Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (постачання електричної енергії), Код ДК 021:2015 – 09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2023-11-06-013093-a ● b8dcdd2696ea4fab915aa79b67b86538
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42176435 |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
Марина Гайович +380968646228 gaykuks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2023 15:32 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2023 15:32 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2023 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2023 16:05 |
ТД_1178_ЕЕ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
період постачання
Дата подання: 07 листопада 2023 14:34
Дата відповіді: 10 листопада 2023 23:48
Чи правильно зазначено обсяг період закупівлі - 55 000 кВт год на 1 рік - 01.01-31.12.2024 ?
Бо дуже незначний обсяг. Прохання повідомити
Відповідь: Так, Замовником застосовано енергозберігаючий потенціал захисту приміщень, що опалюються електричною енергією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-06-013093-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:44817772
Дата подання: 07 листопада 2023 14:05
Про усунення незаконних вимог
Вимога, встановлена в п. 6 розділу "ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ " Тендерної документації (далі - ТД), надати документальне підтвердження сертифікації уповноваженою організацією відповідності учасника вимогам ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження конфіденційної інформації, до якої отримає доступ від Замовника, у ході виконання Договору.
Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові, - Є НЕЗАКОННОЮ, оскільки дискримінує потенційних учасників, порушує законодавство про засади державної мовної політики та про публічні закупівлі.
Так, згідно з п. 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі згідно ТД є електрична енергія (є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), вимоги щодо якої визначено Національним стандартом ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Вказаним ДСТУ EN 50160:2014 не передбачено вимог, включених Замовником до ТД (ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки»).
З цих же підстав не відповідають п. 29 Особливостей вимоги, встановлені в розділі "Інша інформаці" Додатку №1 до ТД, а саме надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності :
- ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник
відповідає новітнім вимогам у сфері енергетичного менеджменту. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися
до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі,
- ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів,
- ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого
відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі.
Втсановлення даних вимог про наявність серптифікатів, які законодавством не визначені як обов'язкові тако є порушенням ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", якою визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дискримінація полягає у штучному обмеженні конкуренції шляхом встановлення вимог, яким відповідає лмше обмежена кількість учасників, в порушення вимог п. 29 Особливостей та ст. 5 Закону.
Зазначене також підтверджується рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (додається)
Також є дискримінаційними щодо учасників, які здійснюють роботу на ринку електроенергії починаючи з 2023 р. вимоги:
- викладена в розділі ".Інша інформація" Додатку №1 до ТД - "Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом поточного та попередніх
років роботи конрунтного ринку елеткричної енергії (протягом 2019-2023 років) року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168, і також повинен підтвердити, що до нього така інформація не надсилалась операторами системи розподілу за визначені вище періоди. Якщо надана довідка не буде відповідати опублікованим відомостям на офіційному сайті «НЕК «Укренерго», то такий учасник буде підлягати відхиленню,
- пп. 1.2 п. 1 розділу "Документи, які надають учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”(пункт 3 частини 2)" Додатку 1 до ТД - надати договір(и) з додатком(ами) та додатковими угодами до них), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. Копії договору (договорів), якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2023 років.
Встановлення такої вимоги дискримінує всіх учасників, що здійснюють діяльність менше ніж з 2019 р.р. є порушенням ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", якою визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові, - Є НЕЗАКОННОЮ, оскільки дискримінує потенційних учасників, порушує законодавство про засади державної мовної політики та про публічні закупівлі.
Так, згідно з п. 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі згідно ТД є електрична енергія (є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), вимоги щодо якої визначено Національним стандартом ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Вказаним ДСТУ EN 50160:2014 не передбачено вимог, включених Замовником до ТД (ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки»).
З цих же підстав не відповідають п. 29 Особливостей вимоги, встановлені в розділі "Інша інформаці" Додатку №1 до ТД, а саме надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності :
- ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник
відповідає новітнім вимогам у сфері енергетичного менеджменту. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися
до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі,
- ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів,
- ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого
відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі.
Втсановлення даних вимог про наявність серптифікатів, які законодавством не визначені як обов'язкові тако є порушенням ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", якою визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дискримінація полягає у штучному обмеженні конкуренції шляхом встановлення вимог, яким відповідає лмше обмежена кількість учасників, в порушення вимог п. 29 Особливостей та ст. 5 Закону.
Зазначене також підтверджується рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (додається)
Також є дискримінаційними щодо учасників, які здійснюють роботу на ринку електроенергії починаючи з 2023 р. вимоги:
- викладена в розділі ".Інша інформація" Додатку №1 до ТД - "Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом поточного та попередніх
років роботи конрунтного ринку елеткричної енергії (протягом 2019-2023 років) року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168, і також повинен підтвердити, що до нього така інформація не надсилалась операторами системи розподілу за визначені вище періоди. Якщо надана довідка не буде відповідати опублікованим відомостям на офіційному сайті «НЕК «Укренерго», то такий учасник буде підлягати відхиленню,
- пп. 1.2 п. 1 розділу "Документи, які надають учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”(пункт 3 частини 2)" Додатку 1 до ТД - надати договір(и) з додатком(ами) та додатковими угодами до них), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. Копії договору (договорів), якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2023 років.
Встановлення такої вимоги дискримінує всіх учасників, що здійснюють діяльність менше ніж з 2019 р.р. є порушенням ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", якою визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2023 23:48
Із врахуванням зазначених пунктів із прирівнянням дискримінаційних підстав стосовно потенційних учасників процедури закупівлі, тендерною документацією передбачено уникнення наведених пунктів у разі, коли учасник/переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Так як Вами, окрім завантаження Рішення аналогічної практики АМКУ, не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в частині зазначених дискримінаційних положень даної документації, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаних умов, та не доведено, яким чином наведені Вами умови тендерної документації порушують права та законні інтереси, у тому числі неможливість їх виконання для прийняття участі у даній закупівлі, у зв’язку з чим, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги в цілому.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Так як Вами, окрім завантаження Рішення аналогічної практики АМКУ, не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в частині зазначених дискримінаційних положень даної документації, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаних умов, та не доведено, яким чином наведені Вами умови тендерної документації порушують права та законні інтереси, у тому числі неможливість їх виконання для прийняття участі у даній закупівлі, у зв’язку з чим, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги в цілому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЛК УКРАЇНА" |
359 150,00
UAH з ПДВ
|
319 116,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
319 116,60
UAH з ПДВ
|
319 116,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЛК УКРАЇНА" #44878589 |
Переможець |
319 116,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 23:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 21:05
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 21:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 19:22
|
Договір.pdf | укладений |
20 листопада 2023 19:18
|
Додаттки до договору.pdf | укладений |
20 листопада 2023 19:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів), у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 222473/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |