Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48310000-4 «Пакети програмного забезпечення для створення документів» (Примірники програмного забезпечення для створення документів)
Очікувана вартість
1 046 077,07 UAH
UA-2023-11-08-008193-a ● 016043101f364baa82098b8b75f51122
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ ОПЕРАТОР РИНКУ |
Код ЄДРПОУ: | 43064445 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27 |
Контактна особа: |
Плетмінцева Ганна Володимирівна +380442050124 zakupki@oree.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2023 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 13:35 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2023 14:22 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2023 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 046 077,07 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штуки
Примірник програмного забезпечення Microsoft Office LTSC Standard 2021 (артикул: DG7GMGF0D7FZ-0002) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, м. Київ, 00000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 48317000-3 — Пакети програмного забезпечення для редагування текстів
8 штуки
Примірник програмного забезпечення Microsoft Visio LTSC Professional 2021 (артикул: DG7GMGF0D7D9-0002) (або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, м. Київ, 00000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 48317000-3 — Пакети програмного забезпечення для редагування текстів
2 штуки
Примірник програмного забезпечення Readiris Corporate 17 (або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, м. Київ, 00000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 48317000-3 — Пакети програмного забезпечення для редагування текстів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює попередню оплату ПЗ у розмірі 30 відсотків від загальної ціни цього Договору після підписання Договору, протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунка-фактури, який надається Постачальником Покупцю на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Решта оплати у розмірі 70 відсотків від загальної ціни цього Договору сплачується протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Акта приймання–передачі ПЗ (далі – Акт) на підставі рахунка-фактури, що надається Постачальником Покупцю в день підписання Акта. Постачальник надає Покупцю два примірники підписаного та скріпленого печаткою Акта в день постачання ПЗ. | Аванс | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2023 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2023 13:30 |
Проєкт Договору ПЗ для створ. докум.docx | |
08 листопада 2023 13:30 |
ТД__для створення документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поділ на лоти
Дата подання: 10 листопада 2023 11:24
Дата відповіді: 13 листопада 2023 14:41
Доброго дня. Просимо розділити дану закупівлю на 2 лоти, де послуги Майкрософт будуть окремо, що надасть можливість розширити коло учасників в аукціоні та отримати найкращу ціну на ринку.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 3 розділу I наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу I Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Згідно з пунктом 3 розділу I наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу I Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" |
863 039,00
UAH
|
852 539,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "О-ДІДЖИТАЛ" |
967 466,80
UAH
|
858 315,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" #37431162 |
Переможець |
852 539,00
UAH
|
28 листопада 2023 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2023 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 11:08
|
КЕП | укладений |
08 грудня 2023 11:05
|
КЕП | укладений |
08 грудня 2023 11:05
|
КЕП | укладений |
08 грудня 2023 11:05
|
КЕП | укладений |
08 грудня 2023 11:05
|
Договір | укладений |
08 грудня 2023 11:05
|