Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом водовідвідної зливної системи та частковий ремонт покрівлі житлового будинку за адресою:м.Дніпро, проспект Пилипа Орлика, буд. 21-А)
Очікувана вартість
1 670,73 UAH
UA-2023-11-14-010995-a c2d25aeeba16432a8059035af82223ab
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом водовідвідної зливної системи та частковий ремонт покрівлі житлового будинку за адресою:м.Дніпро, проспект Пилипа Орлика, буд. 21-А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пилипа Орлика, буд. 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

14 листопада 2023 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОВ Капустін Олексій Миколайович
#3120503379
Переможець 1 670,73
UAH
14 листопада 2023 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 16:48
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 16:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 16:29
Додаткова угода № 1 до Договору № 163-1 від 30.10.2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 16:28
дог163-1.pdf укладений
14 листопада 2023 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, Сторони домовились збільщити ціну договору на 3,03 грн. (Три гривні 03 коп.) та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначена Додатком № 1 до Договору та становить: 1 673,76 грн. (Одна тисяча шістсот сімдесят три грн. 76 коп.), без ПДВ, згідно з п. 181.1 ПКУ».
Номер договору про закупівлю: 163/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 673,76
UAH