Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 11:22 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 11:22 |
Очікувана вартість: | 2 322 609,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 613,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За мотивованою заявою Підрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів тощо) Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року, № 1198 від 02.12.2020 р. має право надати Підряднику та, у разі наявності звернення Підрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну, з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу та вимагати від Підрядника інформацію щодо його використання Цільове використання попередньої оплати підтверджується «Актом приймання виконаних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних робіт» (форма № КБ-3),підписаними уповноваженими представниками сторін | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: 1) Акту виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) Довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаної уповноваженими представниками обох сторін. Оплата проводиться за фактично виконані обсяги послуг шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 14:04 |
перелік змін.docx | |
20 листопада 2023 14:04 |
додаток 5проєкт договору.doc | |
20 листопада 2023 14:04 |
нова редакція ТД зима експлуатаційне утримання.doc | |
14 листопада 2023 10:44 |
дефектний акт.PDF |
20 листопада 2023 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2023 14:04 |
перелік змін.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:04 |
додаток 5проєкт договору.doc
|
|||
20 листопада 2023 14:04 |
нова редакція ТД зима експлуатаційне утримання.doc
|
|||
14 листопада 2023 10:44 |
дефектний акт.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, зазначене формулювання видів робіт буде вважатися підтвердженням досвіду виконання робіт/надання послуг (буде враховано при внесенні змін до тендерної документації).
Ваше звернення буде враховано при внесенні змін до тендерної документації
Звернення прийнято до відома. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000021 ● 050e2bac00e6419d90cb2e4b36cf1a23
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.02.2024 № 3-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 16.02.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-11-14-003750-a 14.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 15:12:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бериславського та Херсонського районів Херсонської області протяжністю 1133,2 км в зимовий період за кодом ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-003750-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 14:55:36
відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту, а саме:
Обґрунтування розміру призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено відповідно до дефектного акту на виконання дорожніх робіт та/або послуг і витрат, складених на підставі обстеження автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бериславського та Херсонського районів Херсонської області, протяжністю 1133,2 км.
На підставі дефектного акту сформовано зведений кошторисний розрахунок очікуваної вартості об'єкта дорожніх робіт (відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753), затверджений наказом директора ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» від 25.10.2023 року № 101, розроблено відомість обсягів робіт (BoQ) ( міститься в складі тендерної документації).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), з мeтою дотримання принципів публічних закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту ДУ «Місцеві дороги Херсонщини», де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://mdh.ks.ua/category/tender/
Копії зазначених документів додаються.
1. Копія дефектного акту на обстеження автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бериславського та Херсонсмького районів Херсонської області, протяжністю 1133,2 км.
2. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг;
3. Копія наказу від 25.10.2023 року № 101 « Про затвердження кошторисної документації на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бериславського та Херсонського районів Херсонської області протяжністю 1133,2 км в зимовий період».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія |
2 200 097,59
UAH з ПДВ
|
2 200 097,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
2 310 768,48
UAH з ПДВ
|
2 310 768,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія #35683453 |
Переможець |
2 200 097,59
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 16:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2023 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 09:54
|
Звіт про виконання договору | укладений |
19 квітня 2024 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:29
|
додугода 1.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 14:30
|
Договір | укладений |
06 грудня 2023 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування послуг у 2023-2024 роках |
Номер договору про закупівлю: | 18/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |