Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)
Очікувана вартість
18 600 000,00 UAH
UA-2023-11-13-001646-a 8c17cbddbe5e460eb35dd456a877147e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380630370323
380445294030
vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380630370323, 380445294030
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2023 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2023 16:00
Початок аукціону: 23 листопада 2023 15:22
Початок аукціону: 23 листопада 2023 15:22
Очікувана вартість: 18 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 тонни
Дорожня сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, на виробничій базі Замовника що розташовані в м. Києві по вул. Бакинська 35 та проспект Науки 53 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 09:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 листопада 2023 09:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2023 09:53
Додаток 6.docx
13 листопада 2023 09:53
Додаток 1 .docx
13 листопада 2023 09:53
Додаток 3.docx
13 листопада 2023 09:53
Додаток 5.docx
13 листопада 2023 09:53
ТД.doc
13 листопада 2023 09:53
Додаток 2.docx
13 листопада 2023 09:53
Додаток 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-13-001646-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Дата подання: 16 листопада 2023 15:11
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Під час вивчення Тендерної документації було встановлено ряд дискримінаційних вимог.
1. Замовником торгів у тендерній документації ( пункт 1 Розділ 2 Додатку 2) зазначено про наявність в учасника власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів що будуть використовуватись Учасником для перевезення товару, їх кількість повинна бути не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон.
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших Учасників враховуючи наступне.
Отже, Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен зазначити інформацію про залучення не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон.
Скаржник як постачальник товару, що є предметом закупівлі, має достатню кількість обладання для поставки предмета закупівлі, але не має можливості підтвердити наявність не менше 20-ти вантажних автомобілів.
Скаржник на момент написання має залучені транспортні засоби, проте за умови можливості здійснити поставку предмету закупівлі, Учасник не має можливості взяти участь у процедурі закупівлі враховуючи наступне:
Так, з умов ТД не очевидно з якою метою Замовником торгів встановлено вимогу щодо наявності не менше 20-ти вантажних автомобілів. Якими розрахунками керувався Замовник при встановлені такої вимоги, якщо для поставки усього предмету закупівлі протягом 7 – 10 днів не потрібно залучати більше 20-ти вантажних автомобілів.
Застосувавши ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ підхід до способу підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон), Замовник торгів обмежує участь у процедурі закупівлі тих Учасників, які не мають не менше 20-ти вантажних автомобілів так і тих, хто планує здійснювати поставку шляхом поєднання обладнання (тягач + напівпричіп).
Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі.
Отже, вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункту 1 частини 1 Додатку №1 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення наступної вимоги щодо наявності не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон»

2. Пунктом 1.2 Додатку 3 передбачено, що Учасник має надати Скан-копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями в установі яка проводила дослідження на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком в разі їх наявності,
Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій
Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування
В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою
Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
Предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі, а саме «Сіль технічна», не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах.
Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом
Отже, участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які провели сертифікаційні випробування у лабораторії, яка має свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Замовником торгів встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які провели сертифікаційні випробування у випробувальній лабораторії, що має атестат про акредитацію.
Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункті 1.2 Додатку №2 ТД, шляхом приведення виключення вимоги щодо наявності свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації).


Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.

Звертаємо увагу, що щодо аналогічних дискримінаційних вимог Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення від 09.11.2023 № 18012-пк-пз та вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2023 14:11
Що стосується умови тендерної документації ( пункт 1 Розділ 2 Додатку 2) «наявність в учасника власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів що будуть використовуватись Учасником для перевезення товару, їх кількість повинна бути не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон.» та нібито порушення прав Скаржника та інших Учасників так як Замовник торгів обмежує участь у процедурі закупівлі тих Учасників, які не мають 20-ти вантажних автомобілів так і тих, хто планує здійснювати поставку шляхом поєднання обладнання (тягач + напівпричіп).
Відповідно вимог пункту 28. Особливостей 1178: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;»
Як видно з наведених вище норм Закону та Особливостей саме Замовник складає тендерну документацію та встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та встановлює спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник під час складання тендерної документації скористався своїм правом та встановив відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, зазначений в пункті 1 Розділ 2 Додатку 2», враховуючи обставини що склались на території України з початком російської агресії, в наслідок яких найбільший виробник солі на території України ДП «Артемсіль» припинив діяльність, а за аналізом пропозицій учасників процедур закупівлі на сайті Уповноваженого органу, пропонується товар (Дорожня сіль, Технічна сіль, Сіль для промислового перероблення) виробники якої знаходяться за межами України, а Учасники-Постачальники більшості процедур не мають відповідної матеріально-технічної бази для складування та зберігання товару в належних умовах з дотриманням вимог ДСТУ на території України, в зв’язку з чим пропонують та забезпечують поставку товару різними видами транспорту безпосередньо із складів виробника чи інших суб’єктів господарювання які знаходяться за межами України, одразу на склад Замовника, а отже час на постачання (перевезення) товару з врахуванням віддалі, митних процедур збільшений на порядок у порівнянні з внутрішніми перевезеннями по Україні, і постачальник протягом 7 – 10 днів одним автомобілем має можливість здійснити максимум два рейси. З врахуванням обмежень маси вантажу що перевозиться автомобільним транспортом в межах України відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 « Про заходи щодо збереження автомобільних доріг» та аналогічних обмежень в інших державах, вага товару що перевозитиметься одним автомобілем становитиме 22-26 тон, середня вага орієнтовно становитиме 24 тони. З врахуванням обсягу цієї закупівлі яка становить 2500 тон, для їх перевезення однією партією потрібно більше 100 вантажних автомобілів.
Замовником встановлено умову про наявність в Учасника не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон, що становить лише 20% від загальної потреби в разі перевезення товару однією партією, а отже така кількість автомобілів є обгрунтованою та не може вважатись надмірним навантаженням для Учасників процедури закупівлі, тим паче що умовами закупівлі передбачена можливість використання власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів, а отже будь який Учасник має право укласти відповідні угоди про оренду транспортних засобів та/або надання послуг перевезення товару з будь яким або якими суб’єктами господарювання.
Що стосується не можливості використання транспортного засобу шляхом поєднання обладнання (тягач + напівпричіп) на думку Скаржника, то таких обмежень тендерна документація не містить, а відповідно визначення поняття згідно Правила дорожнього руху (ПДР України):
«Вантажний автомобіль» - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів, а отже поєднання обладнання (тягач + напівпричіп) і відповідатиме наведеному у ПДР визначенню та відповідатиме умовам тендерної документації на закупівлю при зазначенні достатньої кількості такого обладнання для поєднання, оскільки окремо тягач та напівпричіп не можуть забезпечити перевезення вантажу.

Що стосується умови тендерної документації (пунктом 1.2 Додатку 3) згідно якого передбачено, що Учасник має надати Скан-копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями в установі яка проводила дослідження на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та яка нібито на думку Скаржника є дискримінаційною.
У відповідності умов пункту 1.2 Додатку 3 на який посилається Скаржник надання такого документу (Скан-копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями в установі яка проводила дослідження на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) передбачається лише для Учасників у випадку якщо в наданих виробником документах про якість відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, або товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, при цьому товар що пропонується Учасником вже перебуває на митній території України.
Отже зі змісту скарги можна дійти висновку що Скаржник, має на митній території України товар, на який відсутні документи про якість видані виробником продукції, або в наявних документах від виробника якість товару не відповідає вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, при цьому Скаржник має намір прийняти участь у закупівлі та пропонує такий товар, а його якість має намір посвідчити лише «Сертифікатом відповідності» який отриманий ним під час сертифікаційних випробувань у випробувальній лабораторії, що має атестат про акредитацію.
При цьому Скаржник чудово розуміє що Сертифікація продукції яка є предметом закупівлі проводиться на добровільних засадах про що він зазначає у вимогі «Предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі, а саме «Сіль технічна», не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах. Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом», при цьому умови сертифікації має намір визначити самостійно між ним та органом що проводитиме сертифікацію, бажання Скаржника зрозуміле, але не пов’язується з нормами Закону та Особливостями (пункт 28 Особливостей 1178 та статті 22 Закону) так як право складати тендерну документацію та встановлювати технічно-якісні характеристики товару має Замовник, а не Учасник, пункт 3 частини 2 статті 22 Закону «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Оскаржувана умова зазначена в пункту 1.2 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та безпосередньо впливає на якість товару що може бути предметом поставки за результатами укладеного договору, так як ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)» - Цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтвердження придатності вимірювального обладнання, яке використовується для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Він установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог.»
Оскільки товар вже перебуває на території України та не має відповідних документів що підтверджують його якість вимогам національних стандартів Учасник повинен перевірити якість матеріалу на відповідність вимогам ДСТУ 8853, згідно якого в розділі 9 передбачено використання вимірювального, калібрувального та іншого обладнання яке повинно відповідати вимогам ДСТУ EN 45501, а отже під час перевірки технічно-якісних показників матеріалу відбуваються процеси вимірювання з використанням вимірювального обладнання, зазначені процеси відповідають визначенню та призначенню наведеному в ДСТУ ISO 10012:2005, а оскільки точність вимірювального обладнання та результати процесу перевірки на пряму впливають на якісні показники товару що перевіряються Замовник має право відповідно пункт 3 частини 2 статті 22 Закону встановлювати умову та порядок її підтвердження у тендерній документації.
Що стосується нібито подвійного підтвердження відповідності вимірювальної лабораторії так як тендерною документацією передбачено надання Учасниками:
- Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії» з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації).
- Скан-копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями в установі яка проводила дослідження на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком в разі їх наявності,
Зазначене трактування не відповідає дійсності оскільки Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії» з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації) підтверджується «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» відповідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, а Скан-копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями в установі яка проводила дослідження підтверджується «Загальні вимоги щодо керування процесами вимірювання та метрологічна придатності вимірювального обладнання, яке використовується» відповідно ДСТУ ISO 10012:2005, а отже один документ підтверджує акредитацію установи, а інший підтверджує відповідність обладнання та процесів під час перевірки.
Що стосується норм ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" то цей Закон визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності.
Стаття 2. ЗУ встановлено сферу дії Закону
« Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності.», а отже норми закону не регулюють правовідносин між установою яка проводитиме оцінювання та замовником такого оцінювання, також норми закону не містять положень які б унеможливлювали отримання установою з оцінювання вище вказаного та оскаржуваного документу.
Також у тексті вимоги не наведено яким чином відсутність вказаного документу в конкретної установи яка повинна проводити перевірку, порушує права Скаржника, оскільки Учасник-Скаржник може звернутись до будь якої установи яка діє на території України та має відповідні документи, реєстр органів оцінки відповідності (ООВ) знаходиться в відкритому доступі на сайті Національного агентства з акредитації України за посиланням (https://www.naau.org.ua)

Окремо зазначаємо відомості про нібито аналогічні вимоги які розглянуті Антимонопольним комітетом України та зазначені в рішенні від 09.11.2023 № 18012-пк-пз.
Що стосується умови наявність в учасника власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів що будуть використовуватись Учасником для перевезення товару, їх кількість повинна бути не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон, то в рішення АМКУ зазначено «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції, у тому числі з урахуванням внесених змін», а отже умова де зазначена як дискримінаційна.
Що стосується умови надати Скан-копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями в установі яка проводила дослідження на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 то в рішення АМКУ зазначено «Враховуючи наведене, Комісія припиняє розгляд Скарги в цій частині», а отже розгляд та дослідження в цій частині не проводилось.
Крім того Скаржник Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА" який зазначений в рішенні АМКУ від 09.11.2023 № 18012-пк-пз, під час подання скарги та її розгляду зазначив недостовірну інформацію, а саме: «Скаржник планує запропонувати товар, який виготовлений AVRASYA ENTEGRE ET ve URUNLERI SAN.TIC.A.S, яка знаходиться на території Республіки Туреччина. На території Республіки Туреччина відсутні національні стандарти, які регулюють вимоги до солі технічної.»

Відповідно відкритих джерел: Wikipedia https://uk.wikipedia.org › та даними Європейського комітету зі стандартизації (фр. Comité Européen de Normalisation, CEN) — міжнародна некомерційна організація, метою якої являється допомога у розвитку торгівлі товарами та послугами внаслідок розробки європейских стандартів (євронорм, EN). Організація створена в 1961 году.
Іншою метою організації являются:
Однозначність використання в країнах-членах CEN міжнародних стандартів ISO и IEC;
Одним із головних принципів роботи CEN являється обов’язкове використання міжнародних стандартів ISO як основи для розробки євронорм або доповнень тих результатів котрі досягнуті в ISO.
Країни котрі входять в CEN: Австрія, Бельгія, Великобританія, Греція, Данія, Іспанія, Ісландія, Італія, Люксембург, Норвегія, Нідерланди, Португалія, Сербія, Туреччина, Фінляндія, ФРГ, Франція, Швеція, Швейцарія.
Як бачимо Туреччина на території якої проводить свою господарську діяльність виробник AVRASYA ENTEGRE ET ve URUNLERI SAN.TIC.A.S, є країною-членом CEN, а отже такий виробник повинен обов’язково дотримуватись міжнародних стандартів ISO и IEC, а товар(Дорожня сіль) повинна відповідати вимогам EN 16811-1:2016 «Обладнання та вироби для зимового обслуговування – Антиожеледні засоби» так як країна походження товару являється членом CEN.

Зважаючи на вище викладене, умови тендерної документації зазначені у (пункт 1 Розділ 2 Додатку 2) та (пункті 1.2 Додатку 3) вважаємо правомірними, та такими що повністю відповідають вимогам частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

16 листопада 2023 15:10
Рішення від 09.11.2023 №18012 (1).pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" 17 992 500,00
UAH з ПДВ
17 624 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ" 18 225 000,00
UAH з ПДВ
17 625 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2023 15:49
Електронний підпис
22 листопада 2023 15:48
Угода, сфера.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:48
Статут ТЕС ОЙЛ (1).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:48
Технічне завдання (1).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:48
Тристоронній контракт.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:47
Сертифікат SSM переклад 1.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:47
Сертифікат Німеччина.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:47
Сертифікат SSM 23.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:47
Рішення засновника (2).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:47
протокол ДСТУ 8853 Марокко.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:46
ОПИС_код доступу 548533746090.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:46
Паспорт код_Директор.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:45
Наказ_Директор_ТЕС ОЙЛ.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:45
Митна декларація 7.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:45
Митна деларація 6.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:45
Митна декларація 3.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:45
Митна декларація 2.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:45
Митна декларація 4.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:44
Митна декларація 1.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:44
Лист код доступу (2).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:44
Лист захист довкілля.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:44
Лист гарантія санкції.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:44
Заявка-пропозиція (1).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:43
ДСТУ 4246 Львів.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:43
ДСТУ 8853 Львів Марокко.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:43
ДСТУ 4246 протокол Львів.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:43
Додаток 4 Проект договору.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:43
Додаткова угода офіс (1).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:42
Договір склад 2.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:42
Договір лабораторія.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:42
Дог.Оренда_Ваги_2023.11.01.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:42
Дог.Оренда_Офіс_ТЕС_2022.08.12.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:42
Договір з постачальником.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:41
Довідка авто та ваговий.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:41
Довідка абз.14 п. 47.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:40
ВН_Житомир (5).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:40
ВН_Житомир (4).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:40
ВН_Житомир (6).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:39
ВН_Житомир (2).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:39
ВН_Житомир (3).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:39
ВН_Житомир (1).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:39
ВН_Житомир 43.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 41.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 42.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 40.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 38.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 39.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 34.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 33.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:38
ВН_Житомир 35.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 31.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 32.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 30.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 28.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 29.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 27.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 22.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 23.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:35
ВН_Житомир 26.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 21.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 20.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 19.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 18.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 17.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 16.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 13.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 14.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:34
ВН_Житомир 15.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:33
ВН_Житомир 9.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:33
ВН_Житомир 10.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:33
ВН_Житомир 11.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:33
ВН_Житомир 7.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:33
Витяг_ПДВ_ТЕС ОЙЛ (1) (1).pdf.p7s
22 листопада 2023 15:33
8853 Німеччина.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:33
8853 Протокол Німеччина.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:31
Атестат Лабораторії 17025-22.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:31
Митна декларація 5.jpg.p7s
22 листопада 2023 15:30
ВН_Житомир 25.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:30
ВН_Житомир 12.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:30
Сертифікат SSM переклад 2.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:30
Договір склад.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:30
Довідка працівники.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:30
Акт_склад.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:30
ВН_Житомир 8.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:29
2023_10_25_відгук.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:29
ВН_Житомир 24.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:29
Договір склад 3.pdf.p7s
22 листопада 2023 15:27
ДСТУ 4246 протокол Львів.pdf
22 листопада 2023 15:27
Наказ_Директор_ТЕС ОЙЛ.pdf
22 листопада 2023 15:27
Угода, сфера.pdf
22 листопада 2023 15:27
ДСТУ 8853 Львів Марокко.pdf
22 листопада 2023 15:27
Сертифікат Німеччина.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 25.pdf
22 листопада 2023 15:27
Технічне завдання (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
Договір з постачальником.pdf
22 листопада 2023 15:27
Договір склад 3.pdf
22 листопада 2023 15:27
Лист захист довкілля.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир (4).pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 21.pdf
22 листопада 2023 15:27
Митна деларація 6.jpg
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 10.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 35.pdf
22 листопада 2023 15:27
Витяг_ПДВ_ТЕС ОЙЛ (1) (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 15.pdf
22 листопада 2023 15:27
Лист згода на зважування (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
Лист гарантія санкції.pdf
22 листопада 2023 15:27
Лист код доступу (2).pdf
22 листопада 2023 15:27
протокол ДСТУ 8853 Марокко.pdf
22 листопада 2023 15:27
8853 Протокол Німеччина.pdf
22 листопада 2023 15:27
Атестат Лабораторії 17025-22.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 30.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 33.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 31.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 32.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 8.pdf
22 листопада 2023 15:27
ОПИС_код доступу 548533746090.pdf
22 листопада 2023 15:27
Митна декларація 3.jpg
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 16.pdf
22 листопада 2023 15:27
Паспорт код_Директор.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир (2).pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 13.pdf
22 листопада 2023 15:27
Додаткова угода офіс (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 34.pdf
22 листопада 2023 15:27
Митна декларація 4.jpg
22 листопада 2023 15:27
Митна декларація 7.jpg
22 листопада 2023 15:27
Довідка абз.14 п. 47.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 18.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 22.pdf
22 листопада 2023 15:27
Сертифікат SSM переклад 1.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 20.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 26.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир (3).pdf
22 листопада 2023 15:27
Митна декларація 1.jpg
22 листопада 2023 15:27
2023_10_25_відгук.pdf
22 листопада 2023 15:27
Довідка працівники.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 17.pdf
22 листопада 2023 15:27
Акт прийому-передачі офіс.pdf
22 листопада 2023 15:27
ДСТУ 4246 Львів.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 43.pdf
22 листопада 2023 15:27
8853 Німеччина.pdf
22 листопада 2023 15:27
Тристоронній контракт.jpg
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 19.pdf
22 листопада 2023 15:27
Заявка-пропозиція (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 23.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 40.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 11.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 39.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
Рішення засновника (2).pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 42.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 12.pdf
22 листопада 2023 15:27
Дог.Оренда_Ваги_2023.11.01.pdf
22 листопада 2023 15:27
Паспорт якості EN Німеччина.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 28.pdf
22 листопада 2023 15:27
Лист уповноважена особа (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
Договір лабораторія.pdf
22 листопада 2023 15:27
Сертифікат SSM переклад 2.pdf
22 листопада 2023 15:27
Митна декларація 5.jpg
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 14.pdf
22 листопада 2023 15:27
Акт_склад.pdf
22 листопада 2023 15:27
Дог.Оренда_Офіс_ТЕС_2022.08.12.pdf
22 листопада 2023 15:27
Договір склад 2.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 9.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 24.pdf
22 листопада 2023 15:27
Договір склад.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 38.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 27.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир (5).pdf
22 листопада 2023 15:27
Сертифікат SSM 23.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир (6).pdf
22 листопада 2023 15:27
Додаток 4 Проект договору.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 29.pdf
22 листопада 2023 15:27
Статут ТЕС ОЙЛ (1).pdf
22 листопада 2023 15:27
Митна декларація 2.jpg
22 листопада 2023 15:27
Довідка авто та ваговий.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 7.pdf
22 листопада 2023 15:27
ВН_Житомир 41.pdf
22 листопада 2023 15:27
Рішення_ТЕС ОЙЛ - директор.pdf

Публічні документи

28 листопада 2023 14:08
Електронний підпис
28 листопада 2023 13:56
паспорт Доброштана (1).pdf
28 листопада 2023 13:56
Рішення власника.pdf
28 листопада 2023 13:56
код Доброштана.pdf
28 листопада 2023 13:56
Довідка НЗК Доброштан О.П..pdf
28 листопада 2023 13:56
Довідка НЗК ПП КАРЕ.pdf
22 листопада 2023 13:49
Електронний підпис
22 листопада 2023 13:47
ЦМР sndtba86.pdf
22 листопада 2023 13:47
лист відгук від ЗІНЕРТЕК.pdf
22 листопада 2023 13:47
код Доброштана.pdf
22 листопада 2023 13:47
ВН-375,367 Зінернек 2023.pdf
22 листопада 2023 13:47
ВН КП Боярське ВУЖК.pdf
22 листопада 2023 13:47
Договір Зінертек 2021.pdf
22 листопада 2023 13:47
ЦМР sndt156.pdf
22 листопада 2023 13:47
Договір Зінертек 2023.pdf
22 листопада 2023 13:47
ЦМР sndtc465.pdf
22 листопада 2023 13:47
2. Довідка про посад особу.pdf
22 листопада 2023 13:47
ВН-416 Зінернек 2023.pdf
22 листопада 2023 13:47
Договір КП Боярське ВУЖК.pdf
22 листопада 2023 13:47
Опис КАРЕ 2023.pdf
22 листопада 2023 13:47
6.Довідка МТБ.pdf
22 листопада 2023 13:47
витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2023 13:47
Виписка КАРЕ нова.pdf
22 листопада 2023 13:47
довідка АГРОЛОГІСТИКА.pdf
22 листопада 2023 13:47
Договір оренди землі.pdf
22 листопада 2023 13:47
ЦМР.pdf
22 листопада 2023 13:47
11. Довідка про анал. досвід.pdf
22 листопада 2023 13:47
ЦМР sndtc479.pdf
22 листопада 2023 13:47
паспорт Доброштана (1).pdf
22 листопада 2023 13:47
ЦМР sndt866e.pdf
22 листопада 2023 13:47
Рішення власника.pdf
22 листопада 2023 13:47
БАНК.ДОВ.1 про відкр.рах.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК"
#44907923
Відхилено 17 624 999,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2023 13:18
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ"
#19409105
Переможець 17 625 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2023 14:21

Документи

27 листопада 2023 13:18
Електронний підпис
23 листопада 2023 15:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2023 14:21
Довідка НАЗК
27 листопада 2023 14:21
Електронний підпис
27 листопада 2023 14:20
Протокол УО 138-1.pdf
27 листопада 2023 13:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2023 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ"
#19409105
17 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2023 14:21
Довідка НАЗК
27 листопада 2023 14:21
Електронний підпис
27 листопада 2023 14:20
Протокол УО 138-1.pdf
27 листопада 2023 13:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 14:05
ДУ 5 до договору 198-23ВТ.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 14:04
Електронний підпис зміни до договору
29 лютого 2024 16:44
ДУ 4 до договору 198-23ВТ.pdf зміни до договору
29 лютого 2024 16:43
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2024 13:26
ДУ 3 до договору 198-23ВТ.pdf зміни до договору
14 лютого 2024 13:26
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 14:20
ДУ 2 до договору 198-23ВТ.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 14:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 14:21
ДУ 1 до договору 198-23ВТ.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 14:20
Електронний підпис укладений
04 грудня 2023 08:23
Договір 198-23ВТ.pdf укладений
04 грудня 2023 08:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дорожня сіль 2500 тонни 7 050,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 198-23ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 198-23ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 198-23ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
29 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 198-23ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 198-23ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дорожня сіль 2500 тонни 4 695,00
UAH з ПДВ