Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сіверська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04053097 |
Вебсайт: | https://siverska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84522, Україна , Донецька обл., м. Сіверськ, вул. Центральна, 8 |
Контактна особа: |
Вікторія Баран +380951359891 siversk@siverska-gromada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 14:22 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 15:35 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
09 листопада 2023 15:31 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
08 листопада 2023 09:12 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
07 листопада 2023 14:27 |
Додаток 5 Лист-Згода.docx | |
07 листопада 2023 14:27 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
07 листопада 2023 14:27 |
додаток 1 Кваліфікаційні критері.docx |
09 листопада 2023 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 листопада 2023 15:35 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||||||
09 листопада 2023 15:31 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx
|
||||||
08 листопада 2023 09:12 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
07 листопада 2023 14:27 |
Додаток 5 Лист-Згода.docx
|
||||||
07 листопада 2023 14:27 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
07 листопада 2023 14:27 |
додаток 1 Кваліфікаційні критері.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-25-000003 ● 866c6ae07dcd45c9960077f6a15a0c8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 грудня 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
25.12.2023 № 42-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 13.12.2023 №003100-18/14492-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу №42-з від 25.12.2023
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Сіверська міська рада UA-2023-11-07-010259-a 07.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-29 12:40:01
Питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби - Вакуумний автомобіль на шасі автомобіля JAC N200 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-010259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Пояснення з приводу не оприлюднення в окремому документі переліку змін, що внесені замовником до тендерної документації.
3. Інформацію щодо стану виконання договору від 28.11.2023 № 81, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують поставку товару (акти приймання-передачі, накладні, тощо) та здійснені платежі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-03 12:34:15
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 25.12.2023р. надання пояснення
«Запит про надання пояснень»:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Пояснення з приводу не оприлюднення в окремому документі переліку змін, що внесені замовником до тендерної документації.
3. Інформацію щодо стану виконання договору від 28.11.2023 № 81, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують поставку товару (акти приймання-передачі, накладні, тощо) та здійснені платежі.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію,) на Запит наступного змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області наступного змісту:
1.«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувалося виходячи з вимог законодавства України . Розмір бюджетного призначення визначений виходячи із попередніх закупок, консультацій з потенційними постачальниками, моніторингу інтернет магазинів, ринків та відповідно до комерційних пропозицій постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та цін, щодо яких проводиться державне регулювання.
2. Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-11-07-010259-a, щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: при завантаженні тендерної документації до закупівлі «Вакуумний автомобіль на шасі автомобіля JAC N200, ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34140000-0 Великовантажні мототранспорті засоби», уповноважена особа помилково розмістила Тендерну документацію з особливостями, Додаток 2 та Додаток 3, які відносяться до іншої закупівлі та не мають відношення стосовно закупівлі «Вакуумний автомобіль на шасі автомобіля JAC N200, ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34140000-0 Великовантажні мототранспорті засоби». Тому в окремому документі і не завантажили зміни, тому що замінили всі файли в повному обсязі, бо вони не мають відношення до закупівлі.
3. Договір №81 від 28.11.2023р. виконаний в повному обсязі (всі документи додаються).
- АКТ 4100,0.pdf
- Будшляхмаш-1-4.pdf
- ДОГОВІР№81 ВІД 28.11.2023.pdf
- дод угода № 1 до договору №81.pdf
- Обгрунтування Вакуумний автомобіль 07.11.2023.pdf
- Платіжне_доручення 317679510.pdf
- Протокол №1 пояснення.docx
- Протокол №76-1 про технічну помилку.docx
- РАХУНОК+НАКЛАДНА 4100000.pdf
- Техноторг пропозоції-5-7.pdf
- Укр трак-3-5.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час розгляду Висновку моніторингу взято до уваги усі зауваження, проаналізовано усі допущені помилки, уважно проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель, вивчено та взято до відома практику інших замовників, оформлена онлайн-підписка на журнал «Радник сфері публічних закупівель», пройдено навчання «Публічні закупівлі: новації та особливості проведення під час воєнного стану», щоб в подальшій роботі не допускати подібних порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-01-15 15:34:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Уповноваженою особою взято до уваги усі зауваження, проаналізовано усі допущені помилки, проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель, вивчено та взято до відома практику інших замовників, оформлена онлайн-підписка на журнал «Радник сфері публічних закупівель», пройдено навчання «Публічні закупівлі: новації та особливості проведення під час воєнного стану», щоб в подальшій роботі не допускати подібних порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-01-16 14:23:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 10:09
|
Калькуляція Автомобіль вакуумний.pdf | укладений |
17 січня 2024 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 16:57
|
дод угода № 1 до договору №81.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 12:04
|
ДОГОВІР№81 ВІД 28.11.2023.pdf | укладений |
28 листопада 2023 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |