Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла та слільці офісні
Очікувана вартість
126 500,00 UAH
UA-2023-11-09-006956-a ● b5b61bf27b9043128d5ebeb0f66f2b13
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 24572267 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Площа Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Рижук Дмитро Юрійович +380632459601 dmitriyrizhuk12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 12:33 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 15:47 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 15:47 |
Очікувана вартість: | 126 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Крісло офісне Nowy Styl PRESTIGE II GPT (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
21 штуки
Стілець офісний Nowy Styl ISO Chrome (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 12:29 |
Технічні характеристики стільці.docx | |
09 листопада 2023 12:29 |
Тендерна пропозиція учасника стільці.doc | |
09 листопада 2023 12:29 |
Тендерна документація стільці.docx | |
09 листопада 2023 12:29 |
Проєкт Договору стільці.docx | |
09 листопада 2023 12:29 |
Інші документи.docx | |
09 листопада 2023 12:29 |
Додаток 7.docx | |
09 листопада 2023 12:29 |
Додаток 3.docx | |
09 листопада 2023 12:29 |
Додаток 2.docx | |
09 листопада 2023 12:29 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору
Дата подання: 13 листопада 2023 17:37
Дата відповіді: 16 листопада 2023 10:56
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 3.4. з проекту Договору, оскільки, відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Отже, договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець (Замовник) приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. Отже, зазначення в пункті 3.4. Договору формулювання про те, що оплата відбувається лише за наявності відповідного (реального) фінансування є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника та здійснення фінансового планування. Таким чином, на підставі вищевикладеного, пункт 3.4. беззаперечно повинен бути виключений з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо, що пункт 4.3 Проєкту договору «У разі затримки фінансування Покупця, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.» жодним чином не суперечить нормам чинного законодавства.
Аналогічного висновку дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 152-р/пк-ск від 16.02.2015).
Більш того, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, звертає увагу в першу чергу на те, чи було Учасником доведено та документально підтверджено неможливість виконати умови, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову.
Аналогічного висновку дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 152-р/пк-ск від 16.02.2015).
Більш того, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, звертає увагу в першу чергу на те, чи було Учасником доведено та документально підтверджено неможливість виконати умови, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" |
89 940,00
UAH з ПДВ
|
87 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович |
95 300,00
UAH з ПДВ
|
88 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
113 150,46
UAH з ПДВ
|
113 150,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" #45002047 |
Рішення скасоване |
87 999,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 17:19
|
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" #45002047 |
Відхилено |
87 999,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 17:29
|
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович #2830612296 |
Очікує рішення |
88 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 17:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 12:36 |
Кінець періоду оскарження: | 02 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 січня 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі за предметом «Крісла та стільці офісні» (код ДК 021:2015 – 39110000-6 – (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) |
Документи:
22 грудня 2023 12:36
|
Електронний підпис |
22 грудня 2023 11:32
|
Протокол відміни відкритих торгів |