Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2023-11-13-012059-a 0eda1b4838a8493a98b20fac6bcf20b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобак Валентин Сергійович

+380334431759 jurist@nv-osvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа: Бобак Валентин Сергійович
+380334431759
jurist@nv-osvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 послуга
Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу

Тендерна документація

14 листопада 2023 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2023 15:30
Звіт.pdf
13 листопада 2023 15:30
Протокол до дог. 23-42ВТОЗ 09.11.2023.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-09-000017 ● f28379009cd94fe596ba5b37e226996f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2024 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.01.2024 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.01.2024 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-11-13-012059-a від 13.11.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-10 11:29:39

Запит про надання пояснення

Про надання пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-012059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме комунальне підприємство «Нововолинський комбінат шкільного харчування» (РНОКПП 13352657), з яким укладено договір про закупівлю товарів від 09.11.2023 № 23-42ВТОЗ без використання електронної системи закупівель?
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:32:57

Відповідь

Відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-012059-а), управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено на підставі наказів директорів загальноосвітніх закладів середньої освіти «Про організацію харчування дітей пільгових категорій» в яких зазначається кількість дітей пільгових категорій на звітний період, та рішення Нововолинської міської ради Волинської області восьмого скликання від 19 грудня 2022 року № 18/21 п. 1 якого вирішено із 01.01.2023 по 31.12.2023 року організувати безкоштовне харчування на суму 40 грн. щоденно для учнів категорій, які потребують соціального захисту, за фактом відвідування ними навчальних занять при наявності документа, який підтверджує їх статус. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі довідки про зміни до кошторису на 2023 рік № 116 від 19.07.2023р. та довідки про зміни до річного розпису бюджету на 2023 рік № 248 від 19.07.2023р. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».
Управлінням освіти 25.10.2023р. оголошено відкриті торги із закупівлі послуги з організації гарячого харчування, які не відбулися, оскільки на дані торги не вийшов жоден учасник. Для забезпечення гарячого харчування ЗЗСО надавач послуг повинен мати необхідну матеріально-технічну базу, яка б дозволяла забезпечити гарячим харчуванням учнів пільгових категорій ЗЗСО м. Нововолинська. Дана послуга повинна надаватись якісно, вчасно та безперервно в усіх закладах. Крім того надавач послуг повинен мати в штаті необхідну кількість кваліфікованого персоналу із обов’язковим проходженням медичного огляду та відповідним досвідом.
Проаналізувавши ринок потенційних надавачів послуг з організації гарячого харчування, встановлено, що необхідні потужності та персонал наявні в КП «Нововолинський КШХ» та ціна за надану послугу відповідає вищевказаному рішенню Нововолинської міської ради. Для укладення прямого договору КП «Нововолинський КШХ» надано повний пакет документів, які вимагались тендерною документацією. В зв’язку з цим запити цінових пропозицій іншим учасникам не надсилались.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Нововолинський комбінат шкільного харчування
#13352657
Переможець 1 000 000,00
UAH
13 листопада 2023 15:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 09:57
Договір укладений
13 листопада 2023 15:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади 25000 послуга 40,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH