Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» |
Код ЄДРПОУ: | 36849291 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13 |
Контактна особа: |
Семенець Оксана Миколаївна +380487669079 oodbvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 20:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 461 346,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 613,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір 2,0 відсотка від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника. Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 20:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 20:20 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 20:20 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 20:20 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 20:20 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 20:20 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 20:20 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-15-000015 ● 7f10eeed872444d7b83bf214f447f19a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.02.2024 № 18-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.02.2024 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-10-014863-a, 10.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 10:45:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-10-014863-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- надати інформацію щодо документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БІ ЛАЙН ГРУП» умов пункту 23.9 розділу 23 Додатку 3 до тендерної документації (зокрема, підтвердження продовження строку дії гарантії) з огляду на продовження строку дії договору від 30.11.2023 № 3;
- чому додатки до договору про закупівлю від 30.11.2023 № 3 не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 17:17:47
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській областіу межах проведення моніторингу UA-M-2024-02-15-000015 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014863-a. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21 лютого 2024 року, «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-10-014863-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- надати інформацію щодо документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БІ ЛАЙН ГРУП» умов пункту 23.9 розділу 23 Додатку 3 до тендерної документації (зокрема, підтвердження продовження строку дії гарантії) з огляду на продовження строку дії договору від 30.11.2023 № 3;
- чому додатки до договору про закупівлю від 30.11.2023 № 3 не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-11-10-014863-a уповноважена особа державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» надає пояснення, інформацію та документи шляхом завантаження файлів до цього пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень оприлюднено (надано) у доданому файлі " Інформація про усунення порушень.pdf" та документ, що свідчить про вжиття таких заходів.
2024-03-07 14:40:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону) • усунуто
Договір приведено у відповідність до норм законодавства,
2024-03-11 09:21:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП" |
3 958 252,19
UAH з ПДВ
|
3 958 252,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП" #30704033 |
Переможець |
3 958 252,19
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 18:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 12:39
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 14:27
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
07 березня 2024 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 13:37
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
07 березня 2024 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:14
|
ДУ 1 до договору 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 14:00
|
Договір | укладений |
30 листопада 2023 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору та внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає - 3 958 252 грн. 19 коп. (три мільйони дев'ятсот п'ятдесят вісім тисяч двісті п'ятдесят дві грн. дев'ятнадцять коп.), у тому числі ПДВ 20% - 659 708 грн. 70 коп. Фінансування на 2023 рік – 2 244 042, 82 грн., на 2024 рік – 1 714 209, 37 грн.Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами та провести заміну у пункті 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до розділу 24. «Додатки до Договору» Договору та доповнити наступним підпунктом 24.5. Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, відомість обсягів робіт» |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі ст. ст. 651, 652, 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, на виконання зобов’язань за висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про результати моніторингу закупівлі від 01 березня 2024 року, керуючись розділом 17 Договору №3 від 30.11.2023 року Сторони уклали цю додаткову угоду (надалі – Угода) про наступне: Внести зміни до розділу 24 «Додатки до Договору» Договору та доповнити наступним підпунктом «24.5. Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, відомість обсягів робіт» |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди деталізувати ціну Договору та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «п.3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає - 3 958 252 грн. 19 коп. (три мільйони дев'ятсот п'ятдесят вісім тисяч двісті п'ятдесят дві грн. дев'ятнадцять коп.), у тому числі ПДВ 20% - 659 708 грн. 70 коп. Фінансування на 2023 рік – 2 244 042, 82 грн., на 2024 рік – 1 714 209, 37 грн. Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (додаток 2), плану фінансування робіт (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 24.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 24.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |