Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
26 074 804,00 UAH
UA-2023-11-16-002382-a ● da254bed0b484070a27040ba8d6fde17
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03350137 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Дмитрівська, буд. 65 |
Контактна особа: |
Діана Бєлоброва +380961016214 puvkh_izm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 14:06 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 14:06 |
Очікувана вартість: | 26 074 804,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 748,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3724972 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Дмитрівська,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 10:00 |
ТДjpg.jpg | |
16 листопада 2023 10:00 |
ТД-2024.doc | |
16 листопада 2023 10:00 |
Протокол.jpg | |
16 листопада 2023 10:00 |
ДОДАТОК 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2023 10:31
Дата відповіді: 17 листопада 2023 11:31
Шановний Замовник!
Відповідно до Вашої Тендерної документації Р = Niплан * (Цпрогн.рдн. + Тпост. + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Р – загальна вартість тендерної пропозиції у гривні (UAH),
Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача 3 724 972 кВт/год.
Цпрогн.рдн.– ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 5,3149 грн. за 1 кВт/год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН (ОЕС України ) станом за жовтень 2023 року – 4,06558 грн за 1 кВт/год без ПДВ за даними АТ «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників);
Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 р. № 1788 – 0,48510 грн. за 1 кВт/год без ПДВ;
Тпост. - (вартість послуг постачальника), що включає усі витрати постачальника, які необхідні для виконання постачальником умов цього договору, грн без ПДВ;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %).
При здійсненні розрахунку Учасник не заокруглює будь-які цифрові значення, а саме використовує усі значення після коми.
Примітка. Тпост. - (вартість послуг постачальника) не може бути величиною від’ємною( в тому числі за результатами аукціону). З метою запобігання демпінгу серед Учасників замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких зазначена величина - Тпост. буде від’ємна ( в тому числі за результатами аукціону). Учасник надає гарантійний лист, що Тпост.( вартість послуг Постачальника) не буде величиною від’ємною, у тому числі за результатами аукціону. У разі якщо величина Тпост.за результатами аукціону буде від’ємна, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю.
Замовник визначає Тпост.( вартість послуг Постачальника), запропоновану Учасником, за формулою:
Тпост. = Р/(Ni план)/1,2 - Цпрогн.рдн. – Тпер. [грн./кВт/год без ПДВ]
У разі, якщо Тпост буде від’ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації неправомірною з огляду на наступне: Тендерною документацією в Розділі V, п.1.2. «Оцінка тендерних пропозицій» зазначається, що: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник не включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної енергії. Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.». Згідно з вищезазначеною інформацією сказано , що саме УЧАСНИК, а не замовник, САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ і ПРОПОПОНУЄ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку він готовий здійснювати постачання електричної енергії. Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями не передбачено право Замовника встановлювати ціну тендерної пропозиції Учасника, оскільки в такому випадку взагалі знижується сутність проведення публічних закупівель. При застосуванні даної формули із застосуванням листа- погодження про маржу у даній формулі можна стверджувати, що Замовник порушує принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За допомогою даної формули розрахунку ціни Замовник ціленаправлено обмежує та унеможливлює участь потенційних Учасників грати на електронному аукціоні , а також надає технічну можливість для конкретного постачальника подати цінову пропозицію відразу, як тільки було оголошено закупівлю. Для прикладу: Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-010225-a з ідентичним формуванням ціни призвела до того , що аукціон , як один із основних етапів проходження процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) було повністю порушено Замовником , що призвело до порушення Законодавства проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вище неправомірну вимогу. У разі бездіяльності Замовника стосовно даної вимоги , щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі , Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником уважно розглянуто Ваше звернення від 16.11.2023 року про встановлені «дискримінаційні вимоги» у тендерній документації та з урахуванням п. 54 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) надаємо наступні роз’яснення щодо тендерної документації.
П. 28 Особливостей встановлено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що окрім обов’язкових відомостей, відповідно до ч. 2 ст. 22 зазначеного Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Під час розроблення тендерної документації, Замовник дотримувався норм діючого законодавства Ураїни, враховував актуальну практику постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Формула, яка визначено тендерною документацією для обчислення цінової пропозиції не має дискримінаційного характеру, оскільки не звужує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі. Формула не завдає жодних додаткових витрат для участі у закупівлі. Як Ви правильно зауважили, саме учасники САМОСТІЙНО визначають і ПРОПОПОНУЮТЬ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку готові здійснювати постачання електричної енергії.
Крім того, відсутні обгрунтування та підтвердження неможливості виконання наведених у зверненні умов Документації, а також не надано підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують права та законні інтереси, пов'язані з Участю у Процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Ви, як учасник закупівлі можете скористатися своїм законним правом на оскарження.
На підставі вищенаведеного, розлянувши Ваше звернення у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
П. 28 Особливостей встановлено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що окрім обов’язкових відомостей, відповідно до ч. 2 ст. 22 зазначеного Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Під час розроблення тендерної документації, Замовник дотримувався норм діючого законодавства Ураїни, враховував актуальну практику постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Формула, яка визначено тендерною документацією для обчислення цінової пропозиції не має дискримінаційного характеру, оскільки не звужує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі. Формула не завдає жодних додаткових витрат для участі у закупівлі. Як Ви правильно зауважили, саме учасники САМОСТІЙНО визначають і ПРОПОПОНУЮТЬ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку готові здійснювати постачання електричної енергії.
Крім того, відсутні обгрунтування та підтвердження неможливості виконання наведених у зверненні умов Документації, а також не надано підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують права та законні інтереси, пов'язані з Участю у Процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Ви, як учасник закупівлі можете скористатися своїм законним правом на оскарження.
На підставі вищенаведеного, розлянувши Ваше звернення у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Група
Дата подання: 16 листопада 2023 23:30
Дата відповіді: 20 листопада 2023 19:38
Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання, інформуємо Вам що Замовник відноситься до групи - Б
Клас
Дата подання: 16 листопада 2023 23:31
Дата відповіді: 20 листопада 2023 19:39
Шановний Замовник. Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175. Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги. Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги. Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання. Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання, інформуємо що клас напруги площадок вимірювання відносяться до 2 класу
Підпис
Дата подання: 16 листопада 2023 23:31
Дата відповіді: 20 листопада 2023 19:42
Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення кваліфікованого електронного підпису вказати вимогу накладення КЕП/ЕЦП/УЕП. ЕЦП - Електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки. УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях. КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах. Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ЕЦП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи. І КЕП, і ЕЦП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. №617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не встигли зробити (у зв’язку з військовим станом в країні) кваліфіковані електронні підписи (КЕП). своєму тендері. До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті. Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть кваліфікований електронний підпис на КЕП/ЕЦП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на Ваше запитання повідомляємо наступне.Замовник здійснює цю закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник не вважає що дана вимога є дискримінаційною, оскільки отримання даного підпису не є якоюсь глобальною проблемою, його можливо зробити за найкоротші терміни. Замовник не вбачає доцільності внесення змін.
дсту
Дата подання: 16 листопада 2023 23:33
Дата відповіді: 20 листопада 2023 19:41
ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії; п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням; п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії. п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором. п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО). Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу.
Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити з тендерної документації положення щодо ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник не вбачає доцільним внесення змін в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2023 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" |
20 862 882,78
UAH з ПДВ
|
20 862 882,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" |
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" |
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" #42046566 |
Відхилено |
20 862 882,78
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 11:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" #43418783 |
Переможець |
25 925 805,12
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 12:11
|
ДУ№4pdf.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 11:26
|
ДУ№3pdf.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2024 11:33
|
1-1jpg.jpg | зміни до договору |
07 березня 2024 11:19
|
1-2jpg.jpg | зміни до договору |
07 березня 2024 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 10:51
|
ДУ 1.jpg | зміни до договору |
13 грудня 2023 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 11:50
|
Договір.docx | укладений |
11 грудня 2023 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 172/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 172/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 172/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 172/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |