Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ «Каменяр» с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області
Очікувана вартість
724 716,00 UAH
UA-2023-11-06-015071-a 2fc8d266602548ffb80d0f3f787c2d73
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Знак

+380687727680 kultura_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44231052
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, вул.Франка Івана, будинок 20
Контактна особа: Христина Знак
+380687727680
kultura_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2023 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 724 716,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 623,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ «Каменяр» с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82126, Україна, Львівська область, Нагуєвичі, Івана Франка,135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 листопада 2023 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2023 17:42
Тендерна документація капрем Нагуєвичі.doc
06 листопада 2023 17:42
Додаток № 5 Проект договору капрем Нагуєвичі.doc
06 листопада 2023 17:42
Додаток №2 технічна специфікація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-05-000017 ● 040bbd8a36314179b253dd00b8fa03f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2023 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.12.2023 № 306

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.12.2023 № 306.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-06-015071-a, 06.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-06 15:07:07

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-06-015071-a, яка проводилась Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-11 17:33:24

Відповідь на питання

31 жовтня 2023 року між Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради та фізичною особою-підприємцем Нездойминогою Андрієм Олександровичем було укладено Договір на розробку проектно-кошторисної документації №03/10-23-3 Д, відповідно до якого ФОП Нездойминога А.О. зобов’язувався виготовити проектно-кошторисну документацію РП (робочий проект) по об’єкту за назвою: «Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ "Каменяр" с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області» Вказана закупівля розміщена на порталі Прозорро, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-13-014872-a.
За результатами проведеної закупівлі Замовнику (Управлінню культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради) було надано дефектний акт та технічну специфікацію по об’єкту «Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ "Каменяр" с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області», а також проектно-кошторисну документацію на проведення відповідних будівельних робіт, очікувана вартість яких повинна була становити 724 716.00 грн.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://drohobych-rada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Виходячи із наведеного вище Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради було оголошено закупівлю Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ "Каменяр" с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка,135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-06-015071-a.
Щодо надання документів на право підписання договору про закупівлю, повідомляємо, що учасником в складі тендерної пропозиції було подано відповідні документи, а саме: копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копію Декларації №033639/23 про провадження господарської діяльності, копію Статуту ТзОВ «Веллум-Буд» та копію Наказу №3-К від 27.02.2023 року про призначення директора ТзОВ «Веллум-Буд», а також документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Усі описані документи розміщено в електронній системі закупівель та вони в своїй сукупності надають право ТзОВ «Веллум-Буд» на укладення відповідного договору.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-12-29 15:47:12

Звернення

Щодо висновків від 22 грудня 2023 року про результати моніторингу UA-M-2023-12-05-000017, проведеного в період з 05.12.2023 року по 22 грудня 2023 року Західним офісом Держаудитслужби, Управління культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради вважає, що такі висновки є передчасними, а винні дії Замовника, встановлені описаним моніторингом відсутні, що підтверджується наступним:
Щодо порушення у вигляді ненадання документів на підтвердження фактів, викладених у письмових поясненнях щодо визначення вартості закупівлі, надаємо скан-копію зведеного кошторису будівництва, складеного за результатом закупівлі UA-2023-11-13-014872-a.
Стосовно порушень у вигляді відсутності відомості ресурсів до відомості обсягів робіт, зазначеної у Додатку 2 до Тендерної документації, обов’язковість якої передбачена КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Наголошуємо на тому, що у вказаному випадку Замовник не знав і не міг знати, що відсутність відомості ресурсів є підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки наявність такого документа передбачена не ЗУ «Про публічні закупівлі», а іншим вузькоспеціалізованим нормативно-правовим актом, вимоги якого Замовнику не відомі, а отже в цьому випадку в діях Замовника відсутнє порушення законодавства про публічні закупівлі.
Аналогічну позицію Замовника слід також застосовувати і у випадку, коли учасником ТОВ «Веллум-Буд», на думку посадових осіб Західного офісу Держаудитслужби, у наданих у складі тендерної пропозиції розрахунках договірної ціни при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні механізму (самоскид), що буде залучений за договором надання послуг разом з особами, які мають право на керування такою технікою), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281. Наголошуємо на тому, що посадова особа Замовника, відповідальна за проведення закупівлі є фахівцем з публічних закупівель, а не інженером з визначення вартості будівництва, а тому не могла прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Веллум-Буд», оскільки не вбачала порушень вимог законодавства про публічні закупівлі.
Щодо вимоги про накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів), зазначеного у пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника, звертаємо увагу, що файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Перевіривши файл накладеного ТзОВ «Веллум-Буд» електронного підпису на сайті ЦЗО, Замовник отримав таку інформацію: «Підписувач: Савшак Тарас Федорович, Організація (установа): Товариство з обмеженою відповідальністю "Веллум-Буд", Код ЄДРПОУ: 41016415, Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long), Сертифікат: Кваліфікований», з огляду на що у Замовника не було підстав вважати, що учасником ТОВ «Веллум-Буд» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника. Наголошуємо на тому, що Учасником було накладено електронний підпис, який після перевірки за посиланням: https://czo.gov.ua/verify дав змогу в повній мірі ідентифікувати посадову особу Учасника, яка подала відповідну тендерну пропозицію.
У висновку моніторингу встановлено, що у Додатку №2 («Технічна специфікація на закупівлю») тендерної документації Замовника вказано, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме: на підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасник буде використовувати для виконання робіт по даній закупівлі, у складі своєї пропозиції він повинен надати сертифікати відповідності на: вироби металеві покрівельні (металочерепиця), плівки покрівельні; та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на: жолоби (ринви), труби, фітинги та інші елементи водостічної системи. Учасники повинні підтвердити спроможність поставити в обсягах вироби металеві покрівельні (металочерепиця), плівки покрівельні гідроізоляційні, жолоби (ринви), труби, фітинги та інші елементи водостічної системи, що вказані у технічних вимогах документації та пропозиції учасника, шляхом надання гарантійного листа від товаровиробника/ дилера/ постачальника/ представника постачальника, який повинен містити найменування цієї закупівлі, предмет закупівлі, найменування замовника та учасника та посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі. Водночас, учасником ТОВ «Веллум-Буд» у складі тендерної документації вищевказані документи згідно Додатку №2 не надані (відсутні). На думку Замовника відсутність у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Веллум-Буд» описаних вище документів не могла трактуватись як невідповідність такої пропозиції тендерній документації, оскільки використання виробів металевих покрівельних (металочерепиця), плівок покрівельних, жолобів (ринв), труб, фітингів та інших елементів водостічної системи не було передбачено обсягами запланованих робіт, а отже відсутність описаних вище документів жодним чином не вплинула правильність та законність прийнятого рішення про визнання ТзОВ «Веллум-Буд» переможцем закупівлі.
Замовник вважає, що висновок про порушення у вигляді ненадання ТзОВ «Веллум-Буд» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, не відповідає дійсності, оскільки учасником в складі тендерної пропозиції було подано відповідні документи, а саме: копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копію Декларації №033639/23 про провадження господарської діяльності, копію Статуту ТзОВ «Веллум-Буд» та копію Наказу №3-К від 27.02.2023 року про призначення директора ТзОВ «Веллум-Буд», а також документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (файл «Довідка про несудимість.pdf»), Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (файл «Довідка про непритягування до відповідальності.pdf»), Довідка про відсутність раніше укладених договорів вих. №4 від 10.11.2023 р. (файл «Довідка про відсутність раніше укладених договорів.pdf»). Усі описані документи розміщено в електронній системі закупівель та вони в своїй сукупності надають право ТзОВ «Веллум-Буд» на укладення відповідного договору.
Наголошуємо на тому, що Західним офісом Держаудитслужби зроблено хибний висновок про нікчемність договір від 29.11.2023 №59 в силу положень пп.2 п.21 Особливостей №1178 у зв’язку і порушенням п.18 Особливостей №1178, відповідно до якого умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Звертаємо увагу на те, що у цьому випадку мала місце не зміна умов договору про закупівлю у порівнянні з умовами тендерної документації, а технічна помилка, внаслідок якої погоджений та підписаний сторонами графік фінансування робіт не було долучено та опубліковано в електронній системі закупівель, а усі умови договору від 29.11.2023 №59 у порівнянні із проектом договору зі складу тендерної документації залишено без змін.
Не відповідає дійсності і висновок про те, що укладений Замовником з ТОВ «Веллум-Буд» договір від 29.11.2023 №59 не відповідає нормам пункту 17 Постанови КМУ №668, оскільки Сторонами підписано та Замовник опубліковано в електронній системі закупівель додаток до договору підряду №59 від 29.11.2023 року «Календарний графік на виконання робіт «Капітальний ремонт стелі глядацького залу для ліквідації аварійного стану будівлі народного дому-філії ЦКМ «Каменяр» с. Нагуєвичі за адресою вулиця Івана Франка, 135, с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області, з якого вбачається, що описані роботи убуде виконано протягом листопада-грудня 2023 року. Звертаємо увагу, що відповідно до положень п.18 Постанови КМУ 668 Установлення сторонами у договорі підряду строків виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), передача проектної документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо) і саме з цієї норми виходили Сторони укладаючи описаний вище договір, оскільки пунктом 6.1.3. договору від 29.11.2023 №59 на Замовника покладено обов’язок забезпечити Підрядника проєктно-кошторисною документацією в кількості, що визначено згідно ДБН на протязі 20-ти днів після набуття сили договору та правом на виконання будівельних робіт.
З огляду на описане вище, вважаємо, що в результаті моніторингу Західним офісом Держаудитслужби зроблено неправильні висновки про порушення законодавства про публічні закупівлі та нікчемність договору підряду №59 від 29.11.2023 року, а отже і вимога здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178, а також вимог пунктів 18 та 49 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Веллум-Буд» щодо розірвання договору є неправомірною та такою, що не підлягає задоволенню.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17 та 83 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. Крім того, встановлено невиконання переможцем тендеру ТОВ «Веллум-Буд» вимог пункту 17 Особливостей №1178.)
  5. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №13/0009/2024пр
Дата публікації: 31 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: №13/0009/2024пн
Дата відкриття провадження: 09 лютого 2024

Документи:

09 лютого 2024 16:16
Електронний підпис
31 січня 2024 15:10
Електронний підпис
Номер протоколу: 13/0010/2024пр
Дата публікації: 31 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП

Документи:

31 січня 2024 15:11
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Веллум-Буд 720 685,20
UAH з ПДВ
720 685,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 листопада 2023 19:11
Електронний підпис
13 листопада 2023 19:09
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Веллум-Буд

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Веллум-Буд
#41016415
Переможець 720 685,20
UAH з ПДВ
15 листопада 2023 09:23

Документи

15 листопада 2023 09:24
Довідка НАЗК
15 листопада 2023 09:23
Електронний підпис
15 листопада 2023 09:23
IMG20231115092144.jpg
14 листопада 2023 01:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2023 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Веллум-Буд
#41016415
720 685,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2023 09:24
Довідка НАЗК
15 листопада 2023 09:23
Електронний підпис
15 листопада 2023 09:23
IMG20231115092144.jpg
14 листопада 2023 01:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 09:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:45
план фінансуван..pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:44
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 13:06
дод уг№1(163119,60).pdf зміни до договору
15 грудня 2023 13:04
Електронний підпис укладений
04 грудня 2023 17:43
дог 59.pdf укладений
04 грудня 2023 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п.3.1. Розділу 3. Ціна договору в наступній редакції: Сума договору зменшується на 163 119 грн 60 коп. (Сто шістдесят три тисячі сто дев’ятнадцять грн. 60 коп. ), в тому числі ПДВ 27 186 грн 60 коп. ( Двадцять сім тисяч сто вісімдесят шість грн. 60 коп.). Загальна вартість робіт 557,565 гривень 60 копійок (П’ятсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот шістдесят п’ять грн.60 коп.),в тому числі ПДВ 92 927 грн 93 коп. (Дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять сім грн. 93 коп.).
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 557 565,60
UAH (в тому числі ПДВ 92 927,60 UAH)