Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з технічного нагляду за об'єктом: "Капітальний ремонт проїзної частини вул.Іванівська в с. Любомирка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області" (ДК 021-2015 (CPV) 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги).
Очікувана вартість
11 042,00 UAH
UA-2023-11-10-002137-a 97563ae56f9d4782a4a46bdb3b426e93
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черній Крістіна Володимирівна

+380635824886 kristina.cherniy91@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41882571
Місцезнаходження: 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А
Контактна особа: Черній Крістіна Володимирівна
+380635824886
kristina.cherniy91@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з технічного нагляду за об'єктом: "Капітальний ремонт проїзної частини вул.Іванівська в с. Любомирка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області" (ДК 021-2015 (CPV) 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

10 листопада 2023 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П П'ятківський Василь Михайлович
#2574706471
Переможець 11 042,00
UAH
10 листопада 2023 10:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 13:37
Додаткова угода _1 до Договору 91.pdf зміни до договору
03 січня 2024 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. пункту 4.1. Розділу 4 Термін виконання робіт викласти у новій редакції: « Цей Договір набирає чинностi з моментy пiдписання та дiє до 31.12.2024 року».
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML