Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04061576 |
Вебсайт: | http://shpola-otg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 20603, Україна , Черкаська обл., м. Шпола, вул. Лозуватська, буд. 59 |
Контактна особа: |
Сергій Слюсар +380474120128 ssp_otg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 13:52 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 13:52 |
Очікувана вартість: | 1 607 601,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 038,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї публічної закупівлі застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 особливостей. Замовник даних торгів вимагає від учасник-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 2 (двох) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: - Назву документа, яка обов’язково має містити слово “Гарантія ”; - Номер, дату та місце складання; - Повну або скорочену назву Банка-Гаранта; - Накладений електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку - гаранта та накладену електронну цифрову печатку (з можливістю їх перевірки); - Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в пропозиції; - Повну або скорочену назву бенефіціара; - Дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на документацію, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; - Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком- гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із Бенефіціаром; - Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме у випадку одноразового порушення умов договору: - в частині якісних та технічних характеристик поставлених Замовнику товарів, - порушення строків та умови здійснення поставки, - часткова або повна відмова учасника від постачання товарів згідно договору. Інші умови Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Строк дії гарантії: до 31.12.2024 року. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається замовником у разі: - невиконання учасником зобов’язань передбачених договором. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Електронна банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно пп.3 п. 44 особливостей, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не укладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем відкритих торгів договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 15 – ти календарних днів з дня поставки Товару. Найменування: Шполянська міська рада об'єднаної територіальної громади. Код згідно з ЄДРПОУ: #04061576 - Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, Шпола, 20603, вул. Лозуватська, 59. - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір мінімального кроку пониження ціни 0,5 %. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 11:26 |
ТД Оброблені фрукти та овочі в асортименті.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-19-000036 ● bbcf4a4159464601ba5282387829c2a1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2024 №6-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.01.2024 №6-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-11-13-004577-a 13.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 17:00:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі оброблених фруктів та овочів в асортименті (код ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-13-004577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ФОП «Моргонюк Аліна Анатоліївна», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання:
- забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю;
- внесення забезпечення - не пізніше дати укладання договору;
- строку дії забезпечення – до 31 грудня 2024 року;
- надання довідки з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку (на підтвердження наявності грошового покриття) (п.6 Розділу VІ. тендерної документації)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 08:22:04
Відповідь на Запит замовнику на пояснення Дата: 2024-01-25 17:00:08
На Ваш запит від 2024-01-25 17:00:08 повідомляємо наступне:
На запитання 1 повідомляємо, оскільки відкриті торги на закупівлю по предмету закупівлі «Оброблені фрукти та овочі в асортименті (код ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-004577-a) (далі - Закупівля) на 2024 рік було розпочато у 2023 бюджетному періоді, вартість предмету закупівлі було визначено не за бюджетним призначенням, а за очікуваною вартістю, з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом використання методу порівняння ринкових цін (а саме інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з врахуванням: ДСТУ 6072:2009 Повидло. Загальні технічні умови.; ДСТУ 5081:2008 Продукти томатні концентровані. Загальні технічні умови.; ДСТУ 8661:2016 Фрукти сушені. Правила приймання та методи випробувань.; ДСТУ 8509:2015 Огірки солені. Технічні умови; ДСТУ 8002:2015 Томати солені. Технічні умови.; ДСТУ 8642:2016 Капуста квашена. Технічні умови.; ДСТУ 7165:2010 Горошок зелений консервований. Технічні умови.; ДСТУ 3797-98 Консерви. Ікра овочева. Технічні умови.; ДСТУ 6074:2009 Консерви. Квасоля консервована. Технічні умови.; ДСТУ 8636:2016 Овочі швидкозаморожені. Загальні технічні умови.; ДСТУ 4837:2007 Фрукти та ягоди швидкозаморожені. Технічні умови.; ДСТУ 8900:2019 Горіхи волоські. Технічні умови.; ДСТУ 4523:2006 Горох. Технічні умови.; ЕЭК ООН DDР-11- Сушений виноград, а також типових вимог до даного виду товару що склалися на ринку.
Щодо підтвердних документів (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких визначено його очікувану вартість, зауважимо що ані Особливостями, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом в сфері публічних закупівель не вимагається при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі вимагати від постачальників та/або оформляти цінові пропозиції, прайси, анкети, запити тощо.
Додатки:
- Копія «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на 9 арк. в 1 прим.;
- Скріни сторінок з мережі Інтернет станом на 23-24 жовтня 2023 року з цінами товарних позицій предмету закупівлі у кількості 18-ти.
На запитання 2 повідомляємо, що переможець торгів ФОП "МОРГОНЮК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА"
#3193411786 до моменту підписання Договору оформив банківську гарантію з покриттям згідно умова тендерної документації.
Додатки:
- Bankivs'ka Garantiya 1270;
- Bankivs'ka Garantiya 1270.pdf.p7s;
- DOVIDKA POKRITTYA 1270;
- DOVIDKA POKRITTYA 1270.pdf.p7s;
- Vipiska pokrittya 1270;
- Vipiska pokrittya 1270.pdf.p7s.
- Iкра з кабачкiв. Консервована _ Сатанівський консервний завод.pdf
- Волоський горіх (очищення) від продавця_ Wallnuts – купити в Україні - ROZETKA. Низька ціна на Волоський горіх (очищення), відгуки покупців.pdf
- горошок консервований ціна - Google Покупки.pdf
- Зернові і бобові __ Горох __ Горох колотий жовтий, 1кг.pdf
- Зернові і бобові __ Горох __ Горох колотий зелений, 1кг.pdf
- Ікра з кабачків _Гурман_ с_б 470г._ продаж, ціна у Одесі. Консервовані овочі від _LineFood_ - 1782455386.pdf
- ікра кабачкова консервована ціна - Google Покупки.pdf
- Капуста Вигода квашена 1000 г купити онлайн _ замовити в магазині VARUS.pdf
- Капуста квашена 1 кг — купити в Хмельницькому на сайті Мамина ферма.pdf
- Капуста квашена домашня 1л купити у Львові ᐉ Інтернет ринок Шувар.pdf
- Квасоля в томатному соусі Хозяйка 450 г – ROZETKA _ Купити Квасоля в томатному соусі Хозяйка 450 г від продавця_ Logan за низькою ціною в Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Україні.pdf
- квасоля в томатному соусі ціна - Google Покупки.pdf
- квасоля з овочами консервована ціна - Google Покупки.pdf
- квасоля консервована ціна за 1 кг - Google Покупки.pdf
- Купити Горох колотий жовтий Україна.pdf
- Купити Зелений горошок заморожений (фасування від 2,5 кг), ціна 64 ₴ - Prom.ua (ID# 766645589).pdf
- Купити Квасоля біла консервована Nasza spizarnia, 400 г оригінал - Хмарка.pdf
- Купить Повидло яблочное ГОСТ 6кг_12 кг ТМ Віліс оптом и в розницу Сумы Киев, Украина - ВЛАДЛЕН.pdf
- Bankivs'ka Garantiya 1270.pdf
- Bankivs'ka Garantiya 1270.pdf.p7s.p7s
- DOVIDKA POKRITTYA 1270.pdf
- DOVIDKA POKRITTYA 1270.pdf.p7s.p7s
- Vipiska pokrittya 1270.pdf
- Vipiska pokrittya 1270.pdf.p7s.p7s
- Наказ 275 Мінекономіки.docx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОРГОНЮК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА" |
1 259 901,00
UAH з ПДВ
|
1 243 623,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" |
1 278 959,28
UAH з ПДВ
|
1 250 792,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МОРГОНЮК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА" #3193411786 |
Переможець |
1 243 623,50
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 12:07
|
ДУ №2 від 10.12.2024 до договору №610 від 28.12.2023.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:32
|
Договір №610 від 28.12.2023.pdf | укладений |
29 грудня 2023 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |