додаток 1.docx | |
20 листопада 2023 12:03 |
ТД .docx | |
20 листопада 2023 12:03 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-24-000030 ● be908e7054ae46a9a5f2068af91d6c06
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2024 № 6-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.01.2024 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-11-20-006439-a 20.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 10:28:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Згідно коду ДК 021:2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах: радіометр радону і торону)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-20-006439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 16:12:00
Пояснення на запит
На виконання завдання отриманого від Міністерства охорони здоров’я України листом № 26-04/29657/2 від 18.10.2023 р., щодо посилення матеріально-технічної спроможності центрів контролю та профілактики хвороб, розглядалося до придбання спеціалізоване лабораторне обладнання – система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 на підставі отриманих комерційних (цінових) пропозицій від постачальників, проведення моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі).
Технічні та якісні характеристики визначались відповідно до потреб замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм для зазначеного предмета закупівлі. Були визначені таким чином, щоб мати можливість поглибленого вивчення закономірності надходження радону в повітрі житлових приміщень, будівель соціально-побутового і виробничого призначення при різних геологічних умовах, також в атмосферному повітрі, об’ємної активності радону у воді, об’ємної активності радону в ґрунтовому повітрі з метою оцінки потенційної радононебезпеки, з одночасною реєстрацією температури, тиску і відносної вологості повітря (інтегральні, полуінтегральні і миттєві методи вимірювання), широкий діапазон вимірювань концентрації радону, висока чутливість і швидкий лінійний відгук. Тривалий час роботи в автономному режимі та можливість автоматичної передачі інформації забезпечить безперебійність проведення досліджень в режимі воєнного стану в Україні. Якість товару повинна відповідати діючим стандартам та товар має бути поставлений з усією відповідною документацією, п.2.1 договору.
Надаємо посилання на веб-сайт: https://donolc.org/about/zakupki, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 17:02:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Згідно коду ДК 021:2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах: радіометр радону і торону)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-20-006439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із наступного питання:
Учасником ПП «БРОМ» на виконання вимоги пункту 5 Додатку 3 у пункті 23 колонки «Предмет закупівлі відповідно тендерної пропозиції» порівняльної таблиці (файл 3 Технічна пропозиція ПП «БРОМ» порівняльна.pdf) вказано розмір 350мм х 370мм х 150мм, натомість в технічній документації (файл Технічна специфікація AlphaGUARD DF2000.pdf) вказано розміри 282мм x 340мм x 123мм та 329мм x 355мм x 123мм.
Враховуючи викладене, поясніть, яким чином Учасником ПП «БРОМ» при наявності вказаних розбіжностей було підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Додатку 3 тендерної документації та чому Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 10:37:15
Пояснення на запит
Замовником в технічних вимогах додатку 3 в рядку 23 зазначено – «Розміри, не більше чим 350 мм х 370 мм х 150 мм». Суть вимоги полягала в тому, щоб учасники підтвердили, що прилади, які вони пропонують, не більше чим 350 мм х 370 мм х 150 мм. Зазначені граничні розміри даного приладу обумовлені умовами його експлуатації і мають велике значення при виконанні досліджень в умовах підвищеного ризику радіаційної небезпеки.
Замовник не мав на увазі і не вимагав від учасників зазначати конкретні розміри приладу. Визначена замовником вимога з обмеженням по розмірам, в окресленому діапазоні, гарантує отримання зручного в використанні приладу з застосуванням в польових умовах, компактним при перенесенні між різними робочими об’єктами, практичним при перевезенні автомобільним транспортом.
Учасник ПП Бром в порівняльній таблиці так і підтвердив, що пропонуємий прилад не більше, чим 350 мм х 370 мм х 150 мм.
Невідповідностей в цьому питанні не вбачаємо, оскільки прилад має розміри не більше
чим 350 мм х 370 мм х 150 мм, що повністю відповідає заявленим вимогам.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БРОМ" |
1 255 980,00
UAH з ПДВ
|
1 255 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БРОМ" #36449430 |
Переможець |
1 255 980,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 15:05
|
договір | укладений |
06 грудня 2023 15:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах: радіометр радону і торону | 1 | штуки |
1 255 980,00
UAH з ПДВ
|