Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для Корецької ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області
Очікувана вартість
9 999,00 UAH
UA-2023-11-10-013038-a e7d2550579934d45b36db05d90fb320f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сміховська Наталія Миколаївна

+380362692532 rv.zakupivli@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 44070166
Вебсайт: https://rv.tax.gov.ua
Місцезнаходження: 33023, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вул. Відінська, 12
Контактна особа: Сміховська Наталія Миколаївна
+380362692532
rv.zakupivli@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34700, Україна, Рівненська область, м. Корець, вул. Київська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

10 листопада 2023 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Панасенко Ірина Борисівна
#2150613244
Переможець 9 999,00
UAH
10 листопада 2023 16:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 12:00
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 11:47
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 11:15
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 11:12
Договір укладений
10 листопада 2023 16:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний 60 пачок 166,65
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Джерело фінансування - є кошти спеціального фонду (субвенція), згідно рішення Корецької міської ради від 26.10.2023 №4428
Номер договору про закупівлю: 117/17-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Джерело фінансування - є кошти спеціального фонду (субвенція), згідно рішення Корецької міської ради від
Номер договору про закупівлю: 117/17-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний 60 166,65
UAH