Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління міського господарства Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344510 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича, 2 |
Контактна особа: |
Валентина Мищук +380666332053 buh80umg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 443 444,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 434,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2023 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2023 15:12 |
Додаток № 2 до ТД.docx | |
08 листопада 2023 15:12 |
Додаток № 3 до ТД.docx | |
08 листопада 2023 15:12 |
Додаток № 4 проєкт Договіру.docx | |
08 листопада 2023 15:12 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000014 ● cbf6b5abdbe14edca82b01e2c2d79065
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 №9-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2024 №9-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2023-11-08-011431-a 08.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-07 17:06:05
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту проїзної частини перехрестя вул.Свалявська-вул.Данчевського Володимира в м. Мукачево (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-011431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання?
2. З яких причин договір від 29 листопада 2023 року №205-17-П, укладений з ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс», завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній додаток 6 до договору: дефектний акт)?
3. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, що спричинили продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань згідно з додатковою угодою від 25 грудня 2023 року №1?
4. Чому в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю зазначена підстава: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, тоді як додатковою угодою від 25 грудня 2023 року №1 внесено зміни до договору в частині продовження строку виконання робіт та строку дії договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:03:53
відповідь
На Ваш запит повідомляємо.
1. На офіційному сайті Мукачівської міської ради розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням https://mukachevo-rada.gov.ua/news/upovnovazhenoiu-osoboiu-upravlinniam-miskoho-hospodarstva-oholosheno-vidkryti-torhy-z-osoblyvostiamy-po-zakupivli-posluh-za-dk-0212015-45230000-8. https://mukachevo-rada.gov.ua/news/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli
2. Додаток №6 до договору – дефектний акт, не було завантажено до електронної системи закупівель з технічних причин, зокрема ймовірно пристрій для сканування документів одночасно відсканував декілька документів. Однак такий додаток наявний, підписаний, його копія додається до даної відповіді.
3. Згідно підпункту 4, пункту 10.7. Договору №205-17-П, зміна істотних умов договору допускається виключно у наступних випадках: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі.
Документально підтвердженими об’єктивними обставинами для продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, є лист Підрядника про те, що станом на 25 грудня 2023 року роботи по договору виконані не були у зв’язку із несприятливими погодними умовами. Згідно даних з мережі інтернет, середня температура повітря у період з 29.11.2023 р. по 25.12.2023 р. коливалась від «+2,7» до «- 0,3» та були наявні такі атмосферні явища, як сніг, дощ, мокрий сніг. Згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», покриття та основи дорожнього одягу з асфальтобетонних сумішей, укладання гарячих асфальтобетонних сумішей слід виконувати в суху погоду та за температури повітря не нижче ніж плюс 10 ˚С, а погодні умови на території м. Мукачево Закарпатської області не відповідали таким показникам, тому зазначене позбавляло можливості ТОВ «Будівельна Фірма Будінвестальянс» виконати роботи згідно договору підряду у відповідності до вимог діючих ДБН.
Відповідний лист надаємо.
4. У повідомленні про внесення змін до договору зазначена підстава: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, зазначеної у договорі про закупівлю, оскільки на дату публікації такого повідомлення не було технічної можливості обрати іншу підставу, таку як продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 18:15:21
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту проїзної частини перехрестя вул.Свалявська-вул.Данчевського Володимира в м. Мукачево (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-011431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс» у договірній ціні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами з огляду на те, що у підпункті 7.3. пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
При цьому, учасником ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено вищезазначених коштів, що не відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 14:03:03
відповідь
На Ваш запит повідомляємо, що Міністерство інфраструктури своїм наказом від 22.09.2023 року № 854 затвердило Зміну № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі — Настанова).
У редакції Настанови зі Зміною № 3, зокрема вказано:
«5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
…».
«5.33.У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією ,яка може відбутися протягом будівництва.
…».
Таким чином у Настанові відсутні вимоги щодо обов’язковості включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків та коштів покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
З огляду на це договірна ціна переможця торгів повністю відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог підпункту 8 пункту 20 Постанови №1178.)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради було розглянуто та проаналізовано висновки моніторингу, та з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з метою недопущення в подальшому встановлених порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм діючого законодавства під час проведення публічних закупівель. Висновок про результати моніторингу буде оскаржено в судовому порядку. |
Дата публікації: | 22 лютого 2024 |
Документи:
22 лютого 2024 11:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
1 439 308,32
UAH з ПДВ
|
1 439 308,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" #42481278 |
Переможець |
1 439 308,32
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2023 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 16:16
|
205.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:28
|
перехрестя.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 15:17
|
205.pdf | укладений |
30 листопада 2023 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завершення робіт в 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 205-17-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно рішення 44-ї позачергової сесії Мукачівської міської ради від 08.02.2024 № 1506 «Про внесення змін до бюджету Мукачівської міської територіальної громади на 2024 рік» |
Номер договору про закупівлю: | 205-17-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |