Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Персональні комп’ютери форм-фактора ноутбук»
За Кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-11-15-006735-a ● 6e4fc94bc72f48b8a4d1a0b26ce27af3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143614 |
Вебсайт: | https://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ХРЕЩАТИК, будинок 6 |
Контактна особа: |
Ольга Миколаївна Андрєєва +380442782313 andreev.a.78@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 15:17 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 15:17 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді: електронна банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі повинен надати не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять) відсотків вартості договору у вигляді банківської гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 – 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Забезпечення виконання договору повинно бути дійсним до 31.12.2023 року включно. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника-Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Інформація для оформлення банківської гарантії: Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02143614) вул. Хрещатик, 6, м. Київ, Україна, 01001 Роз./рах UA728201720344211017100015086 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Київській області МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Персональні комп’ютери форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця протягом 15 банківських днів з моменту поставки Товару або партії Товару за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. Підставою для оплати є рахунок - фактура та видаткова накладна. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Замовника. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. Замовник здійснює розрахунки за фактично отриманий Товар або партію Товару з моменту отримання Товару або партії Товару та підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 12:06 |
Додаток 4 (Форма пропозиції).pdf | |
15 листопада 2023 12:06 |
тендерна документація.pdf | |
15 листопада 2023 12:06 |
Додаток 3 (Проєкт договору).pdf | |
15 листопада 2023 12:06 |
Додаток 1 (Вимоги до учасників).pdf | |
15 листопада 2023 12:06 |
Додаток 2 (Технічне завдання).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Дата подання: 19 листопада 2023 21:59
Дата відповіді: 20 листопада 2023 12:29
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. З приводу ваших посилань з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а саме: № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено КОНКРЕТНІ марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник НЕ ПЕРЕДБАЧАВ можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, оскільки останні не мали змоги надати пропозиції з товарами від інших виробників.
Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам товару, що закуповується, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
Тому, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, підстав для внесення змін до документації немає
Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам товару, що закуповується, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
Тому, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, підстав для внесення змін до документації немає
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 19 листопада 2023 21:59
Дата відповіді: 20 листопада 2023 12:32
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або його офіційного дистриб’ютора в Україні, потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Враховуючи той факт, що не всі виробники аналогічного товару, що представлені на ринку України, мають розгалужену мережу сервісних центрів або онлайн сервіси для перевірки оригінальності та легальності ввезення на митну територію України товару, вимога щодо перевірки поставленого товару за серійними номерами є невиправданою, оскільки, Замовник має саме в момент перевірки тендерних пропозицій та з метою подальшого підписання договору, впевнитись в оригінальності та легальності запропонованого товару. Ми розуміємо, що переважна більшість учасників не зможе надати конкретного саме серійного номеру пристрою (не парт-номеру) під час подання пропозиції, оскільки для виконання такої вимоги - цей товар має бути вже наявний на складі потенційного учасника (або виробника, або представництва, або дистриб’ютора), що суттєво звужує конкуренцію.
Крім того, Замовник не має ніякого відношення до того, яким чином відбувається співпраця між учасниками та виробниками, або дистриб’юторами, проте, Замовником була врахована практика проведення закупівель та визначено, що кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, або їх офіційними дистриб’юторами та надати відповідний лист, у разі наявності партнерських відносин. Причин відмови у наданні Вам такого листа ми коментувати не можемо, оскільки це виключно Ваші господарські відносини з наявними виробниками, товар яких представлений на території України.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Враховуючи вищезазначене, підстав для внесення змін до документації немає
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Враховуючи той факт, що не всі виробники аналогічного товару, що представлені на ринку України, мають розгалужену мережу сервісних центрів або онлайн сервіси для перевірки оригінальності та легальності ввезення на митну територію України товару, вимога щодо перевірки поставленого товару за серійними номерами є невиправданою, оскільки, Замовник має саме в момент перевірки тендерних пропозицій та з метою подальшого підписання договору, впевнитись в оригінальності та легальності запропонованого товару. Ми розуміємо, що переважна більшість учасників не зможе надати конкретного саме серійного номеру пристрою (не парт-номеру) під час подання пропозиції, оскільки для виконання такої вимоги - цей товар має бути вже наявний на складі потенційного учасника (або виробника, або представництва, або дистриб’ютора), що суттєво звужує конкуренцію.
Крім того, Замовник не має ніякого відношення до того, яким чином відбувається співпраця між учасниками та виробниками, або дистриб’юторами, проте, Замовником була врахована практика проведення закупівель та визначено, що кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, або їх офіційними дистриб’юторами та надати відповідний лист, у разі наявності партнерських відносин. Причин відмови у наданні Вам такого листа ми коментувати не можемо, оскільки це виключно Ваші господарські відносини з наявними виробниками, товар яких представлений на території України.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Враховуючи вищезазначене, підстав для внесення змін до документації немає
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 19 листопада 2023 21:59
Дата відповіді: 20 листопада 2023 12:34
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що ми ознайомились із закупівлями інших замовників за Вашими посиланнями. Оскільки ми не маємо жодного відношення до вказаних торгів, коментувати з якою метою та з якими думками замовники їх оголошували в редакції, що доступна за посиланнями, ми не можемо.
Просимо ознайомитись із документаціями, що надані Вами за посиланнями, де чітко прослідковується надмірна деталізація предмету закупівлі, що в свою чергу свідчить про відповідність даного продукту – товарній позиції одного виробника. Адже такі характеристики як вага пристрою, колір, матеріал корпусу, конкретні комплектуючі – в сукупності не дозволяють учасникам підібрати будь-який інший еквівалентний продукт.
Відповідно до нашої закупівлі, технічні характеристики предмета закупівлі підготовлені у відповідності до статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», адже встановленим технічним характеристикам товару – відповідає продукція щонайменше двох різних виробників. Таким чином, Ви маєте змогу звернутись до останніх (чи їх представництв чи дистриб’юторів) та запропонувати товар, який відповідатиме встановленим вимогам.
Крім того, Замовник не має ніякого відношення до того, яким чином відбувається співпраця між учасниками та виробниками, або дистриб’юторами, проте, Замовником була врахована практика проведення закупівель та визначено, що кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, або їх офіційними дистриб’юторами та надати відповідний лист, у разі наявності партнерських відносин.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Хочемо наголосити, що ми не маємо жодного відношення до виробників товарів, тому, просимо безпідставно не звинувачувати нас у будь-якій змові та користуватись своїм правом щодо звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї з дотриманням принципів взаємоповаги та ділового етикету.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до документації відсутні
Просимо ознайомитись із документаціями, що надані Вами за посиланнями, де чітко прослідковується надмірна деталізація предмету закупівлі, що в свою чергу свідчить про відповідність даного продукту – товарній позиції одного виробника. Адже такі характеристики як вага пристрою, колір, матеріал корпусу, конкретні комплектуючі – в сукупності не дозволяють учасникам підібрати будь-який інший еквівалентний продукт.
Відповідно до нашої закупівлі, технічні характеристики предмета закупівлі підготовлені у відповідності до статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», адже встановленим технічним характеристикам товару – відповідає продукція щонайменше двох різних виробників. Таким чином, Ви маєте змогу звернутись до останніх (чи їх представництв чи дистриб’юторів) та запропонувати товар, який відповідатиме встановленим вимогам.
Крім того, Замовник не має ніякого відношення до того, яким чином відбувається співпраця між учасниками та виробниками, або дистриб’юторами, проте, Замовником була врахована практика проведення закупівель та визначено, що кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, або їх офіційними дистриб’юторами та надати відповідний лист, у разі наявності партнерських відносин.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Хочемо наголосити, що ми не маємо жодного відношення до виробників товарів, тому, просимо безпідставно не звинувачувати нас у будь-якій змові та користуватись своїм правом щодо звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї з дотриманням принципів взаємоповаги та ділового етикету.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до документації відсутні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2023 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" |
2 985 000,00
UAH з ПДВ
|
2 876 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Переможець |
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 16:52
|
ду2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:57
|
Протокол-вірний КЕКВ 2210.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:22
|
ду1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 09:58
|
Договір 07-12.pdf | укладений |
08 грудня 2023 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення місць поставки |
Номер договору про закупівлю: | 07-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При внесенні змін до річного плану в електронній системі Prozorro був невірно вказаний код КЕКВ на закупівлю Персональні комп’ютери форм-фактора ноутбук за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-15-006735-a). У зв’язку з цим, у річному плані замість КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» вважати правильним КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». |
Номер договору про закупівлю: | 07-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення місць поставки |
Номер договору про закупівлю: | 07-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |