Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку, за адресою: пр. Соборності, 10 (п. 1,2,3,4,5,6,7 ) у м. Южноукраїнську Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація".
Очікувана вартість
1 291 606,80 UAH
UA-2023-11-17-004382-a 636a5ddbb0ff49089002e74c14af0a9a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Крук

+380963881059 mega._alla@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44354422
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87
Контактна особа: Алла Крук
+380963881059
mega._alla@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2023 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 291 606,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 916,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиції надаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку, за адресою: пр. Соборності, 10 (п. 1,2,3,4,5,6,7 ) у м. Южноукраїнську Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація".

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, пр. Соборності,10 (1,2,3,4,5,6,7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2023 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2023 11:09
Додаток №3 проєкт договору Соборності,10.docx
17 листопада 2023 11:09
Додаток №4.pdf
17 листопада 2023 11:09
Дефектні акти.pdf
17 листопада 2023 11:09
Відомості пошкоджень.pdf
17 листопада 2023 11:09
Протокол №205.pdf
17 листопада 2023 11:09
Оголошення.pdf
17 листопада 2023 11:09
Додаток №3.pdf
17 листопада 2023 11:09
Додаток №2.pdf
17 листопада 2023 11:09
Додаток №1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000080 ● 938c760335ba46cfa04087d1baca9dea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 12:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


12.02.2024 № 7-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

4. UA-2023-11-17-004382-a, яку проводить Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" 1 184 546,58
UAH з ПДВ
1 184 546,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2023 20:08
Електронний підпис
29 листопада 2023 20:08
Довідка працівники.pdf (1).p7s
29 листопада 2023 20:08
Довідка працівники (1).pdf
29 листопада 2023 20:08
Довідка аналогічні роботи.pdf
27 листопада 2023 23:04
Електронний підпис
27 листопада 2023 23:04
Повідомлення Реквізити.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Довідка ст 236.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Аналогічний договір 2.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Протокол з ОП.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Довідка бенефіціар.pdf
27 листопада 2023 23:04
Довідка аналогічних робіт.pdf
27 листопада 2023 23:04
Опис ЄДР.pdf
27 листопада 2023 23:04
ЦПД 3.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Договірна ціна.pdf
27 листопада 2023 23:04
Посвідчення праціники 2.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Згода на обробку ПД.pdf
27 листопада 2023 23:04
Виписка.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Опис ЄДР.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Виписка.pdf
27 листопада 2023 23:04
Довідка працівники.pdf
27 листопада 2023 23:04
Довідка бенефіціар.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Кошторисний пакет.rar
27 листопада 2023 23:04
Договірна ціна.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Посвідчення праціники 3.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Довідка не ПДВ.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Згода на обробку ПД.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Посвідчення праціники 1.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Узгоджений додаток 1.pdf
27 листопада 2023 23:04
Аналогічний договір 1.pdf
27 листопада 2023 23:04
ЦПД 1.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Дозвіл 43.21, 33.14.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Дозвіл 43.21, 33.14.pdf
27 листопада 2023 23:04
Повідомлення Реквізити.pdf
27 листопада 2023 23:04
Посвідчення праціники 1.pdf
27 листопада 2023 23:04
ЦПД 1.pdf
27 листопада 2023 23:04
Довідка ст 236.pdf
27 листопада 2023 23:04
Довідка працівники.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Кошторисний пакет.rar.p7s
27 листопада 2023 23:04
Довідка не ПДВ.pdf
27 листопада 2023 23:04
Аналогічний договір 2.pdf
27 листопада 2023 23:04
Узгоджені дефектні акти.pdf
27 листопада 2023 23:04
Посвідчення праціники 2.pdf
27 листопада 2023 23:04
Аналогічний договір 1.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Посвідчення праціники 3.pdf
27 листопада 2023 23:04
Узгоджені дефектні акти.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Протокол з ОП.pdf
27 листопада 2023 23:04
Узгоджений проект договору.pdf
27 листопада 2023 23:04
ЦПД 2.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Статут.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Ліцензія і перелік робіт.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Статут.pdf
27 листопада 2023 23:04
Узгоджений додаток 1.pdf.p7s
27 листопада 2023 23:04
Ліцензія і перелік робіт.pdf
27 листопада 2023 23:04
ЦПД 2.pdf
27 листопада 2023 23:04
ЦПД 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК"
#31016089
Переможець 1 184 546,58
UAH з ПДВ
30 листопада 2023 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2023 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей, протокол №213 від 29.11.2023: Замовником під час розгляду пропозиції Учасника - МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАРК» в процедурі спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку за адресою: проспект Соборності, 10 (п.1,2,3,4,5,6,7) у м. Южноукраїнську Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні а саме: Згідно пункту 4. Додатку № 2 до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - перелік виявлених невідповідностей: Учасник, МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАРК» надав Довідку № 4/11 від 27 листопада 2023 року «Довідка про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг протягом 2020-2022 років». До довідки були надані наступні аналогічні договори: 1. Договір №17 від 03.11.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфта в житловому будинку за адресою: вул.Дзержинського,35 під’їзд 1 м. Первомайськ Миколаївської області», загальна сума договору 59919,55 грн. 2. Договір № 21 від 12.03.2021 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфта в житловому будинку за адресою: вул.Дзержинського,35 під’їзд 2 м. Первомайськ Миколаївської області», загальна сума договору 52954,32 грн. В наданій Довідці № 4/10 від 30 жовтня 2023 року не зазначені суми договорів в колонці №4 «Реквізити договору № ___, від _____, сума договору». 2) Посилання на вимогу (вимоги) в оголошенні та документації в спрощеній закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі установленими в Додатку № 2 до оголошення – «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», пункт 4: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf наступні документи, а саме: 4) Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт, з наданням копії 2-х повних договорів (з усіма додатками), укладених протягом 2020-2022 років, за Формою: № п/п Найменування Замовника Предмет договору Реквізити договору №_____, від______, сума договору Реквізити Замовника, поштова адреса, телефон 1 2 3 4 5 Підпис учасника_____________ * Аналогічним договором вважається: договір на виконання робіт капітального ремонту ліфтів у будинках житлового фонду. * В інформаційній довідці зазначати тільки ті договори, які будуть надані як аналогічні. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності та надати оновлену «Довідку про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг протягом 2020-2022 років», із зазначенням суми договорів, які були надані як аналогічні: 1. Договір №17 від 03.11.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфта в житловому будинку за адресою: вул.Дзержинського,35 під’їзд 1 м. Первомайськ Миколаївської області», загальна сума договору 59919,55 грн. 2. Договір № 21 від 12.03.2021 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфта в житловому будинку за адресою: вул.Дзержинського,35 під’їзд 2 м. Первомайськ Миколаївської області», загальна сума договору 52954,32 грн. Згідно пункту 3. Додатку № 2 до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - перелік виявлених невідповідностей: Учасник, МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАРК» надав Довідку №3/11 від 27 листопада 2023 року «Про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію», в якій виявлені невідповідності, а саме: В довідці №3/11, в колонці №5 «Посада, стаж роботи, освіта», на кожного працівника вказано – електромеханік з ліфтів, посвідчення від 2018р., ТОВ «Миколаївський інститут професійного розвитку освіти», але не зазначено відомостей про стаж та освіту працівників, згідно довідки. Також, довідка №3/11 від 27 листопада 2023 року «Про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію» не містить підпису директора МПП «Парк». 2) Посилання на вимогу (вимоги) в оголошенні та документації в спрощеній закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі установленими в Додатку № 2 до оголошення – «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» пункту 3: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf наступні документи, а саме: 3) Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Формою: ДОВІДКА про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію № п/п ПІП Працює на підприємстві Посада, стаж роботи, освіта По договору (номер договору, від якого числа та термін дії договору) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно Наказу/ запису у трудовій книжці) 1. 2. 3. 4. 5. Підпис учасника_____________ До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності та надати інформацію у вигляді виправленої та оновленої довідки згідно затвердженої форми у відповідності до вимог пункту 3 Додатку №2 до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», із зазначенням відомостей про стаж та освіту працівників, вказаних в довідці. Згідно пункту 13. Додатку № 2 до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - перелік виявлених невідповідностей: Так учасник, МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАРК» надав лист-погодження №11/11 від 27 листопада 2023 року «Погодження з договором» та проект-договору, в якому не внесена інформація про назву учасника в преамбулі договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) в оголошенні та документації в спрощеній закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі установленими в Додатку № 2 до оголошення – «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» пункту 13: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf наступні документи, а саме: 13) Лист-погодження Учасника з проєктом Договору, зазначеним у Додатку № 3 до Оголошення. В проєкті Договору підлягає внесенню така інформація: - назва Учасника, - ПІБ особи, що підписує Договір, - місце знаходження та банківські реквізити, контактний телефон, - підпис та печатка (у разі наявності). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати проєкт Договору, зазначений у Додатку № 3 до Оголошення. В проєкті Договору внести інформацію щодо: - назви Учасника, - ПІБ особи, що підписує Договір, - місце знаходження та банківські реквізити, контактний телефон, - підпис та печатка (у разі наявності).

Документи

30 листопада 2023 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2023 16:42
Протокол №215.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2023 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК"
#31016089
1 184 546,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2023 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2023 16:42
Протокол №215.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 09:56
Додаткова угода №1 до дог. №127-12-23.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 09:54
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 14:22
Додаток №1 Дефектні акти.pdf укладений
06 грудня 2023 14:20
Додаток №2 Договірна ціна.pdf укладений
06 грудня 2023 14:20
Договір №127-12-23.pdf укладений
06 грудня 2023 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Підрядника від 15.12.2023 року №16/12 щодо продовження строку виконання робіт та продовження строку дії договору, у зв’язку з великим обсягом робіт та затримкою поставки матеріалів, сторони дійшли внести зміни до п.4.1., Розділу 4. Договору - "Термін виконання робіт" до 01.04.2024 року включно.
Номер договору про закупівлю: 127-12/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 127-12/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML