Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Послуги з відновлення ущільнень оливонаповнених підшипників гідроагрегата ст. № 22 філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
4 096 656,62 UAH
UA-2023-11-14-014655-a ● 2ea58c1b097e4f479a457c783dd84a96
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Наталія ГРИНЮК 380459658623 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 15:36 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 15:36 |
Очікувана вартість: | 4 096 656,62 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 122 800,00 грн. (сто двадцять дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 122800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Послуги з відновлення ущільнень оливонаповнених підшипників гідроагрегата ст. № 22 філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 послуга
Послуги з відновлення ущільнень оливонаповнених підшипників гідроагрегата ст. № 22 філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 98111000-4 — Послуги підприємницьких організацій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може перерахувати Виконавцю авансовий платіж у розмірі 80 % пропорційно від кожної одиниці вартості матеріалів, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Виконавця рахунку-фактури та гарантії на авансовий платіж, виданої банками або страховими організаціями. | Аванс | 30 | Календарні | 42 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок (з урахуванням сплаченого авансового платежу) за поставлені матеріали, виконані роботи та послуги з шеф-нагляду Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт, Акта приймання-передачі наданих послуг з шеф-нагляду за умови реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу, та на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. Якщо Виконавець не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 58 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 21:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 21:09 |
Зміни до тендерної документації 3.doc.zip | |
24 листопада 2023 21:07 |
Додаток №4 зі змінами 3.doc | |
24 листопада 2023 21:06 |
Тендерна документація зі змінами 3.RTF | |
22 листопада 2023 15:19 |
Зміни до тендерної документації 2.doc.zip | |
22 листопада 2023 15:17 |
Додаток №1 зі змінами 2.RTF | |
20 листопада 2023 16:13 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip | |
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №6.pdf | |
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №2.RTF | |
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №5.RTF | |
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №7.RTF | |
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №3.RTF |
24 листопада 2023 21:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 листопада 2023 21:09 |
Зміни до тендерної документації 3.doc.zip
|
|||||||||
24 листопада 2023 21:07 |
Додаток №4 зі змінами 3.doc
|
|||||||||
24 листопада 2023 21:06 |
Тендерна документація зі змінами 3.RTF
|
|||||||||
22 листопада 2023 15:19 |
Зміни до тендерної документації 2.doc.zip
|
|||||||||
22 листопада 2023 15:17 |
Додаток №1 зі змінами 2.RTF
|
|||||||||
20 листопада 2023 16:13 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip
|
|||||||||
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №6.pdf
|
|||||||||
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №2.RTF
|
|||||||||
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №5.RTF
|
|||||||||
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №7.RTF
|
|||||||||
14 листопада 2023 16:25 |
Додаток №3.RTF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-14-014655-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:05762269
Дата подання: 17 листопада 2023 11:28
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору
Шановний Замовник,
На сьогодні зі 103 гідроагрегатів, які експлуатуються ПрАТ «Укргідроенерго», тільки 4 гідроагрегати мають тип оливонаповнених підшипників з парою ущільнень «бабіт - сталь».
Згідно п. 3.1 Додатку №1 до ТД учасник повинен надати інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. «Аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні цієї документації є договір надання послуг з відновлення ущільнень підшипників гідроагрегату(ів).»
Для забезпечення прозорої конкуренції та розширення кількості можливих учасників торгів, просимо внести в ТД наступні зміни: «аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні цієї документації є договір надання послуг з відновлення пари тертя «бабіт - сталь».
Розгорнути
Згорнути
На сьогодні зі 103 гідроагрегатів, які експлуатуються ПрАТ «Укргідроенерго», тільки 4 гідроагрегати мають тип оливонаповнених підшипників з парою ущільнень «бабіт - сталь».
Згідно п. 3.1 Додатку №1 до ТД учасник повинен надати інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. «Аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні цієї документації є договір надання послуг з відновлення ущільнень підшипників гідроагрегату(ів).»
Для забезпечення прозорої конкуренції та розширення кількості можливих учасників торгів, просимо внести в ТД наступні зміни: «аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні цієї документації є договір надання послуг з відновлення пари тертя «бабіт - сталь».
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2023 16:34
Замовником внесені зміни в пункт 3.1. Таблиці №1 Додатку №1 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-11-14-014655-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:05762269
Дата подання: 17 листопада 2023 11:30
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору
Шановний Замовник,
Згідно п. 3.1 Додатку №1 до ТД «Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений після 01.01.2018 року.»
Для підвищення конкурентності закупівлі просимо внести зміни в ТД щодо надання довідки про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений протягом останніх 10 років.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 3.1 Додатку №1 до ТД «Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений після 01.01.2018 року.»
Для підвищення конкурентності закупівлі просимо внести зміни в ТД щодо надання довідки про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений протягом останніх 10 років.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2023 16:32
Замовником внесені зміни в пункт 3.1. Таблиці №1 Додатку №1 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-11-14-014655-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:05762269
Дата подання: 17 листопада 2023 11:33
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору
Шановний Замовник,
Згідно п. 3.1.1.1 для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати «Копію договору з додатками* до нього, які містять перелік наданих послуг, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку.»
«Примітка:
– у разі наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений після 01.01.2020, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 3.1. та може не надавати документи згідно п. 3.1.1.1.»
З урахуванням обмеженого часу для підготовки тендерної пропозиції, просимо внести зміни в ТД «– у разі наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений протягом останніх 10 років, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 3.1. та може не надавати документи згідно п. 3.1.1.1.»
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 3.1.1.1 для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати «Копію договору з додатками* до нього, які містять перелік наданих послуг, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку.»
«Примітка:
– у разі наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений після 01.01.2020, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 3.1. та може не надавати документи згідно п. 3.1.1.1.»
З урахуванням обмеженого часу для підготовки тендерної пропозиції, просимо внести зміни в ТД «– у разі наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений протягом останніх 10 років, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 3.1. та може не надавати документи згідно п. 3.1.1.1.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2023 16:41
Шановний учасник, враховуючи строк зберігання договорів та оскільки довідка в довільній формі не свідчить про надання послуг, замовником не погоджено внесення змін в тендерну документацію, а саме вимога п. 3.1.1.1. залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-14-014655-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:05762269
Дата подання: 23 листопада 2023 15:01
строк поставки товарів. виконання робіт, надання послуг
Шановний Замовник,
В ТД зазначено строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: "... не більше 120 календарних днів з дати початку робіт". Просимо підтвердити, що цей термін не включає строк надання послуг шеф-нагляду передбачений п. 6 Додатку № 4 "Проект договору" до ТД.
В ТД зазначено строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: "... не більше 120 календарних днів з дати початку робіт". Просимо підтвердити, що цей термін не включає строк надання послуг шеф-нагляду передбачений п. 6 Додатку № 4 "Проект договору" до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 14:29
В Тендерній документації зазначено 120 календарних днів, відповідно до Технічного завдання (п. 5.13. «Надання послуг інженерного шеф-нагляду» та п. 9. «Строки виконання становлять: 120 календарних днів (але не більше 120 календарних днів»), тобто цей термін включає строк надання послуг шеф-нагляду.
Номер вимоги: UA-2023-11-14-014655-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:05762269
Дата подання: 23 листопада 2023 15:04
Додаток 4 "Проект договору" до ТД
Шановний Замовник,
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.8 «Загальні положення» «Інструкції про службові відрядження в межах України та закордон» Затвердженого наказом МФУ від 13 березня 1998р. №59 (з урахуванням змін, останні з яких внесені наказом МФУ від 19 липня 2013 р. №667):
п.8 «Днем вибуття у відрядження вважається день відправлення поїзда, літака, автобуса чи іншого транспортного засобу з місця постійної роботи відрядженого працівника, а днем прибуття з відрядження — день прибуття транспортного засобу на місце постійної роботи відрядженого працівника. При відправленні транспортного засобу до 24-ї години включно днем вибуття у відрядження вважається поточна доба, а з 0 годин і пізніше наступна доба. Якщо станція, пристань, аеропорт розташовані за межами населеного пункту, де працює відряджений працівник, у термін відрядження зараховується час, який потрібний для проїзду до станції, пристані, аеропорту. Аналогічно визначається день прибуття відрядженого працівника на місце постійної роботи.»
1. Пропонуємо внести такі коригування до розділу 6 «Порядок надання послуг з шеф-нагляду»
2.1. П. 6.1 викласти наступним чином:
«Надання послуг з шеф-нагляду здійснюється у погоджений Сторонами строк – ______(_____) календарних днів, який включає в себе час перебування на філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» та час перебування в дорозі фахівця (фахівців) Виконавця.»
2.2. П. 6.4. викласти наступним чином:
«Початком надання послуг вважається дата виїзду фахівця або фахівців Виконавця на ГЕС з місця його (їх) перебування.»
2.3. П. 6.5., перше речення першого абзацу викласти наступним чином:
«Закінченням надання Виконавцем послуг вважається дата приїзду фахівця або фахівців Виконавця з ГЕС на місце перебування».
2.4. Для якісного виконання та організації робіт на теріторії (площадка) Замовника, пропонуємо викласти п. 6.8. викласти в наступній редакції:
«Замовник для фахівця (фахівців) Виконавця:
а) надає на весь період в розпорядження фахівця (фахівців) Виконавця в безпосередній близькості від місця проведення робіт окреме робоче приміщення, яке зачиняється і опалюється; воно повинно освітлюватись (при необхідності мати вентиляцію), необхідний інвентар для технічної роботи і зберігання матеріалів, документації, спецодягу, а також столи, стільці, шафи, телефон та ін.; забезпечує прибирання і охорону приміщення;
б) забезпечує фахівця (фахівців) Виконавця стандартними вимірювальними інструментами і приладами (щупи, рулетки, індикатори, та ін.) на час виконання робіт.»
2.5. Доповнити розділ 6 наступними пунктами:
Для можливості своєчасного оформлення відрядження фахівців АО «Укренергомашини» та підготовки фахівців (Розпорядження, добові, проживання та проїзд) вважаємо необхідним доповнити розділ 6 п. 6.10.:
6.10. «Замовник повідомляє Виконавця про готовність до виконання послуг електронним повідомленням за 7 календарних днів до початку строку надання послуг. У повідомленні зазначається дата та час надання послуг».
На випадок збільшення терміну виконання робіт підрядною організацією, яка буде виконувати демонтаж/монтаж ущільнень, також вважаємо необхідним доповнити розділ 6 п. 6.11.:
6.11. «У випадку змін строків надання послуг, сторони укладають додаткову угоду до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору.»
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.8 «Загальні положення» «Інструкції про службові відрядження в межах України та закордон» Затвердженого наказом МФУ від 13 березня 1998р. №59 (з урахуванням змін, останні з яких внесені наказом МФУ від 19 липня 2013 р. №667):
п.8 «Днем вибуття у відрядження вважається день відправлення поїзда, літака, автобуса чи іншого транспортного засобу з місця постійної роботи відрядженого працівника, а днем прибуття з відрядження — день прибуття транспортного засобу на місце постійної роботи відрядженого працівника. При відправленні транспортного засобу до 24-ї години включно днем вибуття у відрядження вважається поточна доба, а з 0 годин і пізніше наступна доба. Якщо станція, пристань, аеропорт розташовані за межами населеного пункту, де працює відряджений працівник, у термін відрядження зараховується час, який потрібний для проїзду до станції, пристані, аеропорту. Аналогічно визначається день прибуття відрядженого працівника на місце постійної роботи.»
1. Пропонуємо внести такі коригування до розділу 6 «Порядок надання послуг з шеф-нагляду»
2.1. П. 6.1 викласти наступним чином:
«Надання послуг з шеф-нагляду здійснюється у погоджений Сторонами строк – ______(_____) календарних днів, який включає в себе час перебування на філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» та час перебування в дорозі фахівця (фахівців) Виконавця.»
2.2. П. 6.4. викласти наступним чином:
«Початком надання послуг вважається дата виїзду фахівця або фахівців Виконавця на ГЕС з місця його (їх) перебування.»
2.3. П. 6.5., перше речення першого абзацу викласти наступним чином:
«Закінченням надання Виконавцем послуг вважається дата приїзду фахівця або фахівців Виконавця з ГЕС на місце перебування».
2.4. Для якісного виконання та організації робіт на теріторії (площадка) Замовника, пропонуємо викласти п. 6.8. викласти в наступній редакції:
«Замовник для фахівця (фахівців) Виконавця:
а) надає на весь період в розпорядження фахівця (фахівців) Виконавця в безпосередній близькості від місця проведення робіт окреме робоче приміщення, яке зачиняється і опалюється; воно повинно освітлюватись (при необхідності мати вентиляцію), необхідний інвентар для технічної роботи і зберігання матеріалів, документації, спецодягу, а також столи, стільці, шафи, телефон та ін.; забезпечує прибирання і охорону приміщення;
б) забезпечує фахівця (фахівців) Виконавця стандартними вимірювальними інструментами і приладами (щупи, рулетки, індикатори, та ін.) на час виконання робіт.»
2.5. Доповнити розділ 6 наступними пунктами:
Для можливості своєчасного оформлення відрядження фахівців АО «Укренергомашини» та підготовки фахівців (Розпорядження, добові, проживання та проїзд) вважаємо необхідним доповнити розділ 6 п. 6.10.:
6.10. «Замовник повідомляє Виконавця про готовність до виконання послуг електронним повідомленням за 7 календарних днів до початку строку надання послуг. У повідомленні зазначається дата та час надання послуг».
На випадок збільшення терміну виконання робіт підрядною організацією, яка буде виконувати демонтаж/монтаж ущільнень, також вважаємо необхідним доповнити розділ 6 п. 6.11.:
6.11. «У випадку змін строків надання послуг, сторони укладають додаткову угоду до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 21:36
Замовником внесені зміни та викладені в наступній редакції: п. 6.8. Додатку №4 тендерної документації: «Замовник своїми силами створює для фахівця або фахівців Виконавця такі умови: надає право друкування та розмноження службових паперів фахівця або фахівців Виконавця наявними засобами Замовника, надає на весь період в розпорядження фахівця (фахівців) Виконавця в безпосередній близькості від місця проведення робіт окреме робоче приміщення, яке зачиняється і опалюється; воно повинно освітлюватись (при необхідності мати вентиляцію), необхідний інвентар для технічної роботи і зберігання матеріалів, документації, а також столи, стільці, шафи, телефон та ін.; забезпечує прибирання і охорону приміщення»; п. 6.10. Додатку №4 тендерної документації : «Замовник повідомляє Виконавця про готовність до виконання послуг з шеф-нагляду рекомендованим листом за 7 календарних днів до початку строку надання послуг. У листі зазначається дата початку надання послуг»; п. 15.13. «Продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань Виконавця щодо виконання робіт та послуг з шеф-нагляду оформлюється додатковою угодою до цього Договору та можливе у разі: документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі», проте п. 6.1., 6.4, 6.5. Додатку №4 тендерної документації залишені без змін. Замовник не забезпечує фахівця (фахівців) Виконавця стандартними вимірювальними інструментами і приладами (щупи, рулетки, індикатори, та ін.) на час виконання робіт.
Номер вимоги: UA-2023-11-14-014655-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:05762269
Дата подання: 23 листопада 2023 15:19
Додаток 4 "Проект договору" до ТД
Шановний Замовник,
Пропонуємо Календарний графік виконання робіт на об’єкті замінити на Календарний графік виконання послуг на об’єкті (див. доданий файл).
Пропонуємо Календарний графік виконання робіт на об’єкті замінити на Календарний графік виконання послуг на об’єкті (див. доданий файл).
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 21:35
П. 6.1. Додатку № 4 тендерної документації доповнений посиланням на Календарний графік надання послуг шеф-нагляду, як на Додаток до договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ" |
3 461 934,51
UAH
|
2 995 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СРТ" |
4 096 656,62
UAH
|
3 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ" #05762269 |
Відхилено |
2 995 000,00
UAH
|
12 грудня 2023 17:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2023 16:49
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СРТ" #43457890 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH
|
18 грудня 2023 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 17:17
|
НВП СРТ ДУ № 1 від 08.05.2024 до №1318С_2023.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:20
|
НВП СРТ №1318С_2023 від 08.01.2024.PDF | укладений |
08 січня 2024 15:18
|
Продовження строку укладання договору.pdf | укладений |
03 січня 2024 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились тимчасово призупинити виконання робіт за Договором. 2. Сторони дійшли згоди, що на період тимчасового призупинення виконання робіт за Договором кожна із Сторін зобов'язується утримуватися від дій, які могли б перешкодити поновленню виконання робіт за Договором. 3. Сторони погодили, що поновлення виконання робіт за Договором здійснюється шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. Сторони дійшли згоди, що відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного Кодексу України ця Додаткова угода поширює свою дію на взаємовідносини, що склалися у Сторін з 01.05.2024. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1318С/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |