Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ТА СІМЕЙ "ДОБРЕ ВДОМА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 34504955 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт.Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 66 |
Контактна особа: |
Лариса Тертичко +380964518915 dobre_vdoma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 19:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 19:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 19:30 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000001 ● 088ba5865ad746caa1ff2a96e5bc352c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 15:19 |
05.12.2023 № 223
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.12.2023 № 223
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-11-17-015865-a 17.11.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ТА СІМЕЙ "ДОБРЕ ВДОМА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-11 10:54:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт в приміщеннях будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 66)» за 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-015865-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
За нормами пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708) предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за нормами пункту 15 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог
Закону № 922 та Порядку № 708.
Просимо пояснити, чому предмет закупівлі послуг за процедурою
ID: UA-2023-11-17-015865-a визначено не у відповідності до вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-12 13:52:36
Відповідь на запит замовнику на пояснення
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт в приміщеннях будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 66) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-015865-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
За нормами пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 15 квітня 2020 року № 708 предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Водночас за нормами пункту 15 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами, далі - Особливості) предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону № 922 та Порядку № 708.
Таким чином, предметом закупівлі UA-2023-11-17-015919-a є послуги з поточного ремонту. Згідно з Пунктом 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмету закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Разом з тим Пункт 3 Розділу ІІ «Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі містить спеціальні правові норми для визначення предмету закупівлі у разі здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту:
«Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301».
У відповідності до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 БУДІВЛЯ - це різновид споруди, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучоогороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції.
У відповідності до Листа Державного Комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 р. № 7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів» ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об'єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію).
Таким чином, у відповідності до Пункту 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, по закупівлі UA-2023-11-17-015865-a було визначено перелік ремонтно-будівельних робіт по приміщенням будівлі комунального закладу «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Добре вдома» Дніпропетровської обласної ради, розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. Єнісейська, 85.
Враховуючи те, що склад вказаних ремонтно-будівельних робіт (послуг) з поточного ремонту за специфікою самих робіт є неоднорідним, і показники ДК 021:2015 за четвертою цифрою відповідають лише їх частині, а разом з тим предмет закупівлі повинен визначатися загалом за будівлею, найбільш близьким до специфіки закупівлі, що охоплює увесь склад передбачених ремонтно-будівельних робіт, є код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Показника за четвертою цифрою для поточного ремонту у Закупівельному словнику не існує. Тому для запобігання діленню предмету закупівлі на частини, що може бути розцінене як дії для уникнення відкритих торгів та порушення Пункту 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом МЕРТУ від 15.04.2020 р. № 708, прийняте рішення визначити код ДК для вказаної закупівлі 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Східного офісу Держаудитслужби від 21.12.2023 у процедурі закупівлі UA-2023-11-17-015865-a повідомляємо. Керівником Замовника доведено Уповноваженій особі необхідність посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати у подальшому встановлених порушень, визначати предмет закупівлі у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
2023-12-28 19:21:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФРЕМ-ДНІПРО" |
1 420 836,00
UAH з ПДВ
|
1 420 836,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФРЕМ-ДНІПРО" #44893984 |
Переможець |
1 420 836,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2023 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 15:38
|
ДУ №1 до Договору від 01.12.2023 №56.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 14:10
|
Договір від 01.12.2023 №56.pdf | укладений |
01 грудня 2023 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору шляхом викладення пункту 10.7 та додатків до договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |