Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44231052 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, вул.Франка Івана, будинок 20 |
Контактна особа: |
Христина Знак +380687727680 kultura_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 724 716,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 623,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2023 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2023 17:42 |
Тендерна документація капрем Нагуєвичі.doc | |
06 листопада 2023 17:42 |
Додаток № 5 Проект договору капрем Нагуєвичі.doc | |
06 листопада 2023 17:42 |
Додаток №2 технічна специфікація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-05-000017 ● 040bbd8a36314179b253dd00b8fa03f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2023 № 306
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.12.2023 № 306.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-06-015071-a, 06.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:07:07
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-06-015071-a, яка проводилась Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 17:33:24
Відповідь на питання
31 жовтня 2023 року між Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради та фізичною особою-підприємцем Нездойминогою Андрієм Олександровичем було укладено Договір на розробку проектно-кошторисної документації №03/10-23-3 Д, відповідно до якого ФОП Нездойминога А.О. зобов’язувався виготовити проектно-кошторисну документацію РП (робочий проект) по об’єкту за назвою: «Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ "Каменяр" с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області» Вказана закупівля розміщена на порталі Прозорро, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-13-014872-a.
За результатами проведеної закупівлі Замовнику (Управлінню культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради) було надано дефектний акт та технічну специфікацію по об’єкту «Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ "Каменяр" с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області», а також проектно-кошторисну документацію на проведення відповідних будівельних робіт, очікувана вартість яких повинна була становити 724 716.00 грн.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://drohobych-rada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Виходячи із наведеного вище Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради було оголошено закупівлю Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ "Каменяр" с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-06-015071-a.
Щодо надання документів на право підписання договору про закупівлю, повідомляємо, що учасником в складі тендерної пропозиції було подано відповідні документи, а саме: копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копію Декларації №033639/23 про провадження господарської діяльності, копію Статуту ТзОВ «Веллум-Буд» та копію Наказу №3-К від 27.02.2023 року про призначення директора ТзОВ «Веллум-Буд», а також документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Усі описані документи розміщено в електронній системі закупівель та вони в своїй сукупності надають право ТзОВ «Веллум-Буд» на укладення відповідного договору.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-29 15:47:12
Звернення
Щодо висновків від 22 грудня 2023 року про результати моніторингу UA-M-2023-12-05-000017, проведеного в період з 05.12.2023 року по 22 грудня 2023 року Західним офісом Держаудитслужби, Управління культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради вважає, що такі висновки є передчасними, а винні дії Замовника, встановлені описаним моніторингом відсутні, що підтверджується наступним:
Щодо порушення у вигляді ненадання документів на підтвердження фактів, викладених у письмових поясненнях щодо визначення вартості закупівлі, надаємо скан-копію зведеного кошторису будівництва, складеного за результатом закупівлі UA-2023-11-13-014872-a.
Стосовно порушень у вигляді відсутності відомості ресурсів до відомості обсягів робіт, зазначеної у Додатку 2 до Тендерної документації, обов’язковість якої передбачена КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Наголошуємо на тому, що у вказаному випадку Замовник не знав і не міг знати, що відсутність відомості ресурсів є підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки наявність такого документа передбачена не ЗУ «Про публічні закупівлі», а іншим вузькоспеціалізованим нормативно-правовим актом, вимоги якого Замовнику не відомі, а отже в цьому випадку в діях Замовника відсутнє порушення законодавства про публічні закупівлі.
Аналогічну позицію Замовника слід також застосовувати і у випадку, коли учасником ТОВ «Веллум-Буд», на думку посадових осіб Західного офісу Держаудитслужби, у наданих у складі тендерної пропозиції розрахунках договірної ціни при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні механізму (самоскид), що буде залучений за договором надання послуг разом з особами, які мають право на керування такою технікою), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281. Наголошуємо на тому, що посадова особа Замовника, відповідальна за проведення закупівлі є фахівцем з публічних закупівель, а не інженером з визначення вартості будівництва, а тому не могла прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Веллум-Буд», оскільки не вбачала порушень вимог законодавства про публічні закупівлі.
Щодо вимоги про накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів), зазначеного у пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника, звертаємо увагу, що файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Перевіривши файл накладеного ТзОВ «Веллум-Буд» електронного підпису на сайті ЦЗО, Замовник отримав таку інформацію: «Підписувач: Савшак Тарас Федорович, Організація (установа): Товариство з обмеженою відповідальністю "Веллум-Буд", Код ЄДРПОУ: 41016415, Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long), Сертифікат: Кваліфікований», з огляду на що у Замовника не було підстав вважати, що учасником ТОВ «Веллум-Буд» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника. Наголошуємо на тому, що Учасником було накладено електронний підпис, який після перевірки за посиланням: https://czo.gov.ua/verify дав змогу в повній мірі ідентифікувати посадову особу Учасника, яка подала відповідну тендерну пропозицію.
У висновку моніторингу встановлено, що у Додатку №2 («Технічна специфікація на закупівлю») тендерної документації Замовника вказано, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме: на підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасник буде використовувати для виконання робіт по даній закупівлі, у складі своєї пропозиції він повинен надати сертифікати відповідності на: вироби металеві покрівельні (металочерепиця), плівки покрівельні; та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на: жолоби (ринви), труби, фітинги та інші елементи водостічної системи. Учасники повинні підтвердити спроможність поставити в обсягах вироби металеві покрівельні (металочерепиця), плівки покрівельні гідроізоляційні, жолоби (ринви), труби, фітинги та інші елементи водостічної системи, що вказані у технічних вимогах документації та пропозиції учасника, шляхом надання гарантійного листа від товаровиробника/ дилера/ постачальника/ представника постачальника, який повинен містити найменування цієї закупівлі, предмет закупівлі, найменування замовника та учасника та посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі. Водночас, учасником ТОВ «Веллум-Буд» у складі тендерної документації вищевказані документи згідно Додатку №2 не надані (відсутні). На думку Замовника відсутність у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Веллум-Буд» описаних вище документів не могла трактуватись як невідповідність такої пропозиції тендерній документації, оскільки використання виробів металевих покрівельних (металочерепиця), плівок покрівельних, жолобів (ринв), труб, фітингів та інших елементів водостічної системи не було передбачено обсягами запланованих робіт, а отже відсутність описаних вище документів жодним чином не вплинула правильність та законність прийнятого рішення про визнання ТзОВ «Веллум-Буд» переможцем закупівлі.
Замовник вважає, що висновок про порушення у вигляді ненадання ТзОВ «Веллум-Буд» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, не відповідає дійсності, оскільки учасником в складі тендерної пропозиції було подано відповідні документи, а саме: копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копію Декларації №033639/23 про провадження господарської діяльності, копію Статуту ТзОВ «Веллум-Буд» та копію Наказу №3-К від 27.02.2023 року про призначення директора ТзОВ «Веллум-Буд», а також документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (файл «Довідка про несудимість.pdf»), Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (файл «Довідка про непритягування до відповідальності.pdf»), Довідка про відсутність раніше укладених договорів вих. №4 від 10.11.2023 р. (файл «Довідка про відсутність раніше укладених договорів.pdf»). Усі описані документи розміщено в електронній системі закупівель та вони в своїй сукупності надають право ТзОВ «Веллум-Буд» на укладення відповідного договору.
Наголошуємо на тому, що Західним офісом Держаудитслужби зроблено хибний висновок про нікчемність договір від 29.11.2023 №59 в силу положень пп.2 п.21 Особливостей №1178 у зв’язку і порушенням п.18 Особливостей №1178, відповідно до якого умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Звертаємо увагу на те, що у цьому випадку мала місце не зміна умов договору про закупівлю у порівнянні з умовами тендерної документації, а технічна помилка, внаслідок якої погоджений та підписаний сторонами графік фінансування робіт не було долучено та опубліковано в електронній системі закупівель, а усі умови договору від 29.11.2023 №59 у порівнянні із проектом договору зі складу тендерної документації залишено без змін.
Не відповідає дійсності і висновок про те, що укладений Замовником з ТОВ «Веллум-Буд» договір від 29.11.2023 №59 не відповідає нормам пункту 17 Постанови КМУ №668, оскільки Сторонами підписано та Замовник опубліковано в електронній системі закупівель додаток до договору підряду №59 від 29.11.2023 року «Календарний графік на виконання робіт «Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ «Каменяр» с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка, 135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області, з якого вбачається, що описані роботи убуде виконано протягом листопада-грудня 2023 року. Звертаємо увагу, що відповідно до положень п.18 Постанови КМУ 668 Установлення сторонами у договорі підряду строків виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), передача проектної документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо) і саме з цієї норми виходили Сторони укладаючи описаний вище договір, оскільки пунктом 6.1.3. договору від 29.11.2023 №59 на Замовника покладено обов’язок забезпечити Підрядника проєктно-кошторисною документацією в кількості, що визначено згідно ДБН на протязі 20-ти днів після набуття сили договору та правом на виконання будівельних робіт.
З огляду на описане вище, вважаємо, що в результаті моніторингу Західним офісом Держаудитслужби зроблено неправильні висновки про порушення законодавства про публічні закупівлі та нікчемність договору підряду №59 від 29.11.2023 року, а отже і вимога здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178, а також вимог пунктів 18 та 49 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Веллум-Буд» щодо розірвання договору є неправомірною та такою, що не підлягає задоволенню.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17 та 83 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. Крім того, встановлено невиконання переможцем тендеру ТОВ «Веллум-Буд» вимог пункту 17 Особливостей №1178.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №13/0009/2024пр |
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | №13/0009/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 09 лютого 2024 |
Документи:
09 лютого 2024 16:16
|
Електронний підпис |
31 січня 2024 15:10
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13/0010/2024пр |
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
31 січня 2024 15:11
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Веллум-Буд |
720 685,20
UAH з ПДВ
|
720 685,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Веллум-Буд #41016415 |
Переможець |
720 685,20
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:45
|
план фінансуван..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:06
|
дод уг№1(163119,60).pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 17:43
|
дог 59.pdf | укладений |
04 грудня 2023 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в п.3.1. Розділу 3. Ціна договору в наступній редакції: Сума договору зменшується на 163 119 грн 60 коп. (Сто шістдесят три тисячі сто дев’ятнадцять грн. 60 коп. ), в тому числі ПДВ 27 186 грн 60 коп. ( Двадцять сім тисяч сто вісімдесят шість грн. 60 коп.). Загальна вартість робіт 557,565 гривень 60 копійок (П’ятсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот шістдесят п’ять грн.60 коп.),в тому числі ПДВ 92 927 грн 93 коп. (Дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять сім грн. 93 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |