Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
Код ЄДРПОУ: | 02146222 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1 |
Контактна особа: |
Кормишкіна Юлія Леонідівна +380574522227 osvita02146222@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 15:40 |
Очікувана вартість: | 20 541 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205 416,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 09:33 |
Протокол 99.pdf | |
16 листопада 2023 09:33 |
Перелік змін.docx | |
16 листопада 2023 09:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.docx | |
13 листопада 2023 15:35 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
13 листопада 2023 15:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
16 листопада 2023 09:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 09:33 |
Протокол 99.pdf
|
|||
16 листопада 2023 09:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 листопада 2023 09:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.docx
|
|||
13 листопада 2023 15:35 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
13 листопада 2023 15:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000042 ● 8e04094ae35f4ea38b95320725858716
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26. UA-2023-11-13-012259-a, 13.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 14:51:59
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 2, буд. 8 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-13-012259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 09:51:12
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 2, буд. 8 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-13-012259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 2, буд. 8) проводилося відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом від 01.09.2023 № Т1128-ОБ та затвердженого Наказом Управлянням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 05.09.2023 № 160.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: http://lozovaosvita.at.ua/index/publichni_zakupivli/0-396.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-27 10:36:39
Пояснення з власної ініціативи
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Комунального закладу «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 2, буд. 8)
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ ФІНАНС" |
20 323 800,34
UAH з ПДВ
|
20 323 800,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ ФІНАНС" #41046104 |
Переможець |
20 323 800,34
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 14:45
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 15:00
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:42
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 15:37
|
Договір | укладений |
12 грудня 2023 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | № 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |