Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі КНП "ДКЛ № 5 м. Києва" за адресою бульвар Вернадського, 53
Очікувана вартість
4 343 008,00 UAH
UA-2023-11-15-015963-a 4b627491fc7347898fd799c0c24f5172
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Рибалко

+380633371835 dkl1978@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 5 СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00185011
Місцезнаходження: 03142, Україна , м. Київ обл., м. Київ, БУЛЬВАР АКАДЕМІКА ВЕРНАДСЬКОГО, будинок 53
Контактна особа: Олена Рибалко
+380633371835
dkl1978@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі КНП "ДКЛ № 5 м. Києва" за адресою бульвар Вернадського, 53
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, м. Київ, місто Київ, бульвар Вернадського, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

15 листопада 2023 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ТРЕЙДІНГ"
#40729651
Переможець 4 343 008,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2023 17:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2024 17:40
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2024 17:38
ДУ 2 ТОВ Грін Трейдінг.pdf зміни до договору
14 січня 2024 17:17
Договір підряду 14 11 23 від 14 11 2023 р.pdf укладений
15 листопада 2023 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 14/11-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 063 330,80
UAH (в тому числі ПДВ 677 221,80 UAH)