Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Горошок зелений консервований ТМ «Сніданок короля» або еквівалент
Очікувана вартість
131 400,00 UAH
UA-2023-11-17-015704-a ● 85f1cebba5cc441aa6008e9efaa5f7ea
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Вебсайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
Контактна особа: |
Оксана Дем'яненко +025595585 vizirkarada20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 11:10 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 11:10 |
Очікувана вартість: | 131 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 657,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 банка
Горошок зелений консервований ТМ «Сніданок короля» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67543, Україна, Одеська область, Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 18:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 18:42 |
ТД Продукти Горошок ред. від 17.11.2023р..pdf | |
17 листопада 2023 18:42 |
ТД Продукти Горошок ред. від 17.11.2023р..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Транспортна схема
Дата подання: 20 листопада 2023 09:41
Дата відповіді: 23 листопада 2023 20:12
Шановний замовнику, ви там горошку переїли ? Яка транспортна схема в поставці горошку ? Чисто дорожньо-будівельна схема. Це щоб мати можливість відхиляти неугодних?
Відповідь: Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки тендерної документації. Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник зазначає, що додаткові вимоги є важливі, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що поставляють відповідні товари.
Перевезення товарів (доставка до Замовника) повинна проходити з мінімальними ризиками, що товари та доставка не були походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь тому необхідна певна надійність та безпека від Учасників, що постачають відповідні товари. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації щодо України та відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність” Кабінет Міністрів України постановив Постанову № 426 від 9 квітня 2022 р. та відповідні зміни до пункту 1 постанови Постановою № 688 від 14 червня 2022 р., - відповідно до ст. 12-1 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” та з метою задоволення потреб Збройних Сил, сектору безпеки і оборони, а також розвитку економіки в умовах воєнного стану: П.1. Заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації.
Товари, переміщення яких територією Російської Федерації здійснено транзитом, та товари, ввезені з Російської Федерації, у тому числі товари походженням з третіх країн, можуть бути поміщені в митний режим імпорту, якщо їх ввезення в Україну здійснено до 24 лютого 2022 р. включно.
Використання транспортних засобів при перевезенні вантажів регулюється низкою нормативно-правових актів, основними з яких є Закон України України «Про автомобільний транспорт», Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджені наказом Міністерства транспорту України та Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті.
Відповідно ч. 2 ст. 15 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" накази міністерства, видані в межах його повноважень, є обов'язковими до виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими державними адміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності та громадянами.
Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в України, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 р. № 363, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20.02.98 р. за № 128/2568 (далі - Правила), визначають права, обов'язки і відповідальність власників автомобільного транспорту - Перевізників та Вантажовідправників і Вантажоодержувачів - Замовників.
Пунктом 10.12 глави 10 Правил встановлено, що здача Замовником і приймання Перевізником вантажів, що перевозяться навалом, наливом або в контейнерах, передбачають визначення та запис маси вантажу в товарно-транспортній накладній.
Відповідно до вимог пункту 10.1 глави 10 Правил тарні та штучні вантажі приймаються Перевізником із зазначенням в товарно-транспортній накладній маси вантажу та кількості вантажних місць. Маса тарних і штучних вантажів визначається Замовником перед поданням їх Перевізнику та зазначається на вантажних місцях.Також пунктом 10.17 глави 10 Правил визначено, що умови приймання вантажів для перевезення, які не передбачені цим розділом Правил, визначаються правилами перевезень окремих видів вантажів.Інформуємо, що правила оформлення документів на перевезення вантажів викладено в главі 11 Правил.
Відповідно до вимог пункту 11.4 глави 11 Правил товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох примірників. Пунктом 11.5 глави 11 Правил визначено, що після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її примірники. Пунктом 11.6 глави 11 Правил передбачено, що перший примірник товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий примірники, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби печаткою або штампом), передаються Перевізнику.
Також вищезазначеними Правилами визначено випадки, коли до товарно-транспортної накладної заносяться додаткові відомості, крім тих, що встановлені затвердженою формою.
Окремо слід зазначити, що для деяких видів вантажів під час їх перевезення автомобільним транспортом встановлені спеціалізовані форми товарно-транспортних накладних, затверджені відповідними наказами уповноважених органів виконавчої влади.
Тобто при перевезенні відповідно до укладеного договору вантажів, щодо яких вимоги про використання спеціалізованих форм товарно-транспортних накладних відсутні, під час оформлення товарно-транспортних накладних використовується форма, затверджена вищезазначеними Правилами, в частині наявності та заповнення всіх визначених реквізитів. У передбачених Правилами випадках товарно-транспортна накладна може бути доповнена додатковими записами.
Відповідно до ч. 1 та абз. 3 ч. 2 ст. 48 Закону автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів для водія є посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Відповідно до Переліку під час здійснення вантажних перевезень автомобільними транспортними засобами водій поряд з іншими документами, необхідними для всіх видів перевезень, у випадку надання послуг з перевезення вантажу на договірних умовах повинен мати оформлену товарно-транспортну накладну, а у разі здійснення перевезень вантажів для власних потреб - накладну або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж.
Додатково інформуємо, що відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт визначена ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». Зокрема, абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону передбачено за надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 та 48 цього Закону, застосування до автомобільних перевізників адміністративно-господарських штрафів у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вищевикладене, замовником було прийнято рішення про встановлення додаткових вимог, що передбачені чинним законодавством України. Дана вимога не є дискримінаційною, не містить обмежень в участі, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Для всіх Учасників, які якісно та добросовісно працюють у сфері постачання товарів, не є складними задачами надати інформацію з наданням відповідних підтверджуючих документів, зазначених в ТД. Стосовно етичних норм: до суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства, зокрема, хуліганство (стаття 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення), - Дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб. Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-008609-a з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. А якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду. Звертаємо Вашу увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Замовник зазначає, що додаткові вимоги є важливі, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що поставляють відповідні товари.
Перевезення товарів (доставка до Замовника) повинна проходити з мінімальними ризиками, що товари та доставка не були походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь тому необхідна певна надійність та безпека від Учасників, що постачають відповідні товари. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації щодо України та відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність” Кабінет Міністрів України постановив Постанову № 426 від 9 квітня 2022 р. та відповідні зміни до пункту 1 постанови Постановою № 688 від 14 червня 2022 р., - відповідно до ст. 12-1 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” та з метою задоволення потреб Збройних Сил, сектору безпеки і оборони, а також розвитку економіки в умовах воєнного стану: П.1. Заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації.
Товари, переміщення яких територією Російської Федерації здійснено транзитом, та товари, ввезені з Російської Федерації, у тому числі товари походженням з третіх країн, можуть бути поміщені в митний режим імпорту, якщо їх ввезення в Україну здійснено до 24 лютого 2022 р. включно.
Використання транспортних засобів при перевезенні вантажів регулюється низкою нормативно-правових актів, основними з яких є Закон України України «Про автомобільний транспорт», Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджені наказом Міністерства транспорту України та Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті.
Відповідно ч. 2 ст. 15 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" накази міністерства, видані в межах його повноважень, є обов'язковими до виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими державними адміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності та громадянами.
Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в України, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 р. № 363, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20.02.98 р. за № 128/2568 (далі - Правила), визначають права, обов'язки і відповідальність власників автомобільного транспорту - Перевізників та Вантажовідправників і Вантажоодержувачів - Замовників.
Пунктом 10.12 глави 10 Правил встановлено, що здача Замовником і приймання Перевізником вантажів, що перевозяться навалом, наливом або в контейнерах, передбачають визначення та запис маси вантажу в товарно-транспортній накладній.
Відповідно до вимог пункту 10.1 глави 10 Правил тарні та штучні вантажі приймаються Перевізником із зазначенням в товарно-транспортній накладній маси вантажу та кількості вантажних місць. Маса тарних і штучних вантажів визначається Замовником перед поданням їх Перевізнику та зазначається на вантажних місцях.Також пунктом 10.17 глави 10 Правил визначено, що умови приймання вантажів для перевезення, які не передбачені цим розділом Правил, визначаються правилами перевезень окремих видів вантажів.Інформуємо, що правила оформлення документів на перевезення вантажів викладено в главі 11 Правил.
Відповідно до вимог пункту 11.4 глави 11 Правил товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох примірників. Пунктом 11.5 глави 11 Правил визначено, що після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її примірники. Пунктом 11.6 глави 11 Правил передбачено, що перший примірник товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий примірники, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби печаткою або штампом), передаються Перевізнику.
Також вищезазначеними Правилами визначено випадки, коли до товарно-транспортної накладної заносяться додаткові відомості, крім тих, що встановлені затвердженою формою.
Окремо слід зазначити, що для деяких видів вантажів під час їх перевезення автомобільним транспортом встановлені спеціалізовані форми товарно-транспортних накладних, затверджені відповідними наказами уповноважених органів виконавчої влади.
Тобто при перевезенні відповідно до укладеного договору вантажів, щодо яких вимоги про використання спеціалізованих форм товарно-транспортних накладних відсутні, під час оформлення товарно-транспортних накладних використовується форма, затверджена вищезазначеними Правилами, в частині наявності та заповнення всіх визначених реквізитів. У передбачених Правилами випадках товарно-транспортна накладна може бути доповнена додатковими записами.
Відповідно до ч. 1 та абз. 3 ч. 2 ст. 48 Закону автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів для водія є посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Відповідно до Переліку під час здійснення вантажних перевезень автомобільними транспортними засобами водій поряд з іншими документами, необхідними для всіх видів перевезень, у випадку надання послуг з перевезення вантажу на договірних умовах повинен мати оформлену товарно-транспортну накладну, а у разі здійснення перевезень вантажів для власних потреб - накладну або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж.
Додатково інформуємо, що відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт визначена ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». Зокрема, абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону передбачено за надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 та 48 цього Закону, застосування до автомобільних перевізників адміністративно-господарських штрафів у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вищевикладене, замовником було прийнято рішення про встановлення додаткових вимог, що передбачені чинним законодавством України. Дана вимога не є дискримінаційною, не містить обмежень в участі, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Для всіх Учасників, які якісно та добросовісно працюють у сфері постачання товарів, не є складними задачами надати інформацію з наданням відповідних підтверджуючих документів, зазначених в ТД. Стосовно етичних норм: до суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства, зокрема, хуліганство (стаття 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення), - Дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб. Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-008609-a з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. А якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду. Звертаємо Вашу увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-17-015704-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ, Код ЄДРПОУ:39234533
Дата подання: 21 листопада 2023 16:02
ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівельВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2023 13:18
Роз'яснення викладено у прикріпленому файлі "Роз'яснення на вимоги 24.11.2023.pdf"
Номер вимоги: UA-2023-11-17-015704-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ", Код ЄДРПОУ:39234533
Дата подання: 08 грудня 2023 15:02
Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2023 20:53
Роз'яснення на вимогу у файлі "Роз'яснення на вимогу 12.12.2023.pdf"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ" |
129 840,00
UAH з ПДВ
|
123 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОДОЛИЧ ІРИНА МИКОЛАЇВНА" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
129 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ" #39234533 |
Відхилено |
123 360,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 19:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 19:58
|
ФОП "ПОДОЛИЧ ІРИНА МИКОЛАЇВНА" #2916701000 |
Рішення скасоване |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 13:50
|
|
ФОП "ПОДОЛИЧ ІРИНА МИКОЛАЇВНА" #2916701000 |
Відхилено |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 14:52
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій