Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
Код ЄДРПОУ: | 02146222 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1 |
Контактна особа: |
Пуга Марина Володимирівна +380574522227 osvita02146@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 20 832 387,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 323,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 10:27 |
Протокол 100.pdf | |
16 листопада 2023 10:27 |
Перелік змін.docx | |
16 листопада 2023 10:27 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx | |
13 листопада 2023 15:44 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
13 листопада 2023 15:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
16 листопада 2023 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 10:27 |
Протокол 100.pdf
|
|||
16 листопада 2023 10:27 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 листопада 2023 10:27 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
|
|||
13 листопада 2023 15:44 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
13 листопада 2023 15:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000046 ● 54dc86921f404eae8501a35833347c23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2024 № 29
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 № 29.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-11-13-012578-a, 13.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 17:32:31
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-13-012578-a, яка проводилась Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 15:41:28
Пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-13-012578-a (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 7» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 3, буд. 29)), Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 7» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 3, буд. 29) проводилося відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом від 01.09.2023 № Т1131-ОБ та затвердженого Наказом Управлянням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 05.09.2023 № 161.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: http://lozovaosvita.at.ua/index/publichni_zakupivli/0-396.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-27 11:28:20
Пояснення з власної ініціативи
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє, що у звязку з тимчасовими технічними неполадками офіційного сайту Управління, яке наразі усувається, додатково надаємо Обгрунтування до закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 7» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 3, буд. 29)
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 15:40:12
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-13-012578-a, яка проводилась Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Проведеним моніторингом встановлено, що згідно Додатку 3 тендерної документації Замовника вимагається від учасника надання сканкопії оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності. Так, у Додатку 4 тендерної документації Замовника вимагається надання учасником: дозволу або декларації Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, по даних видах робіт.
Моніторингом встановлено, що у Додатку 3 (технічне завдання) тендерної документації Замовника при виконанні робіт за предметом закупівлі передбачено здійснення монтажу монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу.
Згідно з нормами постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 визначено монтаж, послуги протипожежного призначення, роботи протипожежного призначення, тощо.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Якими документами учасником ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" підтверджено наявність у нього дозволу (ліцензії) на виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 12:58:06
Пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-13-012578-a, яка проводилась Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник), Замовник повідомляє наступне:
1. Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії - Додатку 3 до тендерної документації
Учасник ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" в складі своєї тендерної пропозиції надав Лист – гарантію вих.№ 17-11/1 від 17.11.2023р. файл під назвою «2. Пропозиція (тех.завд м-н 3).pdf» в якій гарантував виконання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідні технічній специфікації.
Виконання робіт за предметом закупівлі включає здійснення монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу. Цим листом, Учасник гарантував виконання робіт відповідно до технічній специфікації Замовника в повному обсязі.
2. В Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
- сканкопією оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Учасник ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" в складі своєї тендерної пропозиції надав:
- Договірну ціну файл під назвою «5. Тех.част (ДЦ м-н 3).pdf» сторінка 1
- локальні кошториси (складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) файл під назвою «5. Тех.част (ДЦ м-н 3).pdf» сторінка 20-89
- підсумковою відомістю ресурсів файл під назвою «5. Тех.част (ДЦ м-н 3).pdf» сторінка 2-19
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України) вих.№17-11/22 від 17.11.2023р. файл під назвою «1. Пропозиція (м-н 3).pdf» сторінка 36-37
- сканкопією оригіналу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком) ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, дата прийняття рішення та номер наказу про видачу ліцензії 25 жовтня 2017 року №49-Л файл під назвою «4. Уставні (м-н 3).pdf» сторінка 10-11,
- декларацію на провадження господарської діяльності №052125/23 від 15.11.2023р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ ФІНАНС", Адреса місця провадження господарської діяльності: Харківська обл., Лозівська територіальна громада, Харківська обл., Лозівська територіальна громада, Комунальний заклад "Лозівськийліцей No7" Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 3, буд.29; Дозвільний документ: Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками файл під назвою «4. Уставні (м-н 3).pdf» сторінка 6-8
- лист-роз’яснення щодо дозволу та декларації вих.№17-11/23 від 17.11.2023р. файл під назвою «1. Пропозиція (м-н 3).pdf» сторінка 38-39 в якому повідомив про те, що відповідно до Постанови №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022р. строки дії чинних строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично подовжуються на період воєнного стану, пояснив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі подання до Міністерства економіки, а суб’єктами господарювання, що здійснюють охоронну діяльність, — до Міністерства внутрішніх справ декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стан та гарантував невідкладно, не пізніше від одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану, звернутись до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності.
Оскільки окремих вимог щодо надання дозволу (ліцензії) на виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (з долученням відповідних підтверджуючих документів) умовами тендерної документації не встановлено, та у з урахуванням всього вищезазначеного Замовником було встановлено, що Учасник ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" повністю виконав встановлені вимоги тендерної документації у цій частинні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-02-13-000046 закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 7» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 3, буд. 29), а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень (а саме: вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації) у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Крім того, між Замовником та ТОВ "Карат Фінанс" укладено додаткову угоду № 1 від 12.03.2024 року за для приведення умов договору від 11.12.2023 № 566 у відповідність з вимогами Господарського кодексу України, пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668
2024-03-12 13:57:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668, що є порушенням пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ ФІНАНС" |
20 586 515,66
UAH з ПДВ
|
20 586 515,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ ФІНАНС" #41046104 |
Переможець |
20 586 515,66
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 15:49
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 13:45
|
ДУ 2 .pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:01
|
ДУ 1 .pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 15:18
|
Договір | укладений |
12 грудня 2023 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 566 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 566 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 566 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |