Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом системи електропостачання житлового будинку за адресою:м.Дніпро, пр. О.Поля, буд.43
Очікувана вартість
2 720,30 UAH
UA-2023-11-10-013208-a 3ee7ee5aa9074c21b7045f9356bb4d18
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом системи електропостачання житлового будинку за адресою:м.Дніпро, пр. О.Поля, буд.43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. О.Поля, буд.43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

10 листопада 2023 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОВ Капустін Олексій Миколайович
#3120503379
Переможець 2 720,30
UAH
10 листопада 2023 16:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 09:13
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2023 16:12
Додаткова угода № 1 до Договору № 148-1 від 31.10.2023.pdf зміни до договору
10 листопада 2023 16:11
Договір № 148-1 від 31.10.2023.pdf укладений
10 листопада 2023 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сторони домовились зменщити ціну договору на 3,89 грн. (Три гривні 89 коп.) та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначена Додатком № 1 до Договору та становить: 2 716,41 грн. (Дві тисячі сімсот шістнадцять грн. 41 коп.), без ПДВ, згідно з п. 181.1 ПКУ».
Номер договору про закупівлю: 148/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 716,41
UAH