Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення опалювального пункту Березівського ліцею Чернівецької селищної ради по вулиці Центральна, будинок 7, село Березівка Могилів – Подільського району Вінницької області
Очікувана вартість
3 962 837,28 UAH
UA-2023-11-16-013896-a 6f3d9ee4c06a475b8d96438419267fa4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Насіковська Наталія Петрівна

+380971920195 info@chernivci-osvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернівецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44077622
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., Могилів - Подільський район, вул.Вінницька ,3
Контактна особа: Насіковська Наталія Петрівна
+380971920195
info@chernivci-osvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення опалювального пункту Березівського ліцею Чернівецької селищної ради по вулиці Центральна, будинок 7, село Березівка Могилів – Подільського району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24111, Україна, Вінницька область, с. Березівка Могилів -Подільський р-н., вул.Центральна ,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

16 листопада 2023 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-11-000020 ● a623fbff1c5149a2b7f7a5508251e6af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2023 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.12.2023 №89-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.12.2023 №89-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-11-16-013896-a, 16.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-12 17:49:59

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з технічного переоснащення опалювального пункту Березівського ліцею Чернівецької селищної ради по вулиці Центральна, будинок 7, село Березівка Могилів – Подільського району Вінницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-16-013896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ «Ямпільська Будівельна Компанія».
3. Яким чином Відділом освіти Чернівецької селищної ради дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ «Ямпільська Будівельна Компанія», з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-10-26-012183-a?
4. З яких підстав строк виконання робіт в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, визначений по 31 грудня 2024 року, тоді як вимогами тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 26 жовтня 2023 року №51 та оприлюдненої для закупівлі робіт із застосуванням процедури відкритих торгів за номером UA-2023-10-26-012183-a, строк виконання робіт визначений до 29 грудня 2023 року?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-14 15:15:28

Відповідь на запит

ПРОТОКОЛ-ОБҐРУНТУВАННЯ
ЩОДО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
НА ЗАПИТ ДЕРЖВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Розгляд запиту замовнику на пояснення, отриманого під час моніторингу закупівлі робіт з технічного переоснащення опалювального пункту Березівського ліцею Чернівецької селищної ради по вулиці Центральна , будинок 7, село Березівка Могилів Подільського району Вінницької області ( ДК 021:2015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи) у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливостей).
Відповідь на питання №1 запиту:
Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту.
Документи додаються.
Відповідь на питання №2 запиту :
При здійсненні пошуку можливих потенційних виконавців робіт і надсилання запиту пропозиції будівельним компаніям, щодо виконання таких робіт та отримавши відповідь про неможливість виконання будівельних робіт , було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію.
Відповідь на питання № 3 запиту:
Проведення відкритих торгів з особливостями за номером UA-2023-10-26-012183-a було здійснено згідно Закону України « Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 р. № 1178. Після того, як закупівля не відбулася тому, що не було подано жодної тендерної документації , замовником було прийняте рішення укласти прямий договір згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» Відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проект договору про закупівлю, а також вимоги до ТОВ «Ямпільська Будівельна Компанія відповідали вимогам, які були затверджені у тендерній документації Замовника.
Відповідь на питання №4 запиту:
Закупівля здійснювалася в умовах воєнного стану та регулярних повітряних тривог , через які працівники змушені залишати свої робочі місця і спускатись в укриття. І саме на етапі підписання договору не сконцентровано увагу на строках виконання робіт, через що і допущено не співпадіння в термінах з тендерною документацією.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник здійсних заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов"язань за договором.

2024-01-02 15:40:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто

2024-01-03 10:11:19

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ямпільська Будівельна Компанія"
#45365131
Переможець 3 962 837,28
UAH
16 листопада 2023 15:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 16:15
Додаткова угода на розірвання договору укладений
02 січня 2024 16:14
ДУ _1.1 .pdf зміни до договору
02 січня 2024 16:02
Договір укладений
16 листопада 2023 15:56
Річний план укладений
16 листопада 2023 15:56
Протокол укладений
16 листопада 2023 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір розірвано
Номер договору про закупівлю: 347
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 962 837,28
UAH
Причини розірвання договору: Розірвання договору у зв'язку з відсутністю фінансування.