Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньобудинкового електричного обладнання. Заміна освітлювальних приладів у місцях загального користування на енергоефективні та встановлення датчиків руху для регулювання освітленості в місцях загального користування в житловому будинку ОСББ «ЖК Воскресенський» вул. Петра Запорожця, 26-А м. Київ. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
654 814,00 UAH
UA-2023-11-09-014644-a f6cfc13079ba400f922e906e252f95d6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410, +380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2023 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2023 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 654 814,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2023 року №04-ОД «Про виконання робіт у 2023 році в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» (зі змінами).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 22.12.2023. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
Закупівля проводиться з урахуванням умов абз.1 п.11 особливостей згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньобудинкового електричного обладнання. Заміна освітлювальних приладів у місцях загального користування на енергоефективні та встановлення датчиків руху для регулювання освітленості в місцях загального користування в житловому будинку ОСББ «ЖК Воскресенський» вул. Петра Запорожця, 26-А м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Петра Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Заходи з енергозбереження здійснюються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 (із змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс). Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
Форма підтвердження: документ
Назва документу: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору.
Вимоги до документу: Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
09 листопада 2023 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2023 16:30
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
09 листопада 2023 16:30
Проект договору.docx
09 листопада 2023 16:30
Додаток 1 Обсяги.doc
09 листопада 2023 16:30
Інструкція учасника БМР.doc
09 листопада 2023 16:30
Оголошення.doc
09 листопада 2023 16:30
Додаток 3 Вимоги.doc
09 листопада 2023 16:30
Додаток 2 Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО" 654 647,56
UAH з ПДВ
654 647,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 листопада 2023 10:07
Електронний підпис
23 листопада 2023 12:02
Електронний підпис
23 листопада 2023 12:01
Усунення невідповідностей.pdf
17 листопада 2023 14:15
Електронний підпис
17 листопада 2023 14:07
17. Пропозиція.pdf
17 листопада 2023 14:06
8.4. Лист-згода.pdf
17 листопада 2023 14:06
9. Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
17 листопада 2023 14:06
8. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 листопада 2023 14:06
2.2.Аналогічний договір.pdf
17 листопада 2023 14:06
2.1. Аналогічний договір..pdf
17 листопада 2023 14:06
14. Лист гарантія з ОП.pdf
17 листопада 2023 14:06
5. Дозвіл, декларації.pdf
17 листопада 2023 14:06
16. Ліцензія.pdf
17 листопада 2023 14:06
6. Витяг МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"
#43325851
Переможець 654 647,56
UAH з ПДВ
23 листопада 2023 18:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 18:02

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: - відсутність копій документів, завірених належним чином («з оригіналом згідно» (посада підпис прізвище)», що підтверджують те, що працівник інженерно-технічної кваліфікації Коломієць О.М та Євчун Г.І. та кваліфіковані робітники Вірченко А.А. Самойленко О.М., Лозицький В.П. працюють на підприємстві Учасника: копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування або копію трудового договору (передбачено умовами п.4 Додатку 3 « Вимоги до учасників» до оголошення) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати копії документів, завірені належним чином («з оригіналом згідно» (посада підпис прізвище)», що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації Коломієць О.М та Євчун Г.І. та кваліфіковані робітники Вірченко А.А. Самойленко О.М., Лозицький В.П. працюють на підприємстві Учасника: копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування або копію трудового договору (передбачено умовами п.4 Додатку 3 « Вимоги до учасників» до оголошення) У разі, якщо учасник не усунув виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити пропозицію відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

Документи

23 листопада 2023 18:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2023 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"
#43325851
654 647,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2023 18:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 12:19
Електронний підпис укладений
04 грудня 2023 10:58
Договір № 222-Г-БМ-70х30 від 01.12.2023_обладнання_Сантех Енерго_Воскресенський.pdf укладений
04 грудня 2023 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 611 305,16
UAH (в тому числі ПДВ 101 884,19 UAH)