Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожні знаки
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-11-08-014964-a ● b069cd56a73e4a47b87d7a62ffb2f2ed
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
Контактна особа: |
Юлія Кушнерик +380678239718 kushneryk.yu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2023 15:03 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2023 15:03 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штуки
Дорожні знаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курчатова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 15:38 |
Тендерна документація(нова редакція).docx | |
09 листопада 2023 15:38 |
Перелік змін до ТД від 09.11.2023.docx | |
08 листопада 2023 17:09 |
Проект договору.docx |
09 листопада 2023 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2023 15:38 |
Тендерна документація(нова редакція).docx
|
|||
09 листопада 2023 15:38 |
Перелік змін до ТД від 09.11.2023.docx
|
|||
08 листопада 2023 17:09 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Світлоповертаюча плівка
Дата подання: 09 листопада 2023 16:47
Дата відповіді: 10 листопада 2023 12:47
Чи можливо використовувати плівку іншого виробника (не 3М) яка відповідає ДСТУ 4100:2021, а саме п.8.1.2
- клас І-б
Відповідь: У Додатку № 5 до тендерної документації визначені всі основні вимоги до матеріалів, зокрема, щодо використання еквівалентів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" |
194 814,00
UAH з ПДВ
|
194 814,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОРСИСТЕМС |
267 996,00
UAH з ПДВ
|
214 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" |
275 466,00
UAH з ПДВ
|
215 001,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
278 350,00
UAH з ПДВ
|
278 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Маслак Володимир Миколайович |
282 990,00
UAH з ПДВ
|
282 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" #30439872 |
Очікує рішення |
194 814,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 15:44
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 16:43 |
Кінець періоду оскарження: | 01 грудня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 20 листопада 2023 16:41 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: некоректне визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки |
Документи:
20 листопада 2023 16:43
|
Електронний підпис |
20 листопада 2023 16:42
|
Протокол 1120 2 К.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-11-08-014964-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДОРСИСТЕМС, Код ЄДРПОУ:43412577
Дата подання: 29 листопада 2023 10:06
Дата подання: 29 листопада 2023 10:06
Cкарга на рішення Замовника про відміну закупівлі
Вих. № 2911/1
м. Київ «29» листопада 2023р.
ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРСИСТЕМС»
вул. Дубровицька, 28, м. Київ, 04114
ЄДРПОУ 43412577
тел. (044) 339-99-99
e-mail : dorsystems.llc@gmail.com
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
вул. Курчатова, буд. 8, м. Дніпро, 49038
тел: +38(067)-823-97-18
e-mail: kp_tim_dmr@outlook.com
Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-11-08-014964-a
Процедура закупівлі : відкриті торги
Предмет закупівлі: Дорожні знаки
ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Скарга на рішення Замовника про відміну закупівлі
Комунальним підприємством «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради
«08»листопада 2023 року в електронній системі закупівель була оголошена процедура закупівлі- ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-08-014964-a, предметом якої є – «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання».
Електронний аукціон відбувся «16» листопада 2023 року. Для участі у вказаній закупівлі свої пропозиції подало 5 (п’ять) учасників (далі – перелік від пропозиції з найнижчою ціною до пропозиції з найвищою ціною):
1) ТОВ "ЮСТ"
2) Скаржник (ТОВ «ДОРСИСТЕМС»)
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР"
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
5) ФОП Маслак Володимир Миколайович.
За результатом електронного аукціону пропозиція ТОВ «ЮСТ» була переведена у статус «На розгляді», пропозиції решти учасників набули статусу «У черзі».
Однак, «20» листопада 2023 року Замовником було оприлюднено інформацію про відміну процедури закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ № 1120/2К від 20.11.2023р.) з підстави, що передбачена пп. 2 п. 50 Особливостей-неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ТОВ «ДОРСИСТЕМС» вважає рішення Замовника про відміну відкритих торгів безпідставним та таким, яке прямо суперечить нормам чинного законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель.
ОБГРУНТУВАННЯ:
Відповідно до пункту 50. Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Замовником на електронному майданчику причиною скасування закупівлі зазначено неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: некоректне визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованих ним товарів/послуг/робіт, визначені у Додатку 5 до Документації».
Так, Додаток № 5 до тендерної документації містить наступні вимоги до технічних характеристик світлоповертаючої плівки:
Пункт 7. Додатку № 5 Знаки потрібно виготовляти зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріаліфв із середньою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку з використанням світлоповертаючої плівки I-б класу «3М ™» серії 3400 з оптичною системою із мікропризм, згідно з ДСТУ 4100:2021.
Пункт 8.Додатку № 5 Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівку одного типу та однієї оптичної системи.
Пункт 10. Додатку № 5 Гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію.
Слід зазначити, що визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки повністю відповідає вимогам ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Так, відповідно до пункту 8.1.2. ДСТУ 4100:2021 в залежності від інтенсивності світлоповертання та технології виробництва виділяють наступні класи світлоповертальних матеріалів:
клас І- матеріал із середньою інтенсивністю світлоповертання:
- клас І-а – матеріал, що має оптичну систему із скляних мікрокульок;
- клас І-б – матеріал, що має оптичну систему із мікропризм
клас ІІ- матеріал із високою інтенсивністю світлоповертання:
- клас ІІ-а - матеріал, що має оптичну систему із скляних мікрокульок;
- клас ІІ-б - – матеріал, що має оптичну систему із мікропризм
клас ІІІ- матеріал із дуже великою інтенсивністю світлоповертання.
Відповідно до пункту 8.1.4. ДСТУ 4100:2021 у залежності від кольоростійкості виділяють наступні види світлоповертальних матеріалів І та ІІ класів:
- із середньою кольоростійкістю (К1)
-із високою кольоростійкістю.
Пунктом 8.1.17 ДСТУ 4100:2021 передбачено, що для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівки одного типу та однієї оптичної системи.
Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 4100:2021 гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію.
Як вбачається із вищенаведеного технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема опис показників світлоповертаючої плівки були викладені Замовником у відповідності до чинного ДСТУ, тому посилання у рішенні про відміну закупівлі на некоректний опис показників світлоповертаючої плівки є необрунтованим штучно створеним.
Слід також зазначити, пп 2 п. 50 Особливостей при відміні закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, передбачає опис таких порушень. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ № 1120/2К від 20.11.2023р. такого опису не містить. Це ж саме стосується і інформації про відміну, розміщену на електронному майданчику, яка містить лише загальне визначення причин відміни закупівлі- некоректне визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки. Однак, при цьому Замовник не зазначає, що саме в описі показників світлоповертальної плівки не відповідає законодавству та яке конкретно порушення законодавства виникло у зв’язку з цим, як і не зазначає причин, через які таке порушення не може бути усунуто.
Окремо хочемо звернути увагу Органу оскарження на те, що КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «22» листопада 2023 року на електронному майданчику була оголошена аналогічна закупівля -ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-016284-a, предметом якої є «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання». Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета даної закупівлі, в тому числі вимоги до світлоповертальної плівки вказано у Додатку 5 до Тендерної документації. Слід зазначити, що визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки, наведений у Додатку № 5 Тендерної документації до закупівлі UA-2023-11-22-016284-a є ідентичним опису, наведеному у Додатку № 5 до закупівлі, відміна якої оскаржується ТОВ «ДОРСИСТЕМС».
Нижче наведено порівняльну таблицю з технічними вимогами та описом характеристик до предмету закупівлі, зокрема до світлоповертальної плівки:
Закупівля UA-2023-11-08-014964-a, відміна якої оскаржується Закупівля UA-2023-11-22-016284-a, оголошена Замовником 22.11.2023р.
п. 7 додатку № 5 до Тендерної документації: Знаки потрібно виготовляти зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріаліфв із середньою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку з використанням світлоповертаючої плівки I-б класу «3М ™» серії 3400 з оптичною системою із мікропризм, згідно з ДСТУ 4100:2021. п. 7 додатку № 5 до Тендерної документації: Знаки потрібно виготовляти зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріаліів із середньою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку з використанням світлоповертаючої плівки I-б класу «3М ™» серії 3400 з оптичною системою із мікропризм, згідно з ДСТУ 4100:2021.
п. 8 додатку № 5 до Тендерної документації:
Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівку одного типу та однієї оптичної системи. п. 8 додатку № 5 до Тендерної документації:
Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівку одного типу та однієї оптичної системи.
п. 10 додатку № 5 до Тендерної документації:
Гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію. п. 10 додатку № 5 до Тендерної документації:
Гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону)
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки рішення про відміну закупівлі було прийняте без належного обгрунтування. Замовник не зазначив, в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав конкретний опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Все це, а також те, що Замовник оголосив аналогічну закупівлю, у тендерній документації до якої виклав точно такі ж самі технічні вимоги до предмета закупівлі, свідчать про зловживання з боку Замовника, маніпуляції законодавчими нормами у власних інтересах та порушення всіх принципів і правил проведення публічних закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі» та Особливостях (Постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178).
На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 3,5,18,32 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 55-67 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178,
ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради скасувати рішення про відміну відкритих торгів за предметом «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-08-014964-a) згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ № 1120/2К від 20.11.2023р.
Додатки до скарги:
1. Копія ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ
№ 1120/2К від 20.11.2023р.
2. Копія додатку № 5 до тендерної документації на закупівлю UA-2023-11-08-014964-a.
3. Копія додатку № 5 до тендерної документації на закупівлю UA-2023-11-22-016284-a.
4. Рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14473-р/пк-пз від 27.07.2020р. щодо аналогічного порушення.
5. Копія Рішення № 4 учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСИТЕМС» від 11.08.2021 року.
6. Копія Наказу № 18-к від 17.08.2021р.
Оплата за подання скарги здійснена відповідно до встановленого порядку.
З повагою,
Директор ТОВ «ДОРСИСТЕМС» Дорошенко Віталій Миколайович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2023 13:08
рішення від 01.12.2023 № 19353.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2023 13:07
інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2023 № 19875.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2023 16:32
рішення від 11.12.2023 № 19875.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2023 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 25 грудня 2023 13:18
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 12:01 |
Кінець періоду оскарження: | 06 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 січня 2024 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товару |
Документи:
26 грудня 2023 12:01
|
Електронний підпис |
26 грудня 2023 11:15
|
протокол 1226 1 К.pdf |