Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по технічному обслуговуванню, діагностиці, поточному ремонту комп'ютерної техніки, в тому числі перезарядки картриджів (ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
3 160,00 UAH
UA-2023-11-20-005490-a f116b4ceb6904afd85b9231032114b34
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Чорнобай

+380412471593 uoz.ztmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012839
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, будинок 4/2
Контактна особа: Оксана Чорнобай
+380412471593
uoz.ztmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Заправка, відновлення картриджа, ремонт принтера, заправка копіювального апарату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім.С.П.Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

20 листопада 2023 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НОВІТЕКС"
#32805638
Переможець 3 160,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2023 11:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 13:12
Договір НОВІТЕКС.pdf укладений
20 листопада 2023 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 526,67 UAH)