Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (заправка, відновлення, ремонт картриджів і оргтехніки та інше)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2023-11-14-004718-a ebdb8246f82f4424b88beaa7fca97242
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Особа Уповноважена

+380445296056 u.osoba@ndiresurs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УкрНДІ "Ресурс"
Код ЄДРПОУ: 00276044
Вебсайт: http://ndiresurs.gov.ua
Місцезнаходження: 03150 , Україна , Київська обл., Київ, вул. Казимира Малевича, буд. 84
Контактна особа: Особа Уповноважена
+380445296056
u.osoba@ndiresurs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (заправка, відновлення, ремонт картриджів і оргтехніки та інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, київ, вул. Казимира Малевича, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

14 листопада 2023 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АИСА"
#24090628
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2023 11:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 17:07
Договір №121 від 14.11.2023.pdf укладений
14 листопада 2023 11:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (заправка, відновлення, ремонт картриджів і оргтехніки та інше) 1 послуга 15 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 500,00 UAH)