Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобіль високої прохідності
Очікувана вартість
2 434 000,00 UAH
UA-2023-11-10-009128-a 49b44af7a6ed46abb1f4f4067b108d50
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ротенберг

+380574251217 bugalt@kupyansk-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Куп'янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04058812
Вебсайт: https://kupyansk-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп'янськ, просп. Конституції, 3
Контактна особа: Світлана Ротенберг
+380574251217
bugalt@kupyansk-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
автомобіль високої прохідності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34131000-4 — Пікапи

Тендерна документація

10 листопада 2023 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2023 14:04
обгрунтування.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000026 ● 5de0d4e4efb646b9b20f7beb0f958dcf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.01.2024 №3-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.01.2024 №3-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-10-009128-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-11 16:48:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобіль високої прохідності (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-10-009128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «Карат авто» (код ЄДРПОУ 35632320), з яким укладений договір від 09.11.2023 №84 без використання електронної системи закупівель?

3. Яким чином ТОВ «Карат авто» підтверджено ступінь локалізації виробництва товару (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби), що постачається згідно умов договору від 09.11.2023 №84?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконавчий комітет Куп’янської міської ради Харківської області надає наступну інформацію. 1. Розмір бюджетного призначення визначено виходячи з потреб територіальної громади міста та довідки про зміни до кошторису на 2023 рік №24 від 02.11.223 року за КПКВК 0218240 «Заходи та роботи із територіальної оборони». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі - згідно листа - звернення від військової частини України. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». 2. Потенційні постачальники даного товару були визначені шляхом моніторингу мережі Інтернет, у яких на той час був даний вид товару з відповідними характеристиками. Вартість визначена за найменшою ціною відповідно до наданих комерційних пропозицій від постачальників. ТОВ «Карат авто» запропонував в комерційній пропозиції найменшу ціну. 3. Відповідно до п. 61розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовником у разі закупівлі товару для потреб Збройних сил, інших військових формувань на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. (згідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р). Комерційні пропозиції надаються в сканованому вигляді в форматі pdf. Лист - звернення від військової частини України не надається , оскільки за своєю суттю носить військові дані. Враховуючи складну соціальну, економічну та безпекову ситуацію та перебуванню Замовника в районі проведення можливих бойових дій, а також відсутністю сталого Інтернет зв’язку у Замовника не було можливості надати своєчасно інформацію в частині проведення моніторингу. З метою недопущення порушень вимог Закону в майбутньому з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу.

2024-01-22 15:25:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни відкритих торгів.

2024-01-23 10:07:18

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Карат авто"
#35632330
Переможець 2 434 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2023 14:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2024 12:55
обгрунтування.PDF укладений
10 листопада 2023 14:07
договір авто.pdf укладений
10 листопада 2023 14:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
автомобіль високої прохідності 2 штуки 1 217 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 434 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 405 666,67 UAH)