Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 414 997,00 UAH
UA-2023-11-09-000670-a c2f2573c4b14464da3cf29617f4a1517
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Нестеренко

+380574752405 osvita43956241@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43956241
Місцезнаходження: 63460, Україна , Харківська обл., селище міського типу Слобожанське, вул.Миру, будинок 7
Контактна особа: Аліна Нестеренко
+380574752405
osvita43956241@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

09 листопада 2023 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000049 ● 73302fc2ccae4bf4af993cbb131eaa91
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.12.2023 № 225 Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12.12.2023 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2023-11-09-000670-a 09.11.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-17 21:21:12

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)», код за ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-000670-a), яку проведено ВІДДІЛОМ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Сидоренко Олександр Іванович та чому не опублікований договір в системі закупівель?
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників, у разі наявності таких учасників.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-20 13:32:26

Надання пояснень

На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетних призначень визначений на підставі проектно-кошторисної документації за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. І.І. Протопопова» Слобожанської селищної ради, Чугуївського району, Харківської області», розробленої ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИРОБНИЧА ФІРМА "БУДПРОЕКТ", а також на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 11/1254-09/23 від 11 вересня 2023, реєстраційний номер EX01:9532-9561-6304-8489.
Рішенням XLII сесії VIII скликання Слобожанської селищної ради від 21 вересня 2023 року на фінансування об'єкту будівництва було виділено кошти у розмірі 1435926,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. І.І. Протопопова» Слобожанської селищної ради, Чугуївського району, Харківської області», розробленої ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИРОБНИЧА ФІРМА "БУДПРОЕКТ". Проєктно-кошторисна документація виготовлена, враховуючи всі потреби та необхідні об’єми робіт, та у відповідності із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та порядком, затвердженим, Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05 2011 року № 560, а також відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281. Вона пройшла державну експертизу проекту (звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 11/1254-09/23 від 11 вересня 2023, реєстраційний номер EX01:9532-9561-6304-8489).
Очікувана вартість закупівлі визначалися наступним чином. Згідно з ч.4 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником було проведено маркетингові дослідження щодо пошуку потенційних виконавців робіт у нашому регіоні. Надалі, було надіслано запити (з вказанням обсягів, технічних та якісних характеристик робіт, строків надання послуг, умов оплати та інших основних умов договору про закупівлю) щодо отримання цінових пропозицій від цих виконавців робіт. На адресу Замовника надійшло комерційні пропозиції від трьох організацій (комерційні пропозиції надаються).
Замовником було обрано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію, а саме пропозицію Фізичної особи-підприємця Сидоренко Олександра Івановича, серед пропозицій трьох потенційних виконавців робіт.
Найбільш економічно вигідна ціна і була визначена замовником як очікувана вартість закупівлі.
Згідно з п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі-Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель.
2) Відповідно до п. 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) згідно з п. 27 ч.1 ст.1 Закону, відноситься до визначення робіт.
Таким чином, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі робіт не перевищує 1,5 млн.грн., закупівля проводиться без застосування електронної системи.
У якості документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів надаємо у вигляді протоколу уповноваженої особи від 13.10.2023 року.
3) Замовником було проведено маркетингові дослідження щодо пошуку потенційних виконавців робіт у нашому регіоні. Надалі, було надіслано запити (з вказанням обсягів, технічних та якісних характеристик робіт, строків надання послуг, умов оплати та інших основних умов договору про закупівлю) щодо отримання цінових пропозицій від цих виконавців робіт. На адресу Замовника надійшло комерційні пропозиції від трьох організацій (комерційні пропозиції надаються).
Єдиним критерієм оцінки можливих потенційних виконавців робіт була найменша ціна.
Замовником було обрано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію, а саме пропозицію Фізичної особи-підприємця Сидоренко Олександра Івановича, серед пропозицій трьох потенційних виконавців робіт.
Крім цього, повідомляємо, що договір про закупівлю не був опублікований, оскільки, це не передбачено діючим законодавством України.
Відповідно до п. 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
На виконання вищезазначеного, Замовником було оприлюднений річний план та звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
4) На ваш запит, надаємо комерційні пропозиції, отримані за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. І.І. Протопопова» Слобожанської селищної ради, Чугуївського району, Харківської області».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-12-20 13:27:29

Надання пояснень

На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетних призначень визначений на підставі проектно-кошторисної документації за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. І.І. Протопопова» Слобожанської селищної ради, Чугуївського району, Харківської області», розробленої ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИРОБНИЧА ФІРМА "БУДПРОЕКТ", а також на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 11/1254-09/23 від 11 вересня 2023, реєстраційний номер EX01:9532-9561-6304-8489.
Рішенням XLII сесії VIII скликання Слобожанської селищної ради від 21 вересня 2023 року на фінансування об'єкту будівництва було виділено кошти у розмірі 1435926,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. І.І. Протопопова» Слобожанської селищної ради, Чугуївського району, Харківської області», розробленої ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИРОБНИЧА ФІРМА "БУДПРОЕКТ". Проєктно-кошторисна документація виготовлена, враховуючи всі потреби та необхідні об’єми робіт, та у відповідності із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та порядком, затвердженим, Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05 2011 року № 560, а також відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281. Вона пройшла державну експертизу проекту (звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 11/1254-09/23 від 11 вересня 2023, реєстраційний номер EX01:9532-9561-6304-8489).
Очікувана вартість закупівлі визначалися наступним чином. Згідно з ч.4 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником було проведено маркетингові дослідження щодо пошуку потенційних виконавців робіт у нашому регіоні. Надалі, було надіслано запити (з вказанням обсягів, технічних та якісних характеристик робіт, строків надання послуг, умов оплати та інших основних умов договору про закупівлю) щодо отримання цінових пропозицій від цих виконавців робіт. На адресу Замовника надійшло комерційні пропозиції від трьох організацій (комерційні пропозиції надаються).
Замовником було обрано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію, а саме пропозицію Фізичної особи-підприємця Сидоренко Олександра Івановича, серед пропозицій трьох потенційних виконавців робіт.
Найбільш економічно вигідна ціна і була визначена замовником як очікувана вартість закупівлі.
Згідно з п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі-Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель.
2) Відповідно до п. 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) згідно з п. 27 ч.1 ст.1 Закону, відноситься до визначення робіт.
Таким чином, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі робіт не перевищує 1,5 млн.грн., закупівля проводиться без застосування електронної системи.
У якості документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів надаємо у вигляді протоколу уповноваженої особи від 13.10.2023 року.
3) Замовником було проведено маркетингові дослідження щодо пошуку потенційних виконавців робіт у нашому регіоні. Надалі, було надіслано запити (з вказанням обсягів, технічних та якісних характеристик робіт, строків надання послуг, умов оплати та інших основних умов договору про закупівлю) щодо отримання цінових пропозицій від цих виконавців робіт. На адресу Замовника надійшло комерційні пропозиції від трьох організацій (комерційні пропозиції надаються).
Єдиним критерієм оцінки можливих потенційних виконавців робіт була найменша ціна.
Замовником було обрано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію, а саме пропозицію Фізичної особи-підприємця Сидоренко Олександра Івановича, серед пропозицій трьох потенційних виконавців робіт.
Крім цього, повідомляємо, що договір про закупівлю не був опублікований, оскільки, це не передбачено діючим законодавством України.
Відповідно до п. 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
На виконання вищезазначеного, Замовником було оприлюднений річний план та звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
4) На ваш запит, надаємо комерційні пропозиції, отримані за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. І.І. Протопопова» Слобожанської селищної ради, Чугуївського району, Харківської області».

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-25 15:43:17

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Гагаріна (від буд. №9 до буд. №26 та від буд. №38 до №47) в с. Шандра Обухівського району Київської області», код за ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-11-008466-a), яку проведено Миронівською міською радою (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):

Прошу завантажити "Договірну ціну".

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-28 15:37:29

На запит

На ваш запит від 25.12.2023 року повідомляємо, що Замовник не володіє інформацією про проведення
процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Гагаріна (від буд.
№9 до буд. №26 та від буд. №38 до №47) в с. Шандра Обухівського району Київської області», код за
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
(інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-11-008466-a),
яку проведено Миронівською міською радою. На підставі зазначеного, ВІДДІЛ ОСВІТИ
СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ не може
надати запитану вами інформацію.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-25 17:00:13

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Гагаріна (від буд. №9 до буд. №26 та від буд. №38 до №47) в с. Шандра Обухівського району Київської області», код за ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-11-008466-a), яку проведено Миронівською міською радою (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):

Відповідно до п.11 Особливостей для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. грн. Замовник вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №922 в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладання такого договору. Відповідно до даних електронної системи закупівель, звіт про виконання договору Замовником оприлюднений 09 листопада 2023 року, а договір укладено відповідно до звіту 13 жовтня 2023, тобто звіт оприлюднен на 19 робочий день з дня його укладання.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-28 15:35:52

На запит

На ваш запит від 25.12.2023 року повідомляємо, що Замовник не володіє інформацією про проведення
процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Гагаріна (від буд.
№9 до буд. №26 та від буд. №38 до №47) в с. Шандра Обухівського району Київської області», код за
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
(інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-11-008466-a),
яку проведено Миронівською міською радою. На підставі зазначеного, ВІДДІЛ ОСВІТИ
СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ не може
надати запитану вами інформацію.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 03.01.2024 року. У висновку Держаудитслужби зазначено, що на порушення п.11 Особливостей та пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №922-VIIІ, Замовником в електронній системі закупівель, не вчасно оприлюднена інформація, щодо звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель. Замовник не згодний з зауваженнями контролюючого органу в повному обсязі з наступних причин. Згідно з Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 Слобожанська селищна територіальна громада Чугуївського району з 24.02.2022 року знаходиться у зоні можливих бойових дій. В період з 12 жовтня 2023 року по 08 листопада 2023 року згідно з інформацією Генерального штабу Збройних Сил України щодо російського вторгнення, оприлюдненої на сайті https://www.kmu.gov.ua були зафіксовані регулярні обстріли Чугуївського району Харківської області. Так, в результаті обстрілів в цей період були пошкоджені деякі об’єкти енергетичної системи. Були запроваджені аварійні відключення електричної енергії. Крім цього, часто запроваджувався режим «повітряної тривоги». У зв’язку з цим, Замовник не мав змоги повноцінно працювати на своєму робочому місці у робочий час. Крім цього, в результаті обстрілів було пошкоджено обладнання для передачі даних мережею Інтернет, яке використовується провайдером, з яким у Замовника укладений договір. Спостерігалися регулярні перебої з роботою у мережі Інтернет, інколи, Інтернет був повністю відсутній (зокрема, у робочий час). Замовником кілька разів здійснювалися спроби розміщення інформації про договір на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Проте, в результаті технічних збоїв, вищезазначену інформацію не вдавалося розмістити до 09.11.2023 року. Згідно з листом Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року ТПП України підтверджує, що обставини, які сталися через військову агресію Російської Федерації проти України з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Зазначені вище обставини свідчать про те, що Замовник не порушив строків оприлюднення інформації щодо звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Порушення строків оприлюднення відбулося через незалежні від Замовника обставини. Враховуюче вищезазначене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні заперечення.

2024-01-09 12:22:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сидоренко Олександр Іванович
#2042505559
Переможець 1 414 997,00
UAH
09 листопада 2023 08:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2024 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 414 997,00
UAH